Gå til innhold

mail til bassisten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har helt rett i det du sier. Det er akkurat der SDD er, hvis noen skriver som han ikke liker blir han ufin;) Takk for å sette de riktige ordene på det.

Så sier at å motargumentere er ufint??

ja da er du en av dem som ikke tåler at andre har ulik mening enn deg selv..

At det går ann å vri på et svar så til de grader, men for all del mor deg med kranglingen, har forstått at du er ute etter en krangletråd og det gidder jeg ikke:-)

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

16

• Dorthe

11

• amber sun

10

• IngenLurerDenneGutten

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest solemaniya
Skrevet

At det går ann å vri på et svar så til de grader, men for all del mor deg med kranglingen, har forstått at du er ute etter en krangletråd og det gidder jeg ikke:-)

Det er du som har vridd på det jeg har sagt. God natt

Skrevet

Det er det som skjer hver gang. Solemaniya gjorde det igjen. ;)

Du tok den, ikke sant?

;)

Skrevet

Altså, hun vrir ting til noe helt annet enn det er. Det falt ut i første svaret jeg skrev til deg.

:)

Skrevet

Hva med andre tråder?

Jeg er høfligheten selv i alle tråder.

Gjest solemaniya
Skrevet

Altså, hun vrir ting til noe helt annet enn det er. Det falt ut i første svaret jeg skrev til deg.

:)

Fordi jeg ikke er enig med dere;) Det er logisk at dere skriver om det dere kjenner dere i.

Skrevet

Det er du som har vridd på det jeg har sagt. God natt

Les tråden så ser du hva vi virkelig har skrevet og ikke hvor "ufine" vi/jeg er...

Er det ikke en diskusjon med ulike synspunkter som gjør at vi skriver inlegg her???

Jeg synes det er godt å få andres synspunkter på ting på tross at de mange ganger går på tvers av hva jeg selv mener:-) andre mennesker er vel ikke "ufine" for det??

Skrevet

Hvis sånne som det der får tilgang til galleriet melder jeg meg ut. Nå driter jeg forsåvidt i hvem som ser bilde av meg, men det der er en prinsippsak. Blir for dumt hvis hvem som helst skal få tilgang.

Blei ikke det galleriet opprettet litt i forbindelse med chatten som dol hadde for noen år siden?

Skrevet

Blei ikke det galleriet opprettet litt i forbindelse med chatten som dol hadde for noen år siden?

Jo, jeg tror det. Det vel et dol-/ranglergalleri.

Hei og goddag, forresten! :)

Skrevet

På hvilken måte? Fordi Dorthe traff henne en eller annen gang?

Men bland nå ikke meg borti dette da. Har du tenkt å gi meg skylda for alt som blir sagt å gjort her inne.

Skrevet

Jo, jeg tror det. Det vel et dol-/ranglergalleri.

Hei og goddag, forresten! :)

God dagen ja :-)

Når er det du skal komme over hit egentlig? Venter og venter gitt ;-)

Skrevet

God dagen ja :-)

Når er det du skal komme over hit egentlig? Venter og venter gitt ;-)

Jeg er utrolig treg, men jeg lover å si fra den dagen jeg endelig får ræva i gir over til Siddishallen. :)

Skrevet

Jeg er utrolig treg, men jeg lover å si fra den dagen jeg endelig får ræva i gir over til Siddishallen. :)

Høres bra ut :-D

Prøver å få tatt en tur over fjellene selv, men akk... TTT vettu

Skrevet

Høres bra ut :-D

Prøver å få tatt en tur over fjellene selv, men akk... TTT vettu

Du får i hvert fall sende en sms dersom du befinner deg i siviliserte strøk en gang. :)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Den brune huden syns jo ikke under de solbrillene! ;-) Bildet var også for mørkt :-/

Onassis-solbrillene var dyre, derfor syns de så godt;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...