Ugga Bugga Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Ja, sånn jeg ser det virker det som hun har et eller annet problem siden hun ikke greier ha det bra uten. Dysfunksjonelt sexliv... Dysfunksjonelt sexliv? *LOL* Morsom, du. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/197216-slutt-pga-uoppfylte-sex%C3%B8nsker/page/5/#findComment-1387105 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spaija Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Altså,hvis absolutt ALT annet er så flott ved denne fyren. Så må jeg jo si at dette alene kan virke som et litt spinkelt grunnlag for å gjøre det slutt! Særlig tatt i betraktning at du lett får orgasme på andre måter. Og dermed ikke er "avhengig" av akkurat denne type behandling for å bli tilfredsstillt... Jeg hadde forstått deg bedre hvis det var den egoistiske holdningen hans du reagerte på. Altså at han ønsker å FÅ oralsex, men ikke å gi... Hvis du ikke hadde villet satse på fyren pga hans INNSTILLING, hadde jeg bedre forstått at du gjorde det slutt. Men hva er grunnen til at han ikke liker oralsex da? Hvis det ikke har noe med smak eller lukt å gjøre, så må det vel være noe annet han misliker? Har han gitt deg noen forklaring på det? Kan det evt. ha noe med hårvekst å gjøre? Jeg kan jo lett forestille meg at det ikke er særlig komfortabelt å begrave ansikt og tunge ned i masse stikkende hår. Da hjelper det jo ikke om du er aldri så ren... Har du prøvd å friste ham med den glattbarberte varianten? Mannen min elsker ihvertfall det! For å ta det siste først: Jeg har vært mer eller mindre glattbarbert i mange, mange år - så det er nok ikke DET som er problemet. Han liker rett og slett ikke å slikke, og det har ingenting med meg å gjøre! Han har aldri likt det, og sier at han aldri kommer til å like det heller. Uansett hvor lett jeg får orgasme på andre måter så vil jeg alltid savne oralsex fordi dette er det deiligste jeg vet! Og hvor kjekk og fantastisk mannen enn er så vil dette bli et problem som forverrer seg etterhvert som den første stormende forelskelsen har lagt seg! Det som forundrer meg er at så mange (spesielt kvinner) mener at sex ikke er "så viktig"!? Ikke så rart da at en stor prosentandel av innleggene her inne på DOL er fra frustrerte menn og handler om manglende sex i forholdet... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/197216-slutt-pga-uoppfylte-sex%C3%B8nsker/page/5/#findComment-1387161 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 For å ta det siste først: Jeg har vært mer eller mindre glattbarbert i mange, mange år - så det er nok ikke DET som er problemet. Han liker rett og slett ikke å slikke, og det har ingenting med meg å gjøre! Han har aldri likt det, og sier at han aldri kommer til å like det heller. Uansett hvor lett jeg får orgasme på andre måter så vil jeg alltid savne oralsex fordi dette er det deiligste jeg vet! Og hvor kjekk og fantastisk mannen enn er så vil dette bli et problem som forverrer seg etterhvert som den første stormende forelskelsen har lagt seg! Det som forundrer meg er at så mange (spesielt kvinner) mener at sex ikke er "så viktig"!? Ikke så rart da at en stor prosentandel av innleggene her inne på DOL er fra frustrerte menn og handler om manglende sex i forholdet... At man sier man kan unnlate EN del av sexlivet, fordi sexlivet generelt er tifredsstillende, betyr ikke at man ikke anser sex for viktig! Selvsagt er det viktig å ha tilfredsstillende sex i et forhold. Der feiltolker du det jeg og andre sier om den saken. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/197216-slutt-pga-uoppfylte-sex%C3%B8nsker/page/5/#findComment-1387264 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anaïs Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg har vanskelig for at det alene kan bety så mye når dere ellers har et godt sexliv. Om du elsket ham og var rimelig sikker på ham på de aller fleste andre områder, tror jeg du ville vurdert dette som mindre viktig. Kanskje du mer eller mindre ubevisst er usikker på hele forholdet, og henger det på denne "knaggen"? Sexlivet er jo ikke bra naar noe saa vesentlig mangler! Hun gjoer alt for aa tilfredstille ham, og faar ikke samme behandling tilbake,er DET noe heldig utgangspunkt, da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/197216-slutt-pga-uoppfylte-sex%C3%B8nsker/page/5/#findComment-1387440 Del på andre sider Flere delingsvalg…
