Gjest Aniemal Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 står ingenting på pakningsvedlegget om det men jeg lurer på om det har noen betydning. Skal ta det for premenstruelle plager og ikke primært til prevensjon 0 Siter
damedame Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Hvis du også skal bruke det som prevensjon, skal du vel ta det til samme tidspunkt hver dag - og da er det likegyldig om det er morgen eller kveld. 0 Siter
Kjersti S Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Det spiller ingen rolle det. Ulempen med å ta den på morgenen kan være at man kan bli litt småkvalm, og da er det en fordel å ta den på kvelden (er jeg blitt fortalt). Men det er jo ikke alle som blir kvalme, så hvis det funker for deg, så er det vel ingen grunn til å ikke gjøre det. 0 Siter
Gjest Aniemal Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Det spiller ingen rolle det. Ulempen med å ta den på morgenen kan være at man kan bli litt småkvalm, og da er det en fordel å ta den på kvelden (er jeg blitt fortalt). Men det er jo ikke alle som blir kvalme, så hvis det funker for deg, så er det vel ingen grunn til å ikke gjøre det. takk for svar:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.