Gå til innhold

Rød dol

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

7

• flisa

6

• Osiris

4

• sheba

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest smilekopp
Skrevet

Det var litt irriterende at en må scrolle nedover for å sjekke svar og gå på 100 nyeste. Likte den gamle bedre, men fargene var fine

Skrevet

Var det ikke rødt i sin pure ungdom også? Eller husker jeg virkelig så vanvittig feil?!

Skrevet

Hæ??

Her ser jeg en film, og når jeg kommer tilbake er dol rødt! Hva i alle dager skjer?

*gnir meg i øynene*

Skrevet

Var det ikke rødt i sin pure ungdom også? Eller husker jeg virkelig så vanvittig feil?!

Jo var det ikke det da?

Skrevet

neida du husker ikke feil. Det var rødt i gamle dager også. Ikke samme rødfarge, men den som er nå er finere syns jeg,

Gamle dager kan du sjekke her: www.archive.org

Gjest Webmaster, design
Skrevet

Det var litt irriterende at en må scrolle nedover for å sjekke svar og gå på 100 nyeste. Likte den gamle bedre, men fargene var fine

100 nyeste har du øverst i venstre ramme og sjekke svar gjør du ved å klikke på "Svar til meg" over her - som det alltid har vært....

Skrevet

Fargen er grei nok, men plutselig er det ikke plass til forumvelgeren inni rammen sin, så jeg må scrolle til høyre for å få klikket på pilen ned for å velge forum. Altfor trangt...

Skrevet

Fargen er grei nok, men plutselig er det ikke plass til forumvelgeren inni rammen sin, så jeg må scrolle til høyre for å få klikket på pilen ned for å velge forum. Altfor trangt...

Hvorfor er det helt fint, ja bredere, hos meg, når alle dere andre klager på at det er så trangt!? Underlig.

Skrevet

Forumvelgeren er inni rammen her. Trenger ikke scrolle for å finne den.

Skrevet

Jøss i all verden.

Liker ikke forandringer jeg, men det blir vel en vanesak dette også.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jøss i all verden.

Særing :)

Skrevet

Hvorfor er det helt fint, ja bredere, hos meg, når alle dere andre klager på at det er så trangt!? Underlig.

Fint hos meg også :-)

Skrevet

Jøss i all verden.

jeg likte ikke den gul-oransje fargen som var. SYns fargen er mye finere nå, men det ble litt trangere

Gjest smilekopp
Skrevet

100 nyeste har du øverst i venstre ramme og sjekke svar gjør du ved å klikke på "Svar til meg" over her - som det alltid har vært....

hehe....*flau* Det tenkte jeg ikke på. Har sett de tidligere, men har aldri benyttet dem. Det har vært en vanesak å benytte funksjonene til venstre.

Skrevet

Fint hos meg også :-)

her også, mye bedre enn det var, ser ut som "reklamefeltet" på høyresiden er skrenket inn litt

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...