Gå til innhold

hvilke jeans str- bruker du ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest M.Angelica

Størrelsene er så forskjellige nå at det er helt utrolig. S i den ene butikken, L i den andre.

I tillegg føler jeg alle butikker har ulik tall-størrelse.. Eks 32-36 på Only, er noe helt annet på H&M.

Vanskelig å finne "sin" størrelse..

Annonse

Du er jaggu ikke bred heller! :o)

Jeg bruker 29/30 evt. 30/30 jeg. Med andre ord - nesten håpløst å finne.

Ganske liten ja, men ikke tynn for det :) Jeg har i hvert fall funnet ut at det er best å kjøpe jeans i Oslo hvis du har muligheten til det :) Denimbirds, Levis, Crocker, Nudie og jeansene på Voice of Europe har i hvert fall 30 i benlengde og de fleste størrelser i livet (tror jeg..). Hvis ikke har jo Lee 31 i benlengde :) Spørs så klart hvordan bukser du liker da.. Hehe :)

Annonse

Åh gudameg.....da jeg veide bare 53 kilo hade jeg 29 tommer - hvor mye veir du da? 14 kilo? :)

*lol*

Nei er du gal, langt ifra! Veier rundt 53-54 kilo men jeg er ganske smal over hoftene, og lårene mine er tynne, så det er nok derfor jeg må bruke små størrelser. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...