Gå til innhold

Hvilket parti passer til meg

Anbefalte innlegg

Gjest Partisøker
Skrevet

Har forsøkt flere tester men ender alltid opp på det jeg ikke vil stemme på. Så derfor spør jeg dere_

Hva jeg synes er aller viktigst er å få rustet opp i helsesektoren, blant annet eldrebølgen.

jeg er imot lavere avgifter til alkohol. Høyere skatter kan jeg leve med.

jeg er imot å utvide retten til selvbestemt abort. Jeg tror på menneskets ukrenkelige verdighet og at samfunnet skal legge opp så lang som mulig for de familier som får et funksjonshemmet barn.De bør også få økte rettigheter for å pleie egne barn hjemme.

Jeg er av den oppfatning av mennesket selv skal bestemme over sitt liv og at en løsning ikke nødvendigvis passer for alle. Så jeg mener at det skal være mulig å kunne kjøpe seg tjenester, evnt sende barn på privatskoler eller kjøpe seg egen helsehjelp.

samtidig vil jeg ikke at det skal bli et økende klasseskille (kanskje et paradoks?)

jeg er imot kontantstøtten, og synes ikke barn skal ha lovfestet rett til barnehageplass med mindre foreligger særlige hensyn som minoritetsbakgrunn eller funksjonshemmning, sykdom i familien.

gratis varm mat på skolen kan også nedprioriteres selv om det er en god ide

Jeg synes Norge har hatt en feilslått innvandringspolitikk og synes at det må stilles større krav til innvandrere som kommer hit.

konsekvensene for forbrytelser må skjerpes. fanger må gjerne dele celler.

Noen forslag til parti?

Skrevet

FRP? Passer til mye av det du nevner.. Les partiprogrammet på www.frp.no

Gjest Partisøker
Skrevet

FRP? Passer til mye av det du nevner.. Les partiprogrammet på www.frp.no

Tok en ny test nå på nettavisen og der viste det seg at jeg passet best til AP og SV og styre unna FRP...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...