Lillemus Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Hehe, jeg mente selvfølgelig ikke at det var hyggelig at han er borte, for jeg vet alt for godt hvordan det er! I hvert fall ikke hyggelig *Hihi* Jeg skjønte hva du mente, jeg holder bare på å tørne! Måtte de neste 2 ukene og 6 dagene bare gå fooooort nå så! 0 Siter
Gjest Rødstrømpe Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Hvorfor tror du det? Det er da ikke noe vanskelig å identifisere seg med det som blir skrevet i hovedinnlegget... Jeg har kanskje vært uheldig med mine ONS. 0 Siter
amber sun Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Jeg har kanskje vært uheldig med mine ONS. Ok, da skjønner jeg hvorfor du svarte som du gjorde. 0 Siter
Goliath Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Jeg har kanskje vært uheldig med mine ONS. ONS er vel ikke akkurat kjent for å være det "heldigste" hvis det er super sex man er ute etter... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.