Gå til innhold

hvilke jeans str- bruker du ?

Anbefalte innlegg

*lol*

Nei er du gal, langt ifra! Veier rundt 53-54 kilo men jeg er ganske smal over hoftene, og lårene mine er tynne, så det er nok derfor jeg må bruke små størrelser. :)

ok - jeg har ræv som ei låvedør -også ved 53 kilo - er 167 høy (lav) - -vel, ikkeno å gjøre med. - nå. :)

Fortsetter under...

Vet ikke helt...tror ikke jeg noen gang har kjøpt bukser i mål som dere beskriver.

Jeg bruker bukser i størrelse 14 år i barnebutikker og størrelse 34 i damestørrelser.

Vet ikke hva det blir i de størrelser dere prater om.

Jeg er 1.70 og veier 48.

:o)

Ganske liten ja, men ikke tynn for det :) Jeg har i hvert fall funnet ut at det er best å kjøpe jeans i Oslo hvis du har muligheten til det :) Denimbirds, Levis, Crocker, Nudie og jeansene på Voice of Europe har i hvert fall 30 i benlengde og de fleste størrelser i livet (tror jeg..). Hvis ikke har jo Lee 31 i benlengde :) Spørs så klart hvordan bukser du liker da.. Hehe :)

Har en favoritt på B-young som i tillegg er billige, men nå lurer jeg på om de er på vei ut. :o(

For jeg betaler ikke en tusing for ei bukse... Og ikke bor jeg i Oslo heller. :o) Trondheimsjente jeg.

Annonse

Gjest Bertinemor

Jeg veier 53, er 162 cm høy og bruker ca. 28/32.

Det var en gang da jeg fikk på meg 25/32, men er vel egentlig heller glad for at jeg ikke gjør det i dag:) Synes det er så flott når jenter/damer har litt hofter og rompe (selv om jeg ikke kan reklamere med så alt for mye av det her hos meg)

Gjest Bertinemor

Størrelsene er så forskjellige nå at det er helt utrolig. S i den ene butikken, L i den andre.

I tillegg føler jeg alle butikker har ulik tall-størrelse.. Eks 32-36 på Only, er noe helt annet på H&M.

Vanskelig å finne "sin" størrelse..

Helt enig. Jeg bruker alltid 34 på H%M, men når jeg finner 34 i andre butikker så er de nesten alltid for store! Dessuten så er det så få butikker som har str. 34, de går bare ned til 36. Frustrerende.. Men der var i hvert fall de pengene spart:)

Nei, jeg sverger til H&M jeg altså!

159 cm høy, 60 kg +/-

bruker str 28 i bukser

32 i lengde

Har litt forskjellig fasong vi, tror jeg! Jeg er omtrent 9 cm lengre, veier omtrent det samme, og må ha 31-32 rundt livet!

Tenk så morsomt det egentlig er at man er så forskjellig! Selv om jeg bare en gang i blant kunne tenke meg å finne ei bukse som var stor nok over rompa og lårene, men likevel ikke så vid i livet at hele trusa mi ikke stikker fram!

Har litt forskjellig fasong vi, tror jeg! Jeg er omtrent 9 cm lengre, veier omtrent det samme, og må ha 31-32 rundt livet!

Tenk så morsomt det egentlig er at man er så forskjellig! Selv om jeg bare en gang i blant kunne tenke meg å finne ei bukse som var stor nok over rompa og lårene, men likevel ikke så vid i livet at hele trusa mi ikke stikker fram!

9 cm er ikke så mye sjø. se på en linjal.=)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...