Gå til innhold

Mer å le av.....

Anbefalte innlegg

Gjest Nattedrømmeren
Skrevet

En drøm (helt sant): Drømte at jeg skulle få smake på noe herlig sjokoladekonfekt. Det skulle være nougat inni, kremaktig, og en hinne mørk sjokolade utenpå.

Jeg gledet meg (fremdeles i drømmen), og tok en bit. Forbausende nok var det ganske seigt. Jeg måtte streve litt med å få tygd over.

Så jeg hadde tatt feil da jeg vurderte dette konditorverket. Men pytt, bare å bite og dra!

.....

Så begynte det faktisk å smake litt vondt. I drømme. Da våknet jeg.

Og hva hadde skjedd?

Jo, øreproppene jeg hadde puttet i ørene pga. fest hos naboen... Vel, den ene, *kremt* var bitt tvers av. Pfeeeuyyy!!!

---

Noen andres drømmer???

Skrevet

Man skjønner man har bomma om man drømmer man spiser sjokoladepudding og våkner med en teskje i ræva ja .)

Skrevet

Man skjønner man har bomma om man drømmer man spiser sjokoladepudding og våkner med en teskje i ræva ja .)

Fysj....

Skrevet

Jeg drømte engang at jeg hadde en kanin. Det var en utrolig fin drøm, og jeg elsket den kaninen veldig høyt.

Da jeg våknet og innså at det hele hadde vært en drøm, var jeg helt knust fordi jeg ikke hadde en kanin likevel.

Og jeg som ikke engang liker kaniner spesielt godt!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hehe...jeg har ofte syke drømmer. Søren at jeg ikke kommer på noen nå :P

Eneste jeg klarer å huske er det jeg drømte i går natt... Da drømte jeg om venner av meg hadde fått barn, fått ny frisyre og at jeg skulle få ny jobb etc. Drømte til og med hva barna (til vennene mine) skulle hete. Kanskje jeg er sanndrømt?

Så kom jeg på en ting til.. Jeg drømte at jeg etterforsket drap, så kunne jeg fly med en slags paraply. Den var veldig vanskelig å starte, men da jeg fikk rette tekninkken og kom opp i lufta, så fant jeg ut hvem som var morderen med en gang!!

*litt rar*

Skrevet

Jeg drømte engang at jeg hadde en kanin. Det var en utrolig fin drøm, og jeg elsket den kaninen veldig høyt.

Da jeg våknet og innså at det hele hadde vært en drøm, var jeg helt knust fordi jeg ikke hadde en kanin likevel.

Og jeg som ikke engang liker kaniner spesielt godt!

ler...Den var bra :)

:o)

Skrevet

ler...Den var bra :)

Sant er det også. Det er noen år siden nå, men jeg husker fortsatt hvor jævla glad jeg var i den kaninen og hvor passende ordet "knust" er i denne sammenheng.

Jeg fikk faen ikke sove igjen så lei meg jeg var for at det hele hadde vært en drøm! :)

Skrevet

Hadde en ganske sprø en her om dagen. Drømmer veldig ofte at jeg er en morder. Sprøtt! Men for å gjøre en lang drøm kort:

Drømte at jeg hadde drept datteren til en vennine av mamma. Selve drapet husker jeg ikke, men det var blod over hele sengen, den eneste som visste hvem som hadde gjort det var min bror. Liket var borte (aner ikke hvor) men jeg og broren min prøvde å få bort blodet på lakenet før mamma skulle se det. MEN så kom jeg på den genial idéen at vi bare smurte på litt LAKRIS så ville ikke mamma smake at det var blod. (det var visst helt vanlig å slikke lakener i min drøm ;) )

Mamma og pappa kom hjem og så dette, og rett som det var trodde de det bare var lakris.

Alt blodet som lå på gulvet, helte jeg i PEPSI MAX flasker som jeg la i kjelleren.

Drømmen ender med at mamma går ned for å hente en pepsi max flaske, åpner lokket, skal til å ta en slurk...hjertet mitt pumper...dunk dunk dunk

Jeg våkner!

Phew!

