Gå til innhold

Rød dol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man klikker med høyre knapp og ber om å åpne i nytt vindu og da har man to vinduer oppe - et med tråden og ett med alle innlegene - alle innlegg vil da åpne seg i dette andre vinduet - :)

Aha! Nå skjønte jeg det!

Det var ikke så dumt det gitt, skal ha det sånn framover og se om jeg synes det er bedre. Deilig å slippe all den masete reklamen!

Thanks! :0)

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

7

• flisa

6

• Osiris

4

• sheba

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg var ikke her i gamle dager, men kan late som =)

Likte denne fargen kjempegodt, jeg.. =)

Osiris har lagt ut en gammel nettside. Ikke den samme fargen da men ok.

Men jeg lurer på om det ikke var gult helt i begynnelsen da jeg var her.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Osiris har lagt ut en gammel nettside. Ikke den samme fargen da men ok.

Men jeg lurer på om det ikke var gult helt i begynnelsen da jeg var her.

Tror jeg har sett den før, og.. =)

Skrevet

Jeg begynner å vende meg til det nå:) men jeg synes dol kunne gjort seg uten all reklamen som tar opp halv siden.

Litt reklame er greit, men nå er det litt vel mye.

Ser ikke en eneste reklame jeg... :-)

Norton Internet Security sin annonse-blokkering er en fin ting... *hihi*

(bare ikke si det til annonsørene til dol)

Skrevet

*visker* My mouth is sealed! ;)

Er det noe man laster ned? Og isåfall hvor?

Skrevet

psst:-) har også Norton, men ser likefullt masse reklame:-(

et tips??? *smile pent*

Skrevet

Norton Internet Security koster ca 8-900 kr tror jeg.

Overlater sånt til mannen min jeg. Har blitt skikkelig kløne på denslags på pc-en, i og med at han er hakket mer interessert i denslags.

Så jeg tror du må gå på Elkjøp eller et-eller-annet sted. Men det meste finnes jo på nettet i ulovlige varianter, så hva vet jeg... :-)

Skrevet

psst:-) har også Norton, men ser likefullt masse reklame:-(

et tips??? *smile pent*

Har du Norton Antivirus, eller hele Internet Security (der Antivirus bare er en av mange elementer)?

Hvis du har Internet Security, så finner du det under Antispam, Adblocking (som altså til forskjell fra Popup-blocking også tar annonser på nettsider, og ikke bare de som popper opp). Vær bare obs på at annonser du VIL se også kan forsvinne med den settingen, enkelte rubrikkannonser fx. Men da er det jo bare å slå adblockingen av midlertidig.

Skrevet

Norton Internet Security koster ca 8-900 kr tror jeg.

Overlater sånt til mannen min jeg. Har blitt skikkelig kløne på denslags på pc-en, i og med at han er hakket mer interessert i denslags.

Så jeg tror du må gå på Elkjøp eller et-eller-annet sted. Men det meste finnes jo på nettet i ulovlige varianter, så hva vet jeg... :-)

Ok, det var litt dyrt men det er samtidig viktig å passe på at dataen ikke blir syk.

Skal sjekke det opp til uken! :)

Skrevet

Har du Norton Antivirus, eller hele Internet Security (der Antivirus bare er en av mange elementer)?

Hvis du har Internet Security, så finner du det under Antispam, Adblocking (som altså til forskjell fra Popup-blocking også tar annonser på nettsider, og ikke bare de som popper opp). Vær bare obs på at annonser du VIL se også kan forsvinne med den settingen, enkelte rubrikkannonser fx. Men da er det jo bare å slå adblockingen av midlertidig.

Tusen takk:-)

Det ble plutselig "åpent landskap her" :-)

Skrevet

Tusen takk:-)

Det ble plutselig "åpent landskap her" :-)

Men altså, ikke si no' om det til webbis og sponsorene altså, da blir vi sikkert sendt på gangen... *hihi*

Skrevet

Ok, det var litt dyrt men det er samtidig viktig å passe på at dataen ikke blir syk.

Skal sjekke det opp til uken! :)

Hvis du har ADSL hos Telenor er Norton Internet Security gratis. Ellers kan det kjøpes på www.symantec.com eller www.symantec.no Det er billigere enn å kjøpe i butikk.

Skrevet

Hvis du har ADSL hos Telenor er Norton Internet Security gratis. Ellers kan det kjøpes på www.symantec.com eller www.symantec.no Det er billigere enn å kjøpe i butikk.

Takk for tips! :0)

Skrevet

Aha! Nå skjønte jeg det!

Det var ikke så dumt det gitt, skal ha det sånn framover og se om jeg synes det er bedre. Deilig å slippe all den masete reklamen!

Thanks! :0)

Ikke glem at DOL lever litt av reklamen da ;o)

:o)

Skrevet

Men altså, ikke si no' om det til webbis og sponsorene altså, da blir vi sikkert sendt på gangen... *hihi*

*stille som i graven fra shebas side* shhhhhh;-)

Skrevet

Hmf. Også jeg som endelig hadde begynt å venne meg til den andre. Menmen...den her ser iallfall ikke ut som en pølsebod :D

Skrevet

Eg har lasta det ned frå www.online.no :-))

Skrevet

Hvorfor er det helt fint, ja bredere, hos meg, når alle dere andre klager på at det er så trangt!? Underlig.

Det kommer an på hvilken oppløsning på skjermen man har.

Hvis jeg har forstått rett, så blir DOL vinduene for oss med små skjermer og lav oppløsning bredere nå :)

Skrevet

Fargen er grei, men er det ikke enda mindre plass til tekst, og desto mer behov for scrolling?

hare1365380455
Skrevet

Fin farge, men det ble veldig trangt på skjermen nå! Kronglete. Og må scrolle hele tiden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...