Gå til innhold

Slutt pga uoppfylte sexønsker

Anbefalte innlegg

Møtte en kjempefin fyr i mai, helt perfekt på alle måter bortsett fra dette: Han liker ikke å slikke...

I begynnelsen gjorde han noen få halvhjerta forsøk, men på direkte spørsmål har han nå etterhvert innrømmet at han helst ikke vil slikke, han liker det ikke.

Han selv elsker at jeg suger ham, og vil at jeg gjør det hver gang vi har sex, noe jeg også liker.

Vi har nå snakket og snakket og snakket om dette, og jeg har sagt at jeg tror ikke vi kan bygge videre på forholdet pga dette. Jeg mener at det er bedre "å gi seg" før vi bli for involverte, fordi jeg VET at jeg kommer til å savne oralsex, dette er jo allerede en stor frustrasjon.

Han mener at jeg er helt nøts som kan gjøre slutt på forholdet pga dette siden vi ellers har det så fint på alle måter. Han mener også at siden jeg lett får orgasme på andre måter er dette tullete. Men jeg savner oralsex så inderlig, og vet at jeg ikke kommer til å "bli vant" til å unnvære det.

Er jeg urimelig som gir slipp på en fin fyr pga dette? Kunne DU tilpasse deg et forhold som manglet noe du liker veldig mye? Gjør jeg det riktige nå??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/197216-slutt-pga-uoppfylte-sex%C3%B8nsker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Anaïs

8

• ShitDiddelyDo

5

• løvinne71

3

• nille33

3

Mest aktive i denne tråden

Du får sikkert pepper for dette innlegget - men jeg er enig med deg. Kunne ALDRI vendt meg til det...

Kan du ikke bare spørre ham hvordan han ville følt det om du aldri ville suge ham? Ville han synes det var helt ok?

Jeg har spurt ham om det, men han sier at det blir noe annet (har også spurt hva han mener med det uten å få noe svar).

Jeg forstaar deg veldig godt, jeg hadde aldri greid aa bli i et forhold hvor partneren tok imot oralsex men ikke orket aa gi. Synes han det er helt greit, da?

Han syns det er greit pga at jeg elsker å gi oralsex og dermed "får noe" på den måten. Han syns det er "unødvendig" at han skal gjøre noe han ikke liker i og med at jeg lett får orgasme på andre måter.

Annonse

Han syns det er greit pga at jeg elsker å gi oralsex og dermed "får noe" på den måten. Han syns det er "unødvendig" at han skal gjøre noe han ikke liker i og med at jeg lett får orgasme på andre måter.

Herregud, for en mann... Han fortjener jo ikke en sexpartner som deg, rett og slett.

Tror det er fint at du kommer deg ut av dette forholdet, for en egoist! Ble nesten forbannet naa :-)

Nei, han er en kjempefin fyr på alle andre områder, og jeg kunne nok falt ganske grundig for ham ja. Men akkurat på dette området er han temmelig umulig og sta...

Gjest Persille

Jeg har spurt ham om det, men han sier at det blir noe annet (har også spurt hva han mener med det uten å få noe svar).

Blir noe annet?? Det gjør det vel ikke!

Likt skal være likt, enten får dere utføre det begge to - eller så gjør ingen det.

Kanskje det er noe han kan vende seg til? Eller så får du sette hardt mot hardt, og liker han ikke det har du jo saken klar...

Gjest ikke sign.

Nei, han er en kjempefin fyr på alle andre områder, og jeg kunne nok falt ganske grundig for ham ja. Men akkurat på dette området er han temmelig umulig og sta...

Mannen min er som din kjæreste, og jeg må innrømme at jeg savner oralsex....:(

Herregud! Sett at det var motsatt.. At gutten slår opp for at jenta ikke ville hatt analsex eller trekant.. Da hadde det blitt bråk! Dette er jo tragisk.

Mannen min er som din kjæreste, og jeg må innrømme at jeg savner oralsex....:(

Jeg tror ikke jeg vil gå inn i et seriøst forhold hvor dette mangler, for jeg VET at jeg kommer til å savne det.

