damedame Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 I have to admit. Jeg er forelsket. På vei hjem fra jobb i går, så jeg en lekker, gammel grand old lady på fire hjul. Forelskelse ved første blikk: Hvilken søt, liten bil! Utenfor cyberverden vil jeg - som blondine uten mekanikerkjæreste - bli frarådet å kjøpe en veteranbil. Men, jeg har jeg lyst på denne bilen, så nå spør jeg dere: Hvilke utgifter er det ved veteranbiler? Alle (minus reperasjoner). Det holder vel med kasko på vet.biler også? Ok, hvis dere insisterer, så kom også med formaninger om hvor dyrt og vanskelig det er å reparere. Bilen er dog velholdt med kun to eiere. Merket føres ikke i Norge, tror jeg umiddelbart. 0 Siter
Gjest printa Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Kanksje du kan ta kontakt med en veteranbilforening i nærheten. De kan nok sikkert fortelle deg. Wow, så råstilig du må bli i den bilen, hvis den blir din! *** 0 Siter
Cumbria Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Heisann! Jeg vet ikke hva slags bil du har forelsket deg i, men går ut i fra at det er en liten sportsbil? Austin Healey, Triumph, MG eller noe sånt? Det finnes norske klubber for de fleste gamle sportsbiler, søk etter dem - der kan du finne masse informasjon! Men du bør uansett vurdere å skaffe deg en mekaniker-kjæreste! 0 Siter
damedame Skrevet 6. september 2005 Forfatter Skrevet 6. september 2005 Heisann! Jeg vet ikke hva slags bil du har forelsket deg i, men går ut i fra at det er en liten sportsbil? Austin Healey, Triumph, MG eller noe sånt? Det finnes norske klubber for de fleste gamle sportsbiler, søk etter dem - der kan du finne masse informasjon! Men du bør uansett vurdere å skaffe deg en mekaniker-kjæreste! hehe, da vil jeg heller lære meg å skru selv Takk for tips, jeg får høre med en veteranbil-forening. De har sikkert også tips til hvor jeg kan få tak i reservedeler ol. 0 Siter
damedame Skrevet 6. september 2005 Forfatter Skrevet 6. september 2005 Kanksje du kan ta kontakt med en veteranbilforening i nærheten. De kan nok sikkert fortelle deg. Wow, så råstilig du må bli i den bilen, hvis den blir din! *** Veteranbilforening, ja. Det er notert. Takk for tips. 0 Siter
Aryane Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Jeg hadde en boble cabriolet for noen år siden, jeg elsket den bilen, men herregud så dyrt det var. Det var alltid noe galt med den, jeg prøvde å fikse den opp, men som blondine (var det den gangen) uten peiling på bil, ble det etterhvert altfor dyrt å drive å levere den på verksted. Så jeg solgte den til slutt, men gjett om jeg har angret i ettertid. Ønsker deg lykke til hvis du kjøper bilen, men vær forberedt på at det kan bli masse utgifter. 0 Siter
damedame Skrevet 6. september 2005 Forfatter Skrevet 6. september 2005 Jeg hadde en boble cabriolet for noen år siden, jeg elsket den bilen, men herregud så dyrt det var. Det var alltid noe galt med den, jeg prøvde å fikse den opp, men som blondine (var det den gangen) uten peiling på bil, ble det etterhvert altfor dyrt å drive å levere den på verksted. Så jeg solgte den til slutt, men gjett om jeg har angret i ettertid. Ønsker deg lykke til hvis du kjøper bilen, men vær forberedt på at det kan bli masse utgifter. Uff, det er ikke slikt jeg har lyst til å høre. At jeg trenger å høre det er en annen sak... I hvilken stand var bilen da du kjøpte den og hvor gammel var den da? 0 Siter
Gjest veiavgift Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Er den veteran (over 30? år) trenger du ikke betale veiavgift, det er en av (få) økonomiske fordeler! 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 hehe, da vil jeg heller lære meg å skru selv Takk for tips, jeg får høre med en veteranbil-forening. De har sikkert også tips til hvor jeg kan få tak i reservedeler ol. Og hvorfor vil du ikke finne en mekaniker kjæreste? Jeg kjenner to lesper jeg som er helt råe til å skru ;o) 0 Siter
damedame Skrevet 7. september 2005 Forfatter Skrevet 7. september 2005 Og hvorfor vil du ikke finne en mekaniker kjæreste? Jeg kjenner to lesper jeg som er helt råe til å skru ;o) Nei, huff. Svart under neglene hver dag? Neitakk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.