Gå til innhold

100 kr for svar fra lege

Anbefalte innlegg

Gjest karamelllll
Skrevet

Jeg skrev et innlegg i allmennmed. som jeg betalte 100 kr for å få svar på.

Svar fikk jeg, men jeg vil gjerne spørre en ting til i samme innlegget, så jeg skrev et svar, men da fikk jeg ikke spm om jeg ville betale 100 kr for å få garantert lege svar.

Så nå lurer jeg på om jeg har betalt eller ikke, og om jeg venter forgjeves på svar??

Skrevet

Det koster 100 kr pr svar. Ønsker du et svar til fra legen må du legge inn et nytt innlegg og betale 100 kr. Men det har unntaksvis skjedd at de har svart på oppfølgingsspørsmål.

Skrevet

Det beste er å gå til en lege og spørre om det man lurer på. Da får man et mye bedre svar, og man får svar på det man faktisk lurer på, selv om det er litt mer pes da å gå til en ordentlig lege. Jeg skrev inn et innlegg til en nettlege en gang, og fikk bare et generelt svar tilbake, ikke om det jeg faktisk lurte på. Jeg hadde BETALT for å få et svar, så fikk jeg bare piss! F.eks jeg skriver at jeg tok en urinprøve og i den var det masse grums i, sånne små korn på en måte, så spør jeg om hva det kan komme av, er det noe i veien med nyrene mine og bla bla, så svarer legen da, at jeg måtte passe på å ta urinprøven ordentlig og sånn. Vel, jeg hadde GJORT det! Så skrev han videre bla bla generelt om urinprøvetaking og litt svada utenom det jeg faktisk lurte på. ARG!! Svin er det de er! Og dette betalte jeg for!?

Skrevet

Det beste er å gå til en lege og spørre om det man lurer på. Da får man et mye bedre svar, og man får svar på det man faktisk lurer på, selv om det er litt mer pes da å gå til en ordentlig lege. Jeg skrev inn et innlegg til en nettlege en gang, og fikk bare et generelt svar tilbake, ikke om det jeg faktisk lurte på. Jeg hadde BETALT for å få et svar, så fikk jeg bare piss! F.eks jeg skriver at jeg tok en urinprøve og i den var det masse grums i, sånne små korn på en måte, så spør jeg om hva det kan komme av, er det noe i veien med nyrene mine og bla bla, så svarer legen da, at jeg måtte passe på å ta urinprøven ordentlig og sånn. Vel, jeg hadde GJORT det! Så skrev han videre bla bla generelt om urinprøvetaking og litt svada utenom det jeg faktisk lurte på. ARG!! Svin er det de er! Og dette betalte jeg for!?

Ikke vær så negativ da.

Jeg har fått bedre råd av en lege på en nettsiden enn av nevrolog på ullevål jeg. Så det er endel av dem som kan jobben sin.

Det var ikke på dol da :o(

Skrevet

Ikke vær så negativ da.

Jeg har fått bedre råd av en lege på en nettsiden enn av nevrolog på ullevål jeg. Så det er endel av dem som kan jobben sin.

Det var ikke på dol da :o(

Jobben sin kan de nok, de fleste av dem. Men man får jo ingen dialog, slik som man kan få ansikt til ansikt, over telefonen etc.

"...................................."

Skrevet

Jobben sin kan de nok, de fleste av dem. Men man får jo ingen dialog, slik som man kan få ansikt til ansikt, over telefonen etc.

"...................................."

Klarer du å få igang en dialog med fastlegen. *knis* Min skriker og slår neven i bordet han hvis jeg motsier ham. Men det hender jeg skriker enda høyere for å overdøve ham også.

Gjest sol etter regn
Skrevet

Klarer du å få igang en dialog med fastlegen. *knis* Min skriker og slår neven i bordet han hvis jeg motsier ham. Men det hender jeg skriker enda høyere for å overdøve ham også.

*lol* ser for meg sirkuset.. haha ;)

Skrevet

Heh-heh :-)

Jeg har ikke så jevn kontakt med fastlegen min at jeg "kjenner" ham engang.

"..............................."

Skrevet

Heh-heh :-)

Jeg har ikke så jevn kontakt med fastlegen min at jeg "kjenner" ham engang.

"..............................."

Der kan du se :o)

Gjest karamelllll
Skrevet

Det koster 100 kr pr svar. Ønsker du et svar til fra legen må du legge inn et nytt innlegg og betale 100 kr. Men det har unntaksvis skjedd at de har svart på oppfølgingsspørsmål.

Jaja, da får jeg bare vente litt og se om hun svarer på oppfølgingsspm da...:) litt dyrt å måtte betale enda en hundrings..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...