Gå til innhold

hvordan bli litt mer stilig ???

Anbefalte innlegg

Gjest lille grå musa
Skrevet

hallo. et lite rop om hjelp. jeg har et barn på 6 måneder og er litt slapp i fisken enda men holder påå trene meg stram og fin hehehe.

Problemet er at jeg alrdi blir noe stilig, hverken til hverdags eller fest....

Er nok litt redd for å skill meg ut samt at jeg kjøper praktiske klær som går til det meste pga økonomi.

Var på en fest her og hadde invistert i nye sko, dyre og kule + olabukse med kult belte mv. fiksa håret smikna meg osv.

Ingen la merke til det nye. En annen festdeltaker jhadde like sko og fikk masse oppmerksomhet på disse. ingen sa noe om mine sko.......

Synes det er litt stusselig. var blandt gode venner men føler at jeg har blitt den litt grå musa som bare er der men som ingen egentlig ser og det er alltid jeg som skal ornde praktiske ting + stelle i stand til fest mv.

Dette høres veldig klagete ut men synes jeg har blitt så kjedelig og grå. Før fikk jeg masse oppmerksomhet både på klær og hår. Synes ikke jeg har endret meg så mye ,,,,,,,

Hm, hva bør jeg gjøre ?

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Åååå, du skulle vært med meg på shopping og siden på fest, du! I vennegjengen vår er vi flinke til å legge merke til nyheter hos hverandre.Vi skulle fått dem til å hvine i begeistring!

*klør i fingrene*

hare1365380455
Skrevet

Åååå, du skulle vært med meg på shopping og siden på fest, du! I vennegjengen vår er vi flinke til å legge merke til nyheter hos hverandre.Vi skulle fått dem til å hvine i begeistring!

*klør i fingrene*

Du kunne godt vært med meg også på handletur!:)

Skrevet

Du kunne godt vært med meg også på handletur!:)

*Stiller meg i køen jeg også*

Tootsieroll1365380854
Skrevet

*Stiller meg i køen jeg også*

Ja, nå kan det kanskje virke som jeg er en innmari stilig person selv, men bare så det er sagt: Det er lettere å kle andre enn seg selv...

Men jeg sier ikke nei til hverken handletur eller fest, jeg ;O)

hare1365380455
Skrevet

Ja, nå kan det kanskje virke som jeg er en innmari stilig person selv, men bare så det er sagt: Det er lettere å kle andre enn seg selv...

Men jeg sier ikke nei til hverken handletur eller fest, jeg ;O)

Ta skulle vi tatt begge deler!:)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Ta skulle vi tatt begge deler!:)

Ja, ikke sant! Høres ut som et knallpartai.

Gjest papirtiger
Skrevet

Du får gjære noe radikalt med håret og bli veldig glad for oppmerksomheten det gir deg :)

Jeg prøver alltid å gi komplimenter til venninnene mine, men det er spesielt en som ikke ser ut til å like det og jeg har delvis sluttet med det for hennes del. Vis at du liker den type oppmerksomhet, så får du sikkert mer av det.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Dette er ikke frekt ment, men selv om klær/sko er kult på en person, så kan det se helt feil ut på den andre.

Feks. venninna mi kjøpte seg en dritkul topp, da jeg prøvde den samme så jeg bare ut som dau fisk eller noe sånt. Eller klær som ser bra ut på meg, ser helt jalla ut på en person som er en del eldre =)

Kanskje du bare trenger litt hjelp til å finne klær som passer akkurat deg? =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...