Gå til innhold

Rød dol

Anbefalte innlegg

Skrevet

her også, mye bedre enn det var, ser ut som "reklamefeltet" på høyresiden er skrenket inn litt

Ser ikke reklame i det hele tatt jeg.

Sånt har jeg blokkert med NIS

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

7

• flisa

6

• Osiris

4

• sheba

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ser ikke reklame i det hele tatt jeg.

Sånt har jeg blokkert med NIS

jeg ser heller ikke reklame, men jeg vet at om jeg slår av nis kommer det reklame på høyre siden

Skrevet

veldig fint ja:-) selv om jeg fikk en "støkk"!!

Hva i all verden er skjedd? hehehe lurte litt på om jeg hadde tulla det til med pc`n nå:-)

Skrevet

Nå blir jeg redd meg selv her. Dere snakker alle om en stor forandring plutselig har skjedd her på DOL. Var det annerledes i går altså? Har ikke reagert på noen forandring jeg.

Jeg er ikke fargeblind altså...hmm

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nå blir jeg redd meg selv her. Dere snakker alle om en stor forandring plutselig har skjedd her på DOL. Var det annerledes i går altså? Har ikke reagert på noen forandring jeg.

Jeg er ikke fargeblind altså...hmm

Det var gult før. Ala en sånn gulfarge du ser når du har ropt på elgen :P

Skrevet

Det var gult før. Ala en sånn gulfarge du ser når du har ropt på elgen :P

Jeg har fortsatt gult jeg. På venstresiden er det en lang gul remse med Still spørsmål, Sjekk svar, Min side, 100 nyeste osv.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg har fortsatt gult jeg. På venstresiden er det en lang gul remse med Still spørsmål, Sjekk svar, Min side, 100 nyeste osv.

Start DOL i et nytt vindu =)

Skrevet

Start DOL i et nytt vindu =)

Da ble det rosa og rødt ja. Men det var mer distraherende synes jeg. Den delen hvor innleggene er ble ikke så avskjermet som den var før, eller fortsatt er hos meg på det første vinduet. Det er lettere og fokusere på innleggene med den gule sterke avgrensningen.

Forandring fryder ikke bestandig, men man blir vel vant med det nye her også.

Skrevet

jeg likte ikke den gul-oransje fargen som var. SYns fargen er mye finere nå, men det ble litt trangere

Jeg begynner å vende meg til det nå:) men jeg synes dol kunne gjort seg uten all reklamen som tar opp halv siden.

Litt reklame er greit, men nå er det litt vel mye.

Skrevet

100 nyeste har du øverst i venstre ramme og sjekke svar gjør du ved å klikke på "Svar til meg" over her - som det alltid har vært....

Er det RØDT sånn rett før valget da, mor? :)

Skrevet

neida du husker ikke feil. Det var rødt i gamle dager også. Ikke samme rødfarge, men den som er nå er finere syns jeg,

Gamle dager kan du sjekke her: www.archive.org

Men aller først - oransje! .)

Skrevet

Jeg begynner å vende meg til det nå:) men jeg synes dol kunne gjort seg uten all reklamen som tar opp halv siden.

Litt reklame er greit, men nå er det litt vel mye.

gjør som meg - ha oppe dette vinduet:http://www.doktoronline.no/forum/6/1799.ipg?view=full så eg visste ikke at lyaouten var endret før det stod om det i denne tråden :-)

Skrevet

gjør som meg - ha oppe dette vinduet:http://www.doktoronline.no/forum/6/1799.ipg?view=full så eg visste ikke at lyaouten var endret før det stod om det i denne tråden :-)

Hmmm har sett at andre har tipset om dette trikset, men da ser man jo ikke selv innleggene? Bare hovedtråden? For å se innleggene må jeg tilbake på denne siden igjen..

Er det bare hos meg det er sånn?

Skrevet

Hmmm har sett at andre har tipset om dette trikset, men da ser man jo ikke selv innleggene? Bare hovedtråden? For å se innleggene må jeg tilbake på denne siden igjen..

Er det bare hos meg det er sånn?

Man klikker med høyre knapp og ber om å åpne i nytt vindu og da har man to vinduer oppe - et med tråden og ett med alle innlegene - alle innlegg vil da åpne seg i dette andre vinduet - :)

Skrevet

100 nyeste har du øverst i venstre ramme og sjekke svar gjør du ved å klikke på "Svar til meg" over her - som det alltid har vært....

Men hvorfor har det blitt så innmari mye plass på toppen da.

This page cannot be displayed, deilig uten reklame men det ble så masse tomrom ;o)

Skrevet

Det ble nesten som i gamle dager. Deilig å bli kvitt den oransje fargen.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det ble nesten som i gamle dager. Deilig å bli kvitt den oransje fargen.

Jeg var ikke her i gamle dager, men kan late som =)

Likte denne fargen kjempegodt, jeg.. =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...