Gjest rota Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Vil gjerne fortelle alle om min noe flaue handling. Jeg var på butikken i går og skulle kjøpe hårshampoo. Jeg så en flaske hvor det sto Hairtickening, og tenkte at det var noe for meg, siden håret blir tynnere og tynnere. Vel hjemme og i dusjen, skulle jeg prøve dette vidunderet av en sjampoo. Da sjamponeringen startet kom det en fryktelig sterk mannsparfyme frem. Siden jeg ikke har noe mann i huset, så skjønte jeg at det måtte være sjampoen. Jeg tittet nærmere på flasken, og så da at det sto FOR MEN. Jaja, jeg gikk på jobb idag jeg og håpet den sterke lukten hadde dunstet vekk. Fikk ikke noen kommentarer ihvertfall. 0 Siter
damedame Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Herreparfymene er heldigvis noe helt annet enn for bare 10 år siden, så du lukter vel ikke så ille. Følg med på om det i dag er kvinner, fremfor menn, som snur seg etter deg 0 Siter
Gjest Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Hehe, det minner meg om min far en gang - da jeg var skikkelig fjortis. Jeg sprayet prøver av alle parfymer og deodoranter og hårprodukter og sånn på ham (av en eller annen fjortis-grunn). Neste dag da han gikk på jobb, syntes han hele tiden det luktet så _damete_ rundt seg og stusset på hvor det kom fra. Lurer på hva kollegene trodde om han da! Hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.