Gå til innhold

mail til bassisten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høres merkelig ut at du greier å følge med en som skifter nick flere ganger i uken? Har problemer med å tro på deg.

Jeg klarer ikke å følge med på de som skifter nick flere ganger i uken.

Unntaket er Ulv, nettopp fordi han er enklere å kjenne igjen på fargen enn diare.

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

16

• Dorthe

11

• amber sun

10

• IngenLurerDenneGutten

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg klarer ikke å følge med på de som skifter nick flere ganger i uken.

Unntaket er Ulv, nettopp fordi han er enklere å kjenne igjen på fargen enn diare.

du kjenner vel igjen bebba også?

Skrevet

Bebba er også veldig gjenkjennelig, ja.

Skrevet

Ja, men det var bare tilfeldig at jeg var innom den tråden og så hun rabla på dere.

Ingen rabler like ukontrollert som bebba, så det var ikke akkurat vanskelig å kjenne henne igjen. Men jeg har ikke lest så mye av henne at jeg kjenner henne igjen på skrive- og uttrykksmåten sånn tilfellet er med Ulv.

Skrevet

Ja, men det var bare tilfeldig at jeg var innom den tråden og så hun rabla på dere.

Ingen rabler like ukontrollert som bebba, så det var ikke akkurat vanskelig å kjenne henne igjen. Men jeg har ikke lest så mye av henne at jeg kjenner henne igjen på skrive- og uttrykksmåten sånn tilfellet er med Ulv.

Vi kan være enige om at noen er mer gjenkjennelige enn andre :o)

Skrevet

Jupp, det blir sånn at f.eks. en som produserer vakent mange innlegg under et nick i en ukes tid, f.eks. Ulv med hans mange nick (selv om han skrifter langt mer enn en gang i uka for tiden), skulle kunne kastet seg inn i bildegalleriet for å se bildene av oss dol-kuriositetene, og så droppet å skrive med nicket de ligger der inne med, bli billedløs igjen med et annet nick, mens vi andre fortsetter å blottlegge oss under våre faste nick.

Blir det tilfellet faller hele poenget med galleriet bort.

Sånn er det selvfølgelig ikke.

Galleriet er til for å få et ansikt på de man stadig og jevnlig diskuterer med, ikke for tilfeldige som bare registrer et nick for å glane.

Skrevet

Fatter heller ikke hvor bassisten har gjort av seg.

Så at noen av jentene hadde sendt nytt bilde der de er brune og deilige.

Fant et ferskt bilde av meg og, der jeg i hvert fall var brun. (mest innvendig)

Den brune huden syns jo ikke under de solbrillene! ;-) Bildet var også for mørkt :-/

Skrevet

Sånn er det selvfølgelig ikke.

Galleriet er til for å få et ansikt på de man stadig og jevnlig diskuterer med, ikke for tilfeldige som bare registrer et nick for å glane.

Jeg vet det. Synes dere håndterer det der bra.

Men personen over visste det visst ikke. :)

Skrevet

Det var da voldsomt da...

Hele poenget med billedgalleriet er at man skal se bilder av de man diskuterer med. Siden de fleste av oss kjenner hverandre under nick, og ofte bare nick, er det derfor meget relevant at vi kjenner nicket under bildet.

Er du ikke enig?

Hvis ikke forsvinner hele poenget med bildegalleriet.

Det var ikke meningen å være ufin over, ei heller forstår jeg hvordan du klarte å tolke innlegget ufint.

hmm nei, mulig jeg bare er litt hårsår ikveld..var litt for mye sarkasme i svaret du ga meg,virket som du prøvde å være litt ufin på meg ihvertfall, men hvis det ikke var slikt ment er det helt ok det..:)

Skrevet

hmm nei, mulig jeg bare er litt hårsår ikveld..var litt for mye sarkasme i svaret du ga meg,virket som du prøvde å være litt ufin på meg ihvertfall, men hvis det ikke var slikt ment er det helt ok det..:)

Mulig jeg var litt sarkastisk, men det var ikke vondt ment. :)

Gjest solemaniya
Skrevet

Du trenger ikke å ha vært her lenge for å se at SDD er både sarkastisk og ufin titt og ofte.

Skrevet

Du trenger ikke å ha vært her lenge for å se at SDD er både sarkastisk og ufin titt og ofte.

Javel? Tror det er ganske så mange som er helt uenig i det.

Det er forskjell på å være ufin, og på å si ting som de er. Evt. med humor og ironi når det trengs innimellom.

;)

Gjest solemaniya
Skrevet

Bebba er også veldig gjenkjennelig, ja.

På hvilken måte? Fordi Dorthe traff henne en eller annen gang?

Skrevet

nei..har sett det tidligere også..så lurte på om jeg bare skulle la være å svara ham :) men, greide ikke la være..

Gjest solemaniya
Skrevet

nei..har sett det tidligere også..så lurte på om jeg bare skulle la være å svara ham :) men, greide ikke la være..

det er bra at du ikke er i høneflokken som flokker seg rundt ham;)

Skrevet

På hvilken måte? Fordi Dorthe traff henne en eller annen gang?

hehe nei. Det har ingenting med Dorthe å gjøre.

Personen bak bl.a. nicket "bebba" greier faktisk helt selv å gjøre seg lett gjenkjennelig, gjennom måten hun skriver på og reagerer på når andre svarer.

Jepp - ingen andre å skylde på.

Skrevet

Javel? Tror det er ganske så mange som er helt uenig i det.

Det er forskjell på å være ufin, og på å si ting som de er. Evt. med humor og ironi når det trengs innimellom.

;)

Jeg har i hvert fall ikke vært ufin i denne tråden, men at noen presterer å tolke det sånn i en tråd hvor jeg bare er hjelpsom, får meg nesten til å ty til ufinheter på deres bekostning. :)

Gjest solemaniya
Skrevet

Jeg har i hvert fall ikke vært ufin i denne tråden, men at noen presterer å tolke det sånn i en tråd hvor jeg bare er hjelpsom, får meg nesten til å ty til ufinheter på deres bekostning. :)

Hva med andre tråder?

Skrevet

For no tull..!

Er det ikke bra å synge ut når man står for det man mener?

Enkelte mennesker tåler ikke irettesettelser eller en annen meningsytring og ser på alle motargumenter som "krangling".... jøssenavn! :-)

Gjest solemaniya
Skrevet

For no tull..!

Er det ikke bra å synge ut når man står for det man mener?

Enkelte mennesker tåler ikke irettesettelser eller en annen meningsytring og ser på alle motargumenter som "krangling".... jøssenavn! :-)

Du har helt rett i det du sier. Det er akkurat der SDD er, hvis noen skriver som han ikke liker blir han ufin;) Takk for å sette de riktige ordene på det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...