Gå til innhold

oi, der forsvant de pengene..

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt sommerjobb i sommer, jobbet lange dager og hatt lite fri i helger osv.. fikk lønn i august, rett før jeg skulle til syden, og brukte vel rundt 5000 på den turen. da jeg kom hjem hadde jeg rundt 11000 igjen på kontoen(trodde jeg) og hadde en del ting jeg "måtte" ha..har egentlig ikke kjøpt noe spesielt, men har i hvertfall greid å bruke opp pengene..

hadde egentlig ikke 11000 igjen da, siden 5000 av dem er banken sine..som jeg kan låne..men det hadde jeg glemt, og glemte å trekke fra de 5000 når jeg skulle sjekke hva jeg hadde igjen... skjønner likevel ikke hvordan jeg har greid å bruke så masse på så kort tid.. hadde tenkt å ha den ferielønna lenge jeg..ikke har jeg fått meg noen ny jobb heller.

har tidligere fått spørsmål som " hva skal du bruke alle pengene til da?" og folk på jobben har sagt at "ja det er jo bra å ha noe å gå på utover vinteren.."

føler jeg at det er litt... unormalt.. å ha brukt opp pengene så fort. nesten sånn at jeg ikke vil at foreldrene mine skal få vite det(ja jeg bor hjemme..), fordi da får jeg hele leksa om at "du må bruke fornuft vet du, viktig å prioritere..penger vokser ike på trær!" osv..

og jeg trodde jeg hadde kontrollen..men nei, like blakk nå som før sommeren..aaargh!!! :)

Skrevet

Regelen er at du må skynde deg å bruke opp pengene før de blir borte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...