Gå til innhold

Bør jeg stemme venstre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med å finne ut hvilket parti jeg skal stemme på.

Noen av de tingene jeg ønsker partiet skal stå for er:

- Ja til kontantstøtten (men den kan gjerne forandres til at bare de som virkelig _er_ hjemme med barna får den)

- Dagens selvbestemt abortordning blir som den er, ikke økes til 16 uker.

- Nei til EU.

- Nei til gratis skolemat - ordning.

- Styrke kommuneøkonomien.

- Strengere innvandringspolitikk.

- Dessuten ønsker jeg ikke at en rød-grønn regjering skal komme til makten.

- Nei til at homofile skal få adoptere.

Passer det å stemme Venstre da?

Hvilke andre fanesaker og standpunkt har Venstre?

Jeg prøvde å gå inn på nettsidene deres, men partiprogrammet kom ikke frem ordentlig.

Skrevet

Du bommet vel på et par saker - samme som meg...:)

skal vi se:

Ja til kontantstøtten (men den kan gjerne forandres til at bare de som virkelig _er_ hjemme med barna får den)

VENSTRE

- Dagens selvbestemt abortordning blir som den er, ikke økes til 16 uker.VENSTRE

- Nei til EU.VENSTRE VIL FØLGE EN FOLKEAVGJØRELSE MEN ER NÅ ET NEI-PARTI DA DET VAR LITT OVERVEKT FOR NEI - DET ER OMTRENT 50/50 JA OG NEI I VENSTRE

- Nei til gratis skolemat - ordning. VENSTRE ER FOR

- Styrke kommuneøkonomien.VENSTRE

- Strengere innvandringspolitikk.SPØRS HVA DU MENER VENSTRE ØNSKER AT INNVANDRING SKAL VÆRE ARBEIDSINNVANDRING _ ALTSÅ AT MAN FØRST SKAL SKAFFE SEG EN ARBEIDSGIVER. FLYKTNINGER ER ALLE PARTIER ENIGE OM

- Dessuten ønsker jeg ikke at en rød-grønn regjering skal komme til makten. VENSTRE :)

VENSTRE SIER JA TIL AT HOMOFILE SKAL FÅ BLI VURDERT SOM ADOPTIFORELDRE PÅ LIK LINJE MED ANDRE - DET ER IKKE NOEN AUTOMATIKK I AT NOEN SKAL ADOPTERE.

her finner du Venstres program: http://www.venstre.no/vev/00011498-8000000B/

Skrevet

skal vi se:

Ja til kontantstøtten (men den kan gjerne forandres til at bare de som virkelig _er_ hjemme med barna får den)

VENSTRE

- Dagens selvbestemt abortordning blir som den er, ikke økes til 16 uker.VENSTRE

- Nei til EU.VENSTRE VIL FØLGE EN FOLKEAVGJØRELSE MEN ER NÅ ET NEI-PARTI DA DET VAR LITT OVERVEKT FOR NEI - DET ER OMTRENT 50/50 JA OG NEI I VENSTRE

- Strengere innvandringspolitikk.SPØRS HVA DU MENER VENSTRE ØNSKER AT INNVANDRING SKAL VÆRE ARBEIDSINNVANDRING _ ALTSÅ AT MAN FØRST SKAL SKAFFE SEG EN ARBEIDSGIVER. FLYKTNINGER ER ALLE PARTIER ENIGE OM

- Dessuten ønsker jeg ikke at en rød-grønn regjering skal komme til makten. VENSTRE :)

VENSTRE SIER JA TIL AT HOMOFILE SKAL FÅ BLI VURDERT SOM ADOPTIFORELDRE PÅ LIK LINJE MED ANDRE - DET ER IKKE NOEN AUTOMATIKK I AT NOEN SKAL ADOPTERE.

Takk takk :)

*vurderer sterkt å stemme Venstre*

Skrevet

Takk takk :)

*vurderer sterkt å stemme Venstre*

Klart det - fargerike og spennende mennesker stemmer Venstre ;)

Dessute er ikke Venstre noe interesseparti - vi har ikke knytning opp mot noen :-) hverken LO, religioner, bønder el. Vi står fritt :)

Gjest skal stemme
Skrevet

Dessute er ikke Venstre noe interesseparti - vi har ikke knytning opp mot noen :-) hverken LO, religioner, bønder el. Vi står fritt :)

Hva mener venstre om bøndene?

Skrevet

Hva mener venstre om bøndene?

Venstre er full av bønder - OGSÅ.Venstre like bønder :)

Gjest skal stemme
Skrevet

Venstre er full av bønder - OGSÅ.Venstre like bønder :)

Det høres bra ut.

Skrevet

Du er jo steike rå på propagandaen. Godt forhold til webmaster? :) Jeg kan liksom ikke tenke meg at alle kunne promotert like heftig for :sitt: parti.

Skrevet

Du er jo steike rå på propagandaen. Godt forhold til webmaster? :) Jeg kan liksom ikke tenke meg at alle kunne promotert like heftig for :sitt: parti.

Det kan de sikkert! :-) men det er vel bare Venstre-folk her - og det kan jo tenkes at Webmaster er Dørum'en :)

Skrevet

Det kan de sikkert! :-) men det er vel bare Venstre-folk her - og det kan jo tenkes at Webmaster er Dørum'en :)

Ja, jeg ser at folk er på gli når det gjelder 'dine' Venstre-tråder. Du er flink å promotere, og må vel ha sikret sperregrensen og endatil et

ekstramandat :)

Gjest bare lille kloke meg
Skrevet

Det høres bra ut.

Venstres politikk er bra!

Synd de ikke har større oppslutning.... ennå!

Skrevet

Vet ikke om denne saken er viktig for deg, men NAF i Sør-Trøndelag anbefaler folk å ikke stemme Venstre på grunn av at bøtene for trafikksnder har gått opp 30%, og Venstre har samfedselsministeren.

Gjest solemaniya
Skrevet

skal vi se:

VENSTRE

Har du permisjon fra jobben din til å drive propaganda for Venstre;)

Skrevet

Hihi, en ting skal dere venstrefolk ha - dere er engasjerte når det gjelder å promotere dere.

Tilbragte kvelden med to venstrevelgere i helga, og ble tutet ørene fulle av to svært begeistrede personer.

Gjest bare lille kloke meg
Skrevet

Vet ikke om denne saken er viktig for deg, men NAF i Sør-Trøndelag anbefaler folk å ikke stemme Venstre på grunn av at bøtene for trafikksnder har gått opp 30%, og Venstre har samfedselsministeren.

"NAF i Sør-Trøndelag anbefaler folk å ikke stemme Venstre på grunn av at bøtene for trafikksnder har gått opp.."

Er ikke helt sikker på hva "trafikksnder" er. Men det er sikkert lurt å bøtelegge det!

Skrevet

Har du permisjon fra jobben din til å drive propaganda for Venstre;)

Ja :)

Skrevet

"NAF i Sør-Trøndelag anbefaler folk å ikke stemme Venstre på grunn av at bøtene for trafikksnder har gått opp.."

Er ikke helt sikker på hva "trafikksnder" er. Men det er sikkert lurt å bøtelegge det!

Det skulle være trafikksynder. :o) Altså fartsbøter etc. Selv om jeg er skrekkelig uenig med Venstres politikk så syns jeg det er idiotisk å ta ett parti for det som alle regjeringspartiene har vært med på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...