Gå til innhold

chicken korma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at jeg ikke får noe svar på dette men man vet jo aldri med dolere, så jeg prøver likevel :)

Er det noen som tilfeldigvis har en oppskrift på den indiske retten chicken korma? Er veldig glad i indisk mat og den er bare såååå god.

Well if you do, let me know! :)

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

22

• Aryane

11

• Klara Q

4

• Dorthe

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

tusen takk! :)

hva skulle man gjort uten dol?

oppskriftene skal prøves, og jeg legger ut rapport en dag om noen skulle ønske det. :)

Skrevet

oppskriftene skal prøves, og jeg legger ut rapport en dag om noen skulle ønske det. :)

Tror jeg og må ha indisk i morgen, det er så lenge siden sist, og det er jo dødsgodt....med nanbrød til....nam....

Eh... kom på at jeg har lovet ungene lapskaus, men de liker ikke indisk og jeg liker ikke lapskaus....

Skrevet

Please do! Og bon apetitt! Vi hadde tandoori her på fredag, med deilge naaaaaanbrød til :)

*slafs*

Skrevet

Tror jeg og må ha indisk i morgen, det er så lenge siden sist, og det er jo dødsgodt....med nanbrød til....nam....

Eh... kom på at jeg har lovet ungene lapskaus, men de liker ikke indisk og jeg liker ikke lapskaus....

Da får du være superkokk og lage begge deler ;) Alternativt kjøpe maccern til dem og lage indisk til degselv :)

Apropo nanbrød, det må jeg også ha, finnes det å få kjøpt noe sted eller må jeg ta frem bakekjevlen?

Indisk er noe av det beste jeg kan få. Var på indisk resturant i forrigår og da bestilte jeg chicken korma, det var da jeg kom på den geniale idéen at dette skulle jeg prøve ut selv. :)

Skrevet

Please do! Og bon apetitt! Vi hadde tandoori her på fredag, med deilge naaaaaanbrød til :)

*slafs*

tandoori er også veldig godt. :)

spør deg også jeg, får man kjøpt nanbrød noe sted eller må jeg bake selv?

Skrevet

Da får du være superkokk og lage begge deler ;) Alternativt kjøpe maccern til dem og lage indisk til degselv :)

Apropo nanbrød, det må jeg også ha, finnes det å få kjøpt noe sted eller må jeg ta frem bakekjevlen?

Indisk er noe av det beste jeg kan få. Var på indisk resturant i forrigår og da bestilte jeg chicken korma, det var da jeg kom på den geniale idéen at dette skulle jeg prøve ut selv. :)

De har iallefall nanbrød på invandrersjapper, men mener jeg har sett det på vanlige dagligvarebutikker også, ikke Rema 1000 da, men noen med litt utvalg....

Skrevet

Har du ikke en indisk nabo som lager mat og kommer å serverer deg altså ;o)

Det har jeg og jeg har lært å lage samosa og hun har lovet meg å lære meg mer matlaging i vinter :o)

Skrevet

Har du ikke en indisk nabo som lager mat og kommer å serverer deg altså ;o)

Det har jeg og jeg har lært å lage samosa og hun har lovet meg å lære meg mer matlaging i vinter :o)

Lucky duck!!

Nei i mitt nabolag er det bare slitsomme bergensere å se ;)

Skrevet

Lucky duck!!

Slitsomme bergensere du.....bor du i Bergen eller?

Skrevet

De har iallefall nanbrød på invandrersjapper, men mener jeg har sett det på vanlige dagligvarebutikker også, ikke Rema 1000 da, men noen med litt utvalg....

Jeg vet ikke om noen innvandrersjapper i Bergen, på østlandet er det mange men jeg finner ingen her.

Men jeg skal jeg se etter nanbrød neste gang jeg er på butikken, hvis ikke kan jeg bare bake selv.

Jeg må le, for et par måneder siden kunne jeg knapt steke ett egg, var altså helt ubrukelig på kjøkkenet, det var (eks)kjæresten som sto for matlagingen.

Men nå som jeg har blitt singel har jeg fått helt kick på å lage mat, lager meg de flotte middagene :)

Det er godt da!

Skrevet

Lucky duck!!

Jeg vet det :o)

Naboen har kommet omtrent annenhverdag i hele sommer og servert meg indisk mat.

Litt mye kikerter da *knis* men alt smaker nydelig.

Skrevet

Slitsomme bergensere du.....bor du i Bergen eller?

Jepp :) men er ikke herifra. Du også?

Skrevet

Nydelig med indisk ja!

Nanbrød selger de på Rimi/ Ica, i allefall her hvor jeg bor. Knallgode!

Skrevet

Jeg vet ikke om noen innvandrersjapper i Bergen, på østlandet er det mange men jeg finner ingen her.

Men jeg skal jeg se etter nanbrød neste gang jeg er på butikken, hvis ikke kan jeg bare bake selv.

Jeg må le, for et par måneder siden kunne jeg knapt steke ett egg, var altså helt ubrukelig på kjøkkenet, det var (eks)kjæresten som sto for matlagingen.

Men nå som jeg har blitt singel har jeg fått helt kick på å lage mat, lager meg de flotte middagene :)

Det er godt da!

Det er invandrersjappe i Daniel Hansensgt., det er mange i det området, rundt Grieghallen, og i den gaten som går ned fra Vaskerelven til Dickens. Syns de er overalt jeg

Skrevet

Jepp :) men er ikke herifra. Du også?

Jeg bor i Bergen og er fra Bergen!

Skrevet

Det er invandrersjappe i Daniel Hansensgt., det er mange i det området, rundt Grieghallen, og i den gaten som går ned fra Vaskerelven til Dickens. Syns de er overalt jeg

Bare meg som er uobservant da.

Skal se etter de neste gang jeg er rundt i de områder. :)

Ellers har kanskje Lerøy på Galleriet sånt, der er det bra utvalg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...