Skrevet

Sant er det også. Det er noen år siden nå, men jeg husker fortsatt hvor jævla glad jeg var i den kaninen og hvor passende ordet "knust" er i denne sammenheng.

Jeg fikk faen ikke sove igjen så lei meg jeg var for at det hele hadde vært en drøm! :)

uff...høres ille ut ;o)

Kanskje du ble så lei deg fordi du liker å leke kanin ;o)

Husker sjeden mine nattdrømmer, men dagdrømmene tar jeg godt vare på ;o)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hadde en ganske sprø en her om dagen. Drømmer veldig ofte at jeg er en morder. Sprøtt! Men for å gjøre en lang drøm kort:

Drømte at jeg hadde drept datteren til en vennine av mamma. Selve drapet husker jeg ikke, men det var blod over hele sengen, den eneste som visste hvem som hadde gjort det var min bror. Liket var borte (aner ikke hvor) men jeg og broren min prøvde å få bort blodet på lakenet før mamma skulle se det. MEN så kom jeg på den genial idéen at vi bare smurte på litt LAKRIS så ville ikke mamma smake at det var blod. (det var visst helt vanlig å slikke lakener i min drøm ;) )

Mamma og pappa kom hjem og så dette, og rett som det var trodde de det bare var lakris.

Alt blodet som lå på gulvet, helte jeg i PEPSI MAX flasker som jeg la i kjelleren.

Drømmen ender med at mamma går ned for å hente en pepsi max flaske, åpner lokket, skal til å ta en slurk...hjertet mitt pumper...dunk dunk dunk

Jeg våkner!

Phew!

He he..Genial drøm!

Jeg drømmer at jeg etterforsker drap og du drømmer at du myrder. I natt drømmer jeg vel at jeg finner ut at du er morderen ;)

Skrevet

uff...høres ille ut ;o)

Kanskje du ble så lei deg fordi du liker å leke kanin ;o)

Husker sjeden mine nattdrømmer, men dagdrømmene tar jeg godt vare på ;o)

Ja, det er meget mulig den kaninen bare var symbolsk. Er jo noen år siden nå så jeg husker ikke om det ble noe på meg på den tiden, men det kan være at jeg var underernært på sex og at kaninen var et symbol for min frustrasjon. :)

Skrevet

Jeg våkner!

Phew!

Tror jeg takker nei, den dagen du byr meg på brus.. ;o)

Skrevet

He he..Genial drøm!

Jeg drømmer at jeg etterforsker drap og du drømmer at du myrder. I natt drømmer jeg vel at jeg finner ut at du er morderen ;)

Hæli...da vil jeg være advokaten og dommeren..hehe...

Skrevet

Ja, det er meget mulig den kaninen bare var symbolsk. Er jo noen år siden nå så jeg husker ikke om det ble noe på meg på den tiden, men det kan være at jeg var underernært på sex og at kaninen var et symbol for min frustrasjon. :)

Det var nok det ;o)

Og tenk så fornøyd du blir når du får bildene av meg og ser at jeg er en ekte kanin... ;o)

Skrevet

He he..Genial drøm!

Hehe det skal du ikke se bortifra!

Men jeg er ganske proff så det er ikke sikkert du finner ut at det er meg skjønner du! ;)

Skrevet

Tror jeg takker nei, den dagen du byr meg på brus.. ;o)

Å? ;)

Men chicken korma'n min vil du fortsatt ha eller? ;)

Skrevet

Det var nok det ;o)

Og tenk så fornøyd du blir når du får bildene av meg og ser at jeg er en ekte kanin... ;o)

Da kommer jeg til å bli utrolig glad. ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hehe det skal du ikke se bortifra!

Men jeg er ganske proff så det er ikke sikkert du finner ut at det er meg skjønner du! ;)

Hvis jeg får starta helikopterparaplyen min så klarer jeg det nok (jfr innlegget mitt nedenfor)

=D

Skrevet

Å? ;)

Men chicken korma'n min vil du fortsatt ha eller? ;)

Jepp :o)

Men takker nei til pepsi max og rød brus, så prøv ikke å lure meg med at det er "eventyrbrus" , for jeg vet allerede at det er et "mord-eventyr" ;)

Tar med drikke jeg, siden du orner med maten :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...