løvinne71 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 For å ta det siste først: Jeg har vært mer eller mindre glattbarbert i mange, mange år - så det er nok ikke DET som er problemet. Han liker rett og slett ikke å slikke, og det har ingenting med meg å gjøre! Han har aldri likt det, og sier at han aldri kommer til å like det heller. Uansett hvor lett jeg får orgasme på andre måter så vil jeg alltid savne oralsex fordi dette er det deiligste jeg vet! Og hvor kjekk og fantastisk mannen enn er så vil dette bli et problem som forverrer seg etterhvert som den første stormende forelskelsen har lagt seg! Det som forundrer meg er at så mange (spesielt kvinner) mener at sex ikke er "så viktig"!? Ikke så rart da at en stor prosentandel av innleggene her inne på DOL er fra frustrerte menn og handler om manglende sex i forholdet... Nei, man kan selvfølgelig ikke presse noen til å gjøre ting de ikke liker. Han har vel sine grunner, selvom årsaken ikke er like innlysende for andre enn ham selv.. Jeg liker feks. ikke analsex. Men kan begrunne årsaken med at jeg rett og slett synes det gjør vondt! Så selvom mannen min synes det er godt og spennende og gjerne skulle praktisert dette, så respekterer han jo min grunn for å la være. Jeg tror heller ikke han har vurdert å forlate meg på grunnlag av at jeg ikke ønsker analsex... Skjønner ikke helt hvordan du kan tolke mitt innlegg som at jeg er en av dem som ikke synes sex er så viktig? Jeg er fullstendig enig i at et godt sexliv er en stor del av et forhold. Men jeg ville trodd at det som oftest skapte størst frustrasjon, var evt. MANGEL på sex, eller at man har svært forskjellig tenningsmønster og derfor har vanskelig for å "samarbeide" Han kan jo tydeligvis tilfredstille deg på flere andre måter. Og det finnes sikkert enda flere hvis dere bare tar dere tid til å eksperimentere litt. (sex-leketøy etc.) Derfor synes jeg du virker litt for opphengt i akkurat denne ene handlingen. Vet ikke hvor gammel du er, (tipper ganske ung?) Men du virker ikke særlig flink til å se ting i en større sammenheng. I et samliv som kanskje skal fungere i flere år, er det mange andre faktorer som skal spille inn, enn at han utelater akkurat denne handlingen i senga. Er han en snill og omgjengelig person? Er han ansvarsfull og arbeidsom? Er han morsom? Klok? En spennende samtalepartner? Er han flink til å ordne praktiske ting? Ville han blitt en god omsorgfull far? Altså: Det er tusen andre ting som burde bli tatt med i betraktningen hvis man skal se forholdet i et lengre perspektiv! Og siden du later til å mene at han har mange av disse kvalitetene, så møter du liten forståelse fra meg for å gjøre det slutt "bare" på et slikt grunnlag. Og tilslutt: Jeg synes du skal sette deg ned å lese innleggene her på DOL en gang til. Da vil du se at MINST like mange er fra frustrete kvinner som klager på lite sex i samlivet! Bare se på ditt eget innlegg da! Du er jo en kvinne som til og med skriver om at du fikk FEIL sex! Så jeg tror du tar grundig feil når du sier at kvinner ikke bryr seg mye om sexlivet. Men de færreste går nok til så drastiske skritt som deg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/197216-slutt-pga-uoppfylte-sex%C3%B8nsker/page/5/#findComment-1387446 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Sexlivet er jo ikke bra naar noe saa vesentlig mangler! Hun gjoer alt for aa tilfredstille ham, og faar ikke samme behandling tilbake,er DET noe heldig utgangspunkt, da? Om problemet først og fremst er at hun føler sine egne ønsker prioritert lavere enn hans er jo det et problem - antakelig et langt større problem enn at hun ikke får dette seksuelle behovet fylt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/197216-slutt-pga-uoppfylte-sex%C3%B8nsker/page/5/#findComment-1387460 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spaija Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Om problemet først og fremst er at hun føler sine egne ønsker prioritert lavere enn hans er jo det et problem - antakelig et langt større problem enn at hun ikke får dette seksuelle behovet fylt. Dette dreier seg kun om at jeg ikke får oppfylt mitt ønske om å bli slikket! Siden jeg elsker dette og syns det er det deiligste som finns vet jeg at jeg ikke vil fungere i et forhold hvor dette mangler. De som mener at dette ikke er god nok grunn til å bryte et begynnende forhold har sannsynligvis ikke like stor glede av oralsex som jeg har. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/197216-slutt-pga-uoppfylte-sex%C3%B8nsker/page/5/#findComment-1387619 Del på andre sider Flere delingsvalg…
løvinne71 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Nei, jeg elsker ham ikke ennå, møtte ham for ikke så lenge siden, men han er absolutt en jeg kunne falt kraftig for ja! Er nok også allerede forelska tror jeg. Det er ingen andre "mangler" ved ham, men siden oralsex er så viktig for meg velger jeg nå å avslutte forholdet FØR vi begge blir for involverte. Jeg vet at dette på sikt kommer til å bli enda mer frustrerende enn det er i dag. Hadde vi hatt et langvarig forhold med barn og hele pakka ville det selvfølgelig ikke være så enkelt som å bryte "bare" pga dette, men det hadde ganske sikkert vært et irritasjonsmoment okke som. Det jeg nå gjør er å velge bort et forhold der vi ikke passer 100 % sammen seksuelt, for sex er tross alt en meget viktig substans i et forhold (mener jeg) Jeg har nettopp skrevet et innlegg til deg høyere opp også ,hvor jeg er inne på det samme. Men for å¨kommentere dette innlegget også, så vil jeg si at det virker som du overvurderer viktigheten av et "perfekt" sexliv, med en "perfekt" sexpartner. Selvfølgelig er sexen en svært stor del i begynnelsen av et nytt og spennede forhold! Men vi som har vært i lengre forhold over flere år, og har barn og full pakke, har erfart at det er mye annet som også spiller inn for at man skal ha det godt sammen! Det er ikke en selvfølge at drømme-elskeren du fant da du var 20, fortsatt lever opp til forventningen i senga, 5,10 eller 15 år senere! Det kan også slå ut motsatt vei. At et sexliv som hadde litt startvansker, kan vise seg å bli både godt og tilfredsstillende når man har lært hverandre ordentlig å kjenne, og har fått følelser for hverandre på et dypere plan. Poenget er at sexlivet ikke vil være kostant likt i alle år fremover. Det forandrer seg med livs-situasjonen.dagsform, helse, humør og sinnsstemning. Så lyst, overskudd og innsatsvilje vil variere i perioder av livet. Dermed vil det være vel så viktig hvilke andre egenskaper partneren din har enn hva han presterer i senga... .. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/197216-slutt-pga-uoppfylte-sex%C3%B8nsker/page/5/#findComment-1387645 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smilekopp Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg har ikke lest svarene nedover så jeg vet ikke hva som er svar. Hvorfor ikke benytte 69? Du kan begynne med han slik at han blir skikkelig kåt. En er villig til å gjøre mer da. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/197216-slutt-pga-uoppfylte-sex%C3%B8nsker/page/5/#findComment-1387667 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spaija Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg har ikke lest svarene nedover så jeg vet ikke hva som er svar. Hvorfor ikke benytte 69? Du kan begynne med han slik at han blir skikkelig kåt. En er villig til å gjøre mer da. ...og du tror ikke jeg har prøvd??? Han vil ikke - punktum!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/197216-slutt-pga-uoppfylte-sex%C3%B8nsker/page/5/#findComment-1387669 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smilekopp Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 ...og du tror ikke jeg har prøvd??? Han vil ikke - punktum!!! kjedelig! Du får bare nekte å suge han over lengre tid, selv om du selv liker det:) Når han lurer så kan du si at du gjør ikke noe så lenge du ikke får noe. Jeg tror det har helt med innstilling til typen din å gjøre. Før likte ikke jeg å suge, men så prøvde jeg å forandre innstilling. Det tok en stund, men det hjalp 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/197216-slutt-pga-uoppfylte-sex%C3%B8nsker/page/5/#findComment-1387674 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spaija Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 kjedelig! Du får bare nekte å suge han over lengre tid, selv om du selv liker det:) Når han lurer så kan du si at du gjør ikke noe så lenge du ikke får noe. Jeg tror det har helt med innstilling til typen din å gjøre. Før likte ikke jeg å suge, men så prøvde jeg å forandre innstilling. Det tok en stund, men det hjalp Neida, jeg skal i prøve dette - jeg har allerede bestemt meg for å avbryte forholdet! Så håper jeg på bedre lykke neste gang... :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/197216-slutt-pga-uoppfylte-sex%C3%B8nsker/page/5/#findComment-1387677 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smilekopp Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Neida, jeg skal i prøve dette - jeg har allerede bestemt meg for å avbryte forholdet! Så håper jeg på bedre lykke neste gang... :-) Lykke til på din ferd etter en som vil:) Heldigvis vil min. Jeg ville ikke i begynnelsen, men han maste hele tiden:). Han har sagt at han synes det er digg. Skal ikke strø salt i sårene dine. Det er ikke særlig turnon når du må mase om å bli slikket. Da hadde ikke JEG nytt det ihvertfall 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/197216-slutt-pga-uoppfylte-sex%C3%B8nsker/page/5/#findComment-1387684 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Icora Panter Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Diskriminering av mannens rett til å uttrykke slike behov. Jeg er en mann. Jeg har hele samlivet ønsket at samboeren kanskje ville nyte å gi meg oralsex. Hadde behov for å oppleve at hun med sultent og lystent blikk forsynte seg av godsakene. Vil ikke presse henne til noe hun ikke ønsker eller synes om. Jeg dristet meg til å spørre om andres mening om dette, om jeg skulle forlate henne fordi hun ikke var villig til å se mine behov for slikt. Hvor mange tror du fordømte meg som et egoistisk mannfolk? Selvfølgelig hadde hun full rett til å bestemme over sin egen lyst, og elske meg på sin måte. Jeg var gris, uetisk og ikke måte på. o Kanskje dobbeltmoral er bedre uttrykk? Sant.. Spør mannen et slikt spørsmål, så er han en gris som bare tenker på seg selv.. Men hvis en kvinne spør om det er rett å dumpe han, så mener mange at det er en "gyldig grunn" Selv mener jeg det kan være en "gyldig" grunn for begge.. Men synes det er litt synd å bli dumpet fordi man ikke ønsker å ta imot, men bare gi. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/197216-slutt-pga-uoppfylte-sex%C3%B8nsker/page/5/#findComment-1389980 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.