Gå til innhold

Jenter, klær og mote.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått et kjempe problem, og dere må hjelpe meg !

Liker å pynte meg og se velstelt ut i hverdagen, men hater å pynte meg til fest og kalas :o(

Unngår alt som heter fester og disco...

Men nå må jeg på Oslo Spektrum på noe jubileums-greier :o(

Antrekk-Pent.

Jeg har jo ikke peil på hva som er mote og hva folk har på seg på festligheter...

Jeg har en flott heklet, kort, tilsittende kjole med heklet sjal, som jeg kjøpte i fjord...

Kan jeg bruke det eller er det helt ut med heklet kjole/sjal nå ?

Hva er fest-moten/pent antrekk idag om dere mener jeg må kjøpe noe nytt:o(

:o(

Skrevet

Hvilken fjord kjøpte du det i da? Sognefjorden? ;o)))

Jeg aaaaner ikke, kan null om mote. Men om du synes kjolen er fin så bruk den da vel! :o)

Skrevet

Det viktigste er vel at du selv føler deg vel i det du skal gå med?

Nå for tiden er jo alt lov på motefronten, det er en lett blanding av 60-, 70-, og 80-åra.

Skrevet

Hvilken fjord kjøpte du det i da? Sognefjorden? ;o)))

Jeg aaaaner ikke, kan null om mote. Men om du synes kjolen er fin så bruk den da vel! :o)

Nå har du smigret web med skryt om farger og ny dol side, så det nytter vel ikke for meg å sladdre om din mobbing ;)

Det blir vel til at dere alle jenter her på DOL må komme til Oslo og hjelpe meg på handle ruten...:)

Føler selv at heklet tøy er ut....selv om dette antrekket er både litt søtt, samtidig som det er litt sexy...;)

:o)

Skrevet

Det viktigste er vel at du selv føler deg vel i det du skal gå med?

Nå for tiden er jo alt lov på motefronten, det er en lett blanding av 60-, 70-, og 80-åra.

Synes dette er vanskelig:-(

Det blir vel til at dere alle jenter her på DOL må komme til Oslo og hjelpe meg på handle ruten...:)

Føler selv at heklet tøy er ut....selv om dette antrekket er både litt søtt, samtidig som det er litt sexy...;)

Hva er egentlig mote i år?

Kan en bruke flate sko/støveletter til lårkort kjole?

(Kanskje jeg skal ta meg en tur på byen en kveld og se hvordan folk kler seg nå :)

Skrevet

Synes dette er vanskelig:-(

Hva er egentlig mote i år?

Kan en bruke flate sko/støveletter til lårkort kjole?

(Kanskje jeg skal ta meg en tur på byen en kveld og se hvordan folk kler seg nå :)

Støvletter er jo en winner i disse dager :)

Skrevet

Jeg synes du skal ta på deg kjolen, ta et bilde av deg selv og sende meg bildet. Så skal jeg fortelle deg om du kan gå sånn eller ikke.

Hvis du lurer på hva slags undertøy du skal gå i, eventuelt om du rett og slett skal drite i undertøyet, er jeg naturligvis også der behjelpelig hvis du sender meg bilder med og uten.

[email protected]

Skrevet

Jeg synes du skal ta på deg kjolen, ta et bilde av deg selv og sende meg bildet. Så skal jeg fortelle deg om du kan gå sånn eller ikke.

Hvis du lurer på hva slags undertøy du skal gå i, eventuelt om du rett og slett skal drite i undertøyet, er jeg naturligvis også der behjelpelig hvis du sender meg bilder med og uten.

[email protected]

Hmm...sender jeg deg et bilde av meg, blir jeg aldri kvitt deg igjen ;o)

Du vil nok da ut å leke "kanin" tenker jeg ;o)

Skrevet

Hmm...sender jeg deg et bilde av meg, blir jeg aldri kvitt deg igjen ;o)

Du vil nok da ut å leke "kanin" tenker jeg ;o)

Heldigvis for deg bor du sikkert så langt unna at jeg blir en dårlig stalker. :)

Gjest Bertinemor
Skrevet

Jeg føler egentlig ikke at det er noe som er spesielt ut for tiden.. Det er mulig jeg er rar.. men det er det inntrykket jeg har. Så lenge du setter det sammen på riktig måte, kan det ikke bli feil.

Jeg eeeelsker mote, smykker, sminke og sko. Bruker det ikke i hverdagen, men på fest er det super moro. Men et råd kan jeg komme med:

Føler du deg vel i det, så ser du bra ut i det!

Sprit det opp med noen smykker kanskje? Ikke bry det om antrekket er in eller ikke.. er veldig sikker på at det ikke er ut i hvert fall!! Heklet sjal er i hvert fall ikke noe å bekymre seg for, synes det er kjempe fint! Men som sagt, sprit det opp med noen smykker. Kjøp noen lange kjeder, sånne man kan surre rundt halsen flere ganger vet du. Men gjør det enkelt, for jeg regner med at sjalet og kjolen har mønster i seg siden de er heklet?

Hadde forresten også være morsomt, hvis sjalet og kjolen er i samme farge, om du kjøpte smykker og sko som er i samme farge. Dersom plaggene er sorte, kjøp noen sko i en farge du liker, og kjøp deretter smykker i den fargen. Hvis du har et stort kjede som gjør mye ut av seg, bruk små øredobber. Og omvendt. Dersom du har bare armer, hadde det vært morsomt med et stort fint kjede, med et stort fint armbånd som hører til.

Nei nå babler jeg her! Kan jo hende du har tenkt på dette allerede. Hehe.. Blir litt gira når jeg snakker om sånt, for det er jo så gøy!

Skrevet

Vet du, du må kle deg med det du føler deg vel i og som sitter godt på kroppen din.

DA er du pen, uansett hvilket stoff klærne dine er av!

Det er dog en fordel å ikke være for opptatt av hva som er mote, for da forsvinner motet (til å gå med det du vil og synes passer deg) med moten, for å si det sånn.

Skrevet

Nå har du smigret web med skryt om farger og ny dol side, så det nytter vel ikke for meg å sladdre om din mobbing ;)

*Hehe* Jeg mobber bare de jeg vet tåler det vet du. Hadde jeg ikke "kjent" deg såpass som jeg gjør her inne så hadde jeg ikke gjort det. Er da ikke slem heller! Bare litt... ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...