Gjest frøken X Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Har du vert her ? Noen reise tips, reiser 1 uke fra 22 des. Aldrig vert i Egypt før så jeg er spent på hvordan det er der. Hvordan er maten ol. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Jeg har ikke vært der, men du kan gå inn på reiseforumet og spørre der også. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Ja , jeg var der i 1990. Ta en tur til Luxor.Det må du bare, når du først er der. Veldig interesant. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Ja , jeg var der i 1990. Ta en tur til Luxor.Det må du bare, når du først er der. Veldig interesant. 1992 var jeg der. Eldstejenta var 1 år. 0 Siter
Gjest vet du ? Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Ja , jeg var der i 1990. Ta en tur til Luxor.Det må du bare, når du først er der. Veldig interesant. Hvordan var det met maten ol der ? Tok dere noen spesielle vaksiner ol. Ja jeg håper å oppleve/se mye fint der. 0 Siter
collins Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Hvordan var det met maten ol der ? Tok dere noen spesielle vaksiner ol. Ja jeg håper å oppleve/se mye fint der. Håper du ikke har forventninger til "sydenvarme" når du drar til Egypt i julehelgen. Det skal mye til før temperaturen kryper over 20 grader om dagen. Om kvelden er det som regel 10-12 grader. Men er man klar over det, så er det jo greit. 0 Siter
collins Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Håper du ikke har forventninger til "sydenvarme" når du drar til Egypt i julehelgen. Det skal mye til før temperaturen kryper over 20 grader om dagen. Om kvelden er det som regel 10-12 grader. Men er man klar over det, så er det jo greit. 0 Siter
Gjest frøken X Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Håper du ikke har forventninger til "sydenvarme" når du drar til Egypt i julehelgen. Det skal mye til før temperaturen kryper over 20 grader om dagen. Om kvelden er det som regel 10-12 grader. Men er man klar over det, så er det jo greit. Må vel indrømme at jeg hadde regnet med ca 20 grader på dagen og ca 13-14 på kvelden men, jeg håper på at vergudene er med oss, og slenger på noen ekstra grader siden det er jul. Der er låv å håpe ) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Hvordan var det met maten ol der ? Tok dere noen spesielle vaksiner ol. Ja jeg håper å oppleve/se mye fint der. Jeg husker ikke så godt hvordan maten var. Husker bare at vi fikk veldig løs mage, men uten å bli dårlig. Vi måtte ta noen vaksiner, men jeg greier ikke å huske hva slags. Hør med legen. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Må vel indrømme at jeg hadde regnet med ca 20 grader på dagen og ca 13-14 på kvelden men, jeg håper på at vergudene er med oss, og slenger på noen ekstra grader siden det er jul. Der er låv å håpe ) Vi hadde det varmt og godt i slutten av januar/begynnelsen av februar. Kunne bade og sole oss. Sikkert rundt 25 grader da ihvertfall. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Håper du ikke har forventninger til "sydenvarme" når du drar til Egypt i julehelgen. Det skal mye til før temperaturen kryper over 20 grader om dagen. Om kvelden er det som regel 10-12 grader. Men er man klar over det, så er det jo greit. Da snakker du sannsynligvis om Kairo og områdene i nærheten av middelhavet. Ved rødehavet hvor Hurghada ligger er behagelige 25-30 grader på den tiden. 0 Siter
red Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Plagsomt. Jeg har faktisk aldri noensinne opplevd så plagsomme folk som i egypt. Hadde hopppåtur til sharm el sheik, har hørt at hurghada er bedre. Og det håper jeg. Men det var varmt og godt, matern var til dels ganske god med en gang du kom deg vekk fra turistresturantene. 0 Siter
red Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Jo tips: aldri bestill mat, aldri sett deg inn i taxi eller buss, aldri bestill eller kjøp eller vurder å kjøpe noe som helst uten å avtale pris på forhånd. 0 Siter
collins Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Da snakker du sannsynligvis om Kairo og områdene i nærheten av middelhavet. Ved rødehavet hvor Hurghada ligger er behagelige 25-30 grader på den tiden. Hvis linkingen funker, så skal du her ha temperaturen i Hurghada den 25 desember 2004: http://www.wunderground.com/history/airport/HEGN/2004/12/25/DailyHistory.html?req_city=NA&req_state=NA&req_statename=NA 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Hvis linkingen funker, så skal du her ha temperaturen i Hurghada den 25 desember 2004: http://www.wunderground.com/history/airport/HEGN/2004/12/25/DailyHistory.html?req_city=NA&req_state=NA&req_statename=NA Ja, dette ser unektelig helt annerledes ut enn hva som står på alle turoperatørenes sider. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Jo tips: aldri bestill mat, aldri sett deg inn i taxi eller buss, aldri bestill eller kjøp eller vurder å kjøpe noe som helst uten å avtale pris på forhånd. Du glemte å si at man ikke må stoppe. Da har man nemlig folk som er i full sving med å pusse skoene dine;) 0 Siter
Gjest frøken X Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Jo tips: aldri bestill mat, aldri sett deg inn i taxi eller buss, aldri bestill eller kjøp eller vurder å kjøpe noe som helst uten å avtale pris på forhånd. Takker for gode tips til dere alle disse skal jeg huske på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.