Innimellom blir jeg nesten forbannet også - han bare elsker at jeg suger og at han får komme i munnen min, det er liksom det beste for ham, hvordan kan han forlange at jeg skal leve uten tilsvarende??

Gjest Hildegard B.

Da tror jeg at det måtte ha vært noe mer med fyren jeg ikke var sikker på...

Men sånn er livet. Er akurat DET veldig viktig for deg, og blir et savn som kan gå ut over ting senere. Så tror jeg du gjør det som er rett for deg!

Annonse

Herregud! Sett at det var motsatt.. At gutten slår opp for at jenta ikke ville hatt analsex eller trekant.. Da hadde det blitt bråk! Dette er jo tragisk.

Syns oralsex er mer "vanlig" og har vært en helt naturlig del av sex med tidligere partnere. HAN får jo oralsex!

Analsex og trekantsex blir litt utenfor sånn som jeg ser det.

Hm... Jeg er så og si i samme situasjon, bortsett fra at han ikke forlanger / forventer at jeg skal gi ham, noe jeg mer enn gjerne gjør. Han er nok heller ikke så "vrang" som din kjæreste da, det må sies.

Men jeg er så utrolig glad i ham at det ikke faller meg inn å tenke på å dumpe ham på grunn av det. Og det sier litt for jeg elsker å få oralsex!

Men jeg fordømmer ikke deg for at du vil gjøre det slutt altså, det får være opp til hver enkelt av oss hvordan vi takler en slik situasjon.

Hadde du vært en mann, og det var jenta som ikke ville suge deg, og du derfor ville gjøre det slutt - så hadde du nok fått pepper :-)

Men jeg forstår deg godt jeg, og jeg ville forstått en mann i samme situasjon.

Når man velger en partner for et forhold som man ønsker skal vare, så har man den "luksusen" at man faktisk står helt fritt til å velge etter egne prioriteringer.

Og så lenge forholdet er i startfasen, så er det all grunn til å være kresen og tenke fremover.

Skjoenner... Vel, for meg er en mann som nekter aa gi oralsex ingen god elsker. Ville uansett ikke foelt meg ordentlig begjaert hvis kjaeresten min ikke hadde lyst paa meg paa den maaten, og DET hadde jeg aldri taklet!

Hm... Jeg er så og si i samme situasjon, bortsett fra at han ikke forlanger / forventer at jeg skal gi ham, noe jeg mer enn gjerne gjør. Han er nok heller ikke så "vrang" som din kjæreste da, det må sies.

Men jeg er så utrolig glad i ham at det ikke faller meg inn å tenke på å dumpe ham på grunn av det. Og det sier litt for jeg elsker å få oralsex!

Men jeg fordømmer ikke deg for at du vil gjøre det slutt altså, det får være opp til hver enkelt av oss hvordan vi takler en slik situasjon.

Men tror du ikke at du kommer til å savne det veldig, og kanskje bli mer frustrert når den første forelskelsen har lagt seg? Hvis jeg tenker meg 5 år frem i tid med denne mannen og fortsatt skal leve uten oralsex... For meg er det viktig fordi jeg nyter det, og vel er det beste jeg vet.

Syns oralsex er mer "vanlig" og har vært en helt naturlig del av sex med tidligere partnere. HAN får jo oralsex!

Analsex og trekantsex blir litt utenfor sånn som jeg ser det.

Du må jo bare akseptere hans grenser da, slik som han er nødt til å akseptere dine grenser. Slik er det bare!!

Gjest ikke sign.

Jeg tror ikke jeg vil gå inn i et seriøst forhold hvor dette mangler, for jeg VET at jeg kommer til å savne det.

Innimellom blir jeg nesten forbannet også - han bare elsker at jeg suger og at han får komme i munnen min, det er liksom det beste for ham, hvordan kan han forlange at jeg skal leve uten tilsvarende??

Så ikke gjør det på ham.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...