Albertine Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Sitter her med en tiendeklasse som oversetter Eminemtekster. Hva betyr "don't put out/I'll put you out"? Help! 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Jeg veit ikke hva Eminem mener, men det er et brukt uttrykk om "gjør hun det?" "Is she putting out, or what?" Men ofte blir jo pop/rocketekster så gåtefulle, av og til frivillig, av og til ufrivillig fra låtskrivernes side ... 0 Siter
Albertine Skrevet 6. september 2005 Forfatter Skrevet 6. september 2005 Jeg veit ikke hva Eminem mener, men det er et brukt uttrykk om "gjør hun det?" "Is she putting out, or what?" Men ofte blir jo pop/rocketekster så gåtefulle, av og til frivillig, av og til ufrivillig fra låtskrivernes side ... Tror Eminem gjør det med vilje jeg, sånn at vi stakkarer som ikke er så bevandret i rap'ens mysterier får svidd av noen hjerneceller... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.