Gjest M.Angelica Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Dol ble plutselig rødt her. Nice =) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Så innlegget til Webmaster nå =D 0 Siter
Gjest smilekopp Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Det var litt irriterende at en må scrolle nedover for å sjekke svar og gå på 100 nyeste. Likte den gamle bedre, men fargene var fine 0 Siter
Aryane Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Her var det forandringer siden sist ja.... 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Var det ikke rødt i sin pure ungdom også? Eller husker jeg virkelig så vanvittig feil?! 0 Siter
amber sun Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Hæ?? Her ser jeg en film, og når jeg kommer tilbake er dol rødt! Hva i alle dager skjer? *gnir meg i øynene* 0 Siter
Aryane Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Var det ikke rødt i sin pure ungdom også? Eller husker jeg virkelig så vanvittig feil?! Jo var det ikke det da? 0 Siter
Osiris Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Var det ikke rødt i sin pure ungdom også? Eller husker jeg virkelig så vanvittig feil?! neida du husker ikke feil. Det var rødt i gamle dager også. Ikke samme rødfarge, men den som er nå er finere syns jeg, Gamle dager kan du sjekke her: www.archive.org 0 Siter
Gjest Webmaster, design Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Det var litt irriterende at en må scrolle nedover for å sjekke svar og gå på 100 nyeste. Likte den gamle bedre, men fargene var fine 100 nyeste har du øverst i venstre ramme og sjekke svar gjør du ved å klikke på "Svar til meg" over her - som det alltid har vært.... 0 Siter
Osiris Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Sånn var den gamle rødfargen *mimre*: http://web.archive.org/web/20001019075544/http://www.doktoronline.no/ 0 Siter
citoyen Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Fargen er grei nok, men plutselig er det ikke plass til forumvelgeren inni rammen sin, så jeg må scrolle til høyre for å få klikket på pilen ned for å velge forum. Altfor trangt... 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Fargen er grei nok, men plutselig er det ikke plass til forumvelgeren inni rammen sin, så jeg må scrolle til høyre for å få klikket på pilen ned for å velge forum. Altfor trangt... Hvorfor er det helt fint, ja bredere, hos meg, når alle dere andre klager på at det er så trangt!? Underlig. 0 Siter
amber sun Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Fargen er grei nok, men plutselig er det ikke plass til forumvelgeren inni rammen sin, så jeg må scrolle til høyre for å få klikket på pilen ned for å velge forum. Altfor trangt... Forumvelgeren er inni rammen her. Trenger ikke scrolle for å finne den. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Jøss i all verden. Liker ikke forandringer jeg, men det blir vel en vanesak dette også. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Jøss i all verden. Liker ikke forandringer jeg, men det blir vel en vanesak dette også. Særing 0 Siter
Femma Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Hvorfor er det helt fint, ja bredere, hos meg, når alle dere andre klager på at det er så trangt!? Underlig. Fint hos meg også :-) 0 Siter
Osiris Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Jøss i all verden. Liker ikke forandringer jeg, men det blir vel en vanesak dette også. jeg likte ikke den gul-oransje fargen som var. SYns fargen er mye finere nå, men det ble litt trangere 0 Siter
Gjest smilekopp Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 100 nyeste har du øverst i venstre ramme og sjekke svar gjør du ved å klikke på "Svar til meg" over her - som det alltid har vært.... hehe....*flau* Det tenkte jeg ikke på. Har sett de tidligere, men har aldri benyttet dem. Det har vært en vanesak å benytte funksjonene til venstre. 0 Siter
Aryane Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Fint hos meg også :-) her også, mye bedre enn det var, ser ut som "reklamefeltet" på høyresiden er skrenket inn litt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.