Gå til innhold

Slutt pga uoppfylte sexønsker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Anaïs

8

• ShitDiddelyDo

5

• løvinne71

3

• nille33

3

Mest aktive i denne tråden

Var sammen med en fyr i ett år. han likte godt å slikke meg og jeg likte dette svært bra. Min nåværende liker ikke å slikke. Vi har vært sammen i 7 år og jeg må si jeg ikke savner det. Har på en måte glemt det :-)

Et forhold bygges på mye mer enn spesiell sexaktivitet.

Diskriminering av mannens rett til å uttrykke slike behov.

Jeg er en mann. Jeg har hele samlivet ønsket at samboeren kanskje ville nyte å gi meg oralsex.

Hadde behov for å oppleve at hun med sultent og lystent blikk forsynte seg av godsakene.

Vil ikke presse henne til noe hun ikke ønsker eller synes om.

Jeg dristet meg til å spørre om andres mening om dette, om jeg skulle forlate henne fordi hun ikke var villig til å se mine behov for slikt.

Hvor mange tror du fordømte meg som et egoistisk mannfolk?

Selvfølgelig hadde hun full rett til å bestemme over sin egen lyst, og elske meg på sin måte. Jeg var gris, uetisk og ikke måte på. o

Kanskje dobbeltmoral er bedre uttrykk?

Du har selvfølgelig helt rett.

Det har vært nok av tråder her hvor menn har blitt hudflettet i en omvendt eller lignende situasjon, jeg har blitt det gang på gang selv, men det er av andre enn de som nå svarer fornuftig i denne tråden.

Det har vært nok av tråder her hvor menn har blitt hudflettet i en omvendt eller lignende situasjon, jeg har blitt det gang på gang selv, men det er av andre enn de som nå svarer fornuftig i denne tråden.

Jeg er helt enig i at det er like "ille" uansett om det er mann eller kvinne. Noen velger å overse dette og greier å leve et liv uten f.eks oralsex. Siden jeg vet at jeg kommer til å savne det (jeg gjør det allerede og har ingen tro på at jeg skal "glemme" hvor deilig det er) velger jeg nå å bryte forholdet.

Du "hvorerlogikken" forteller om ditt sexliv - og det er jo nettopp et slikt liv som du beskriver jeg nå forsøker å forhindre! Det ER ikke tilfredsstillende å være i et forhold hvor man ikke får oppfylt såpass normale sexønsker som oralsex. Jeg er nå helt sikker på at jeg gjør det rette :-)

Jeg er helt enig i at det er like "ille" uansett om det er mann eller kvinne. Noen velger å overse dette og greier å leve et liv uten f.eks oralsex. Siden jeg vet at jeg kommer til å savne det (jeg gjør det allerede og har ingen tro på at jeg skal "glemme" hvor deilig det er) velger jeg nå å bryte forholdet.

Du "hvorerlogikken" forteller om ditt sexliv - og det er jo nettopp et slikt liv som du beskriver jeg nå forsøker å forhindre! Det ER ikke tilfredsstillende å være i et forhold hvor man ikke får oppfylt såpass normale sexønsker som oralsex. Jeg er nå helt sikker på at jeg gjør det rette :-)

...skulle være under innlegget til "hvorerlogikken"...

Kan med det samme legge til at jeg er fullt klar over hans andre gode kvaliteter, men tror at mangel på oralsex på sikt vil bli et såpass stort problem at jeg tar konsekvensene på et tidlig stadium.

Hadde du vært en mann, og det var jenta som ikke ville suge deg, og du derfor ville gjøre det slutt - så hadde du nok fått pepper :-)

Men jeg forstår deg godt jeg, og jeg ville forstått en mann i samme situasjon.

Når man velger en partner for et forhold som man ønsker skal vare, så har man den "luksusen" at man faktisk står helt fritt til å velge etter egne prioriteringer.

Og så lenge forholdet er i startfasen, så er det all grunn til å være kresen og tenke fremover.

Jeg tror ikke en eventuell mann som ønsket å slå opp med en partner som ikke vil gi oralsex ville fått mye kritikk for det. Det blir samme sak.

Jeg hadde slått opp fordi det sier ganske mye om en gutt om han tar villig til å ta i mot oralsex, men ikke gi. Hadde han mislikt oralsex generelt hadde det blitt en _litt_ annen sak. Men det hadde jeg synes var et kjedelig sexliv.

Annonse

Jeg lurer på hvor alle disse hudfletterene holder til? De jentene/kvinnene jeg har sett uttale seg om sex på DOL har vært temmelig frigjorte og dømmer andre jenter/kvinner som ikke er det ganske hardt.

Men nå har ikke jeg lest _så_ mange innlegg.

Gjest slikkepotten

Jeg hadde nok også forlatt han når det allerede på et så tidlig tispunkt viser seg at dere er såpass ulike seksuelt. Og jeg forstår godt at menn velger å gå når kvinner ikke vil suge.

Det er derimot sjelden å høre om menn som ikke vil slikke. Kan det være at årsaken bunner i en betennelse eller kjønnsykdom hos deg som gjør at du ikke smaker/lukter så godt? Regner egentlig med at dere har sjekket ut denne forklaringen, men om det ikke har vært opp som en mulighet kunne det kanskje vært smart og tatt en tur til legen eller latt en god venn tatt en "smaksprøve" ;-)

Men om du har vært så uheldig å rote degborti en av de få menn som ikke liker å slikke, og du elsker å bli slikket, så anbefaler jeg å gå videre i livet uten han. Odsen for å finne en mann som liker det er større enn å finne en som ikke liker det. Han har derimot et problem siden han elsker å få men misliker å gi.

Lykke til!

Jeg lurer på hvor alle disse hudfletterene holder til? De jentene/kvinnene jeg har sett uttale seg om sex på DOL har vært temmelig frigjorte og dømmer andre jenter/kvinner som ikke er det ganske hardt.

Men nå har ikke jeg lest _så_ mange innlegg.

Jeg tror ikke det er jenter, men gutter.

De glimter ofte innom med nick ingen har sett før, og du skal aldri se bort fra at utskjellinga er mer personlig enn objektiv.

For ellers framstår de fleste her rimelig frigjorte.

Gjest slikkepoten

Herregud! Sett at det var motsatt.. At gutten slår opp for at jenta ikke ville hatt analsex eller trekant.. Da hadde det blitt bråk! Dette er jo tragisk.

Hvis analsex var helt nødvendig for meg for at jeg skulle ha hatt et tilfredsstillende og godt sexliv, ville jeg ha gått.Men vanligvis er ikke analsex like avgjørende og viktig i et pars samliv som oralsex.

Jeg hadde nok også forlatt han når det allerede på et så tidlig tispunkt viser seg at dere er såpass ulike seksuelt. Og jeg forstår godt at menn velger å gå når kvinner ikke vil suge.

Det er derimot sjelden å høre om menn som ikke vil slikke. Kan det være at årsaken bunner i en betennelse eller kjønnsykdom hos deg som gjør at du ikke smaker/lukter så godt? Regner egentlig med at dere har sjekket ut denne forklaringen, men om det ikke har vært opp som en mulighet kunne det kanskje vært smart og tatt en tur til legen eller latt en god venn tatt en "smaksprøve" ;-)

Men om du har vært så uheldig å rote degborti en av de få menn som ikke liker å slikke, og du elsker å bli slikket, så anbefaler jeg å gå videre i livet uten han. Odsen for å finne en mann som liker det er større enn å finne en som ikke liker det. Han har derimot et problem siden han elsker å få men misliker å gi.

Lykke til!

Neida, det har ingenting med lukt/smak hos meg å gjøre - det var vel noe av det første som var oppe til diskusjon ;) Min forrige partner elsket å slikke meg, og sa flere ganger at jeg smakte nyyydelig - dessuten har jeg smakt selv og det smaker slettes ikke værst *S*

Så dessverre - det er ikke der problemet ligger...

Annonse

Jeg har vanskelig for at det alene kan bety så mye når dere ellers har et godt sexliv. Om du elsket ham og var rimelig sikker på ham på de aller fleste andre områder, tror jeg du ville vurdert dette som mindre viktig. Kanskje du mer eller mindre ubevisst er usikker på hele forholdet, og henger det på denne "knaggen"?

Jeg har vanskelig for at det alene kan bety så mye når dere ellers har et godt sexliv. Om du elsket ham og var rimelig sikker på ham på de aller fleste andre områder, tror jeg du ville vurdert dette som mindre viktig. Kanskje du mer eller mindre ubevisst er usikker på hele forholdet, og henger det på denne "knaggen"?

Nei, jeg elsker ham ikke ennå, møtte ham for ikke så lenge siden, men han er absolutt en jeg kunne falt kraftig for ja! Er nok også allerede forelska tror jeg. Det er ingen andre "mangler" ved ham, men siden oralsex er så viktig for meg velger jeg nå å avslutte forholdet FØR vi begge blir for involverte. Jeg vet at dette på sikt kommer til å bli enda mer frustrerende enn det er i dag.

Hadde vi hatt et langvarig forhold med barn og hele pakka ville det selvfølgelig ikke være så enkelt som å bryte "bare" pga dette, men det hadde ganske sikkert vært et irritasjonsmoment okke som.

Det jeg nå gjør er å velge bort et forhold der vi ikke passer 100 % sammen seksuelt, for sex er tross alt en meget viktig substans i et forhold (mener jeg)

Du må jo bare akseptere hans grenser da, slik som han er nødt til å akseptere dine grenser. Slik er det bare!!

Det er jo nettopp det jeg gjør: Jeg aksepterer hans grenser, jeg kan ikke endre på hans syn. Det eneste jeg kan er å velge om jeg vil leve med det. Jeg velger nå å ikke gå videre med forholdet da dette er noe jeg ikke kan leve med.

Nå er jeg for øyeblikket så heldig at jeg ikke mangler noe, men det er ikke godt å si hvordan jeg ville reagert hvis jeg var i din situasjon. Tror den eneste som kan finne at av det er deg selv. Dere har tydeligvis pratet skikkelig ut om dette, og han er ikke villig til å jenke seg for din skyld, så hvis det er så viktig for deg så er det vel bedre å gjøre det slutt nå enn å la det dure og gå og ikke være tilfreds.

Nå er jeg for øyeblikket så heldig at jeg ikke mangler noe, men det er ikke godt å si hvordan jeg ville reagert hvis jeg var i din situasjon. Tror den eneste som kan finne at av det er deg selv. Dere har tydeligvis pratet skikkelig ut om dette, og han er ikke villig til å jenke seg for din skyld, så hvis det er så viktig for deg så er det vel bedre å gjøre det slutt nå enn å la det dure og gå og ikke være tilfreds.

Ja, jeg visste egentlig at det kun er en ting å gjøre, men det var veldig godt å få "lufte det" på DOL. Ble liksom mer sikker på at jeg gjør det riktige.

Det er trist at han ikke er villig engang til å forsøke å venne seg til det, når du liker det så godt.

Et praktisk råd til han kunne være at han fyller munnen med endel spytt først, for da vil han ikke merke smaken "din" så lett. Etterhvert vil han kunne venne seg mer og mer til det.

Hvis dere er så forskjellige på dette området, og det er så viktig som deg som du beskriver, da forstår jeg godt ditt valg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...