Gjest aldrimensen Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 gjentar et tidligere innlegg, og håper noen har erfaringer å dele denne gangen: "Har hatt Inplanon i armen i 2,5 år nå, og aldri hatt hverken mensen eller noen problemer i denne perioden. Nå har jeg plutselig begynt å blø litt (for et par dager siden og det blir bare verre), kan det tyde på at virkningstiden er over? Var ikke minstetiden 3 år? Noen lignende erfaringer? Håper det stopper snart. Var veldig fornøyd med å aldri ha mensen!" Dette skrev jeg for ca 2 måneder siden. Siden da har jeg hatt varierende perioder med både mye og mindre bløding. Jeg finner ikke system i det. Aller mest er det som farget utflod noen ganger i uka. Noen erfaringer? Hva kan jeg gjøre? Det er ganske plagsomt å aldri vite når det starter/slutter... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/197118-inplanon-og-bl%C3%B8dning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.