Gå til innhold

Oralsex

Anbefalte innlegg

Gjest hubbabubba123
Skrevet

En undersøkelse viser at om både kvinner og menn måtte velge bort samleiet eller munnsexen, velger mesteparten bort samleiet til fordel for munnsex. Synspunkter på dette?

Gjest Bertinemor
Skrevet

Kan jeg spørre hvor du har sett denne undersøkelsen?? Bare fordi jeg er nyskjerrig :)

Gjest mitt synspunkt
Skrevet

Jeg ville nok hatt begge deler, men mannen min liker ikke å gi meg oralsex så det savner jeg. Jeg liker det veldig godt!

Skrevet

Hvis jeg måtte velge hadde jeg valgt samleie framfor oralsex.

Oralsex er digg men ingenting er bedre enn å ha et herlig maskulint mannebein mellom bena!

Skrevet

Ånei - jeg hadde aldri valgt bort samleiet til fordel for munnsex! Selv om jeg elsker munnsex så vil jeg ikke være foruten den nærheten som et samleie gir.

Skrevet

Jeg hadde ikke valgt bort noe.

Nå finnes det vel heller ingen situasjoner hvor man må velge, med mindre man roter seg borti et kvinnfolk uten munn eller uten vagina.

Og damer med slike skavanker har jeg aldri falt for uansett.

Gjest hubbabubba123
Skrevet

Kan jeg spørre hvor du har sett denne undersøkelsen?? Bare fordi jeg er nyskjerrig :)

"Supersex",skrevet av Tracy Cox :)

Skrevet

Ville ikke valgt bort noe. Hvis jeg var helt nødt til å velge noe bort, er jeg enig med MP og Lolanda, men da måtte det virkelig være tvungent valg og det vil jeg ikke ha.

Så - begge deler takk. ;)

Skrevet

Ånei - jeg hadde aldri valgt bort samleiet til fordel for munnsex! Selv om jeg elsker munnsex så vil jeg ikke være foruten den nærheten som et samleie gir.

heeeeeeeeeelt enig

Skrevet

Stakkar...får såå vondt av deg.

Det er tydelig her at du savner kjærsten og kroppskontakten...

Kjærlighet her ja :o)

Men når jeg endelig har kommet meg ut av armene fra kjærsten min og vil være litt i fred, så klarer jammen meg du å få meg til å savne han igjen.. :)

Han har igrunnen mye og takke deg for han ;)

Håper du har zink-salven klar om 21 dager, kjærsten din kommer til å slite med en rød en :)))

:o)

Skrevet

Problemstillingen er litt uaktuell, med mindre valget står mellom to potensielle kjærester, hvor den ene er impotent og den andre mangler tunge.

Vel, jeg hadde valgt bort oralsexen og blitt sammen med han som ikke hadde tunge. Og lært meg tegnspråk.

Skrevet

En undersøkelse? Hvem i heiteