Gå til innhold

Mer å le av.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg får starta helikopterparaplyen min så klarer jeg det nok (jfr innlegget mitt nedenfor)

=D

Finner ikke det innlegget om helikopterparaply jeg.

Men mulig du finner meg, men du får ikke tak i meg, jeg er ganske så rask! *løper*

Oi er klokken ti over to alt? Hva gjør vi alle oppe så sent?

Skrevet

Jepp :o)

Men takker nei til pepsi max og rød brus, så prøv ikke å lure meg med at det er "eventyrbrus" , for jeg vet allerede at det er et "mord-eventyr" ;)

Tar med drikke jeg, siden du orner med maten :o)

:o)

Hehe brusen kan du la stå, men rødvinen må drikkes! mwhahaha! ;)

Eller, rødvin og kylling er vel ingen god match så det må bli hvitvin, da kan du jo være ganske safe på at det er minimalt med blod i drikken :)

Skrevet

Hehe brusen kan du la stå, men rødvinen må drikkes! mwhahaha! ;)

Eller, rødvin og kylling er vel ingen god match så det må bli hvitvin, da kan du jo være ganske safe på at det er minimalt med blod i drikken :)

Jeg som ikke liker alkohol ;o)

Vi får nok ta litt av hvert...

Men, nå er det min tur til å legges....Ikke besøk meg inatt da er du grei ;o)

Drøm heller at du er i byen og hjelper meg og finne et fint antrekk til jeg skal til den Oslo Spektrum jubileet greiene :o)

Nattinattklem fra meg

Skrevet

Jeg som ikke liker alkohol ;o)

Vi får nok ta litt av hvert...

Men, nå er det min tur til å legges....Ikke besøk meg inatt da er du grei ;o)

Drøm heller at du er i byen og hjelper meg og finne et fint antrekk til jeg skal til den Oslo Spektrum jubileet greiene :o)

Nattinattklem fra meg

Lykke til med antrekk-letingen! :)

*nattaklem tilbake*

Skrevet

Man skjønner man har bomma om man drømmer man spiser sjokoladepudding og våkner med en teskje i ræva ja .)

*flire godt*

Skrevet

hehe :)

Drømte en gang at en slektning jeg lå i samme seng som, var min O'store forelskelse. Tok rundt slektningen min, sa navnet til forelskelsen min, tok rundt slektningen min og ville kysse...

Slektningen min våkna og lettere panisk fikk hun vekket meg.

Pinlig! Tenke seg til å "antaste" andre i søvne...

Nå er jeg blitt fortalt hva denne slektningen min gjorde i søvne i samme rom som et søsken, og dét slår alle rekorder.

H*n krøp fra sin seng til et søskens seng, mens h*n hvisket navnet på sin kjæreste... Jajaja, sånn kan det gå når man er forelsket og ikke riktig vet hvem man deler rom eller seng med :)

Skrevet

Noen andre fortalte meg at de drømte at de klappet hunden sin, også var det romkameraten!

Hehe, _det_ er flaut det :D

Skrevet

Ikke drøm, men jeg og hunden min, skulle vekke en kamerat av meg engang.

Han hadde tilfeldigvis dame på rommet, og de hadde hatt seg i løpet av natta.

Det var iallfall tydlig, fordi hunden min svelget kondomen, som enda lå på nattbordet.

Vel smakt!

Skrevet

Ja, det er meget mulig den kaninen bare var symbolsk. Er jo noen år siden nå så jeg husker ikke om det ble noe på meg på den tiden, men det kan være at jeg var underernært på sex og at kaninen var et symbol for min frustrasjon. :)

Kaniner betyr hell. Var kaninen hvit betyr det visstnok at din partner vil være trofast.

http://www.droemmetydning.com/k/kanin.

Skrevet

Jeg drømte engang at jeg hadde en kanin. Det var en utrolig fin drøm, og jeg elsket den kaninen veldig høyt.

Da jeg våknet og innså at det hele hadde vært en drøm, var jeg helt knust fordi jeg ikke hadde en kanin likevel.

Og jeg som ikke engang liker kaniner spesielt godt!

Hehe! Hva hadde du egentlig røyka før du gikk og la deg? ;)

Skrevet

Hehe! Hva hadde du egentlig røyka før du gikk og la deg? ;)

Hehe, den drømmen der var ingenting i forhold til enkelte av mine andre. :)

Skrevet

Jeg drømte engang at jeg hadde en kanin. Det var en utrolig fin drøm, og jeg elsket den kaninen veldig høyt.

Da jeg våknet og innså at det hele hadde vært en drøm, var jeg helt knust fordi jeg ikke hadde en kanin likevel.

Og jeg som ikke engang liker kaniner spesielt godt!

*LOL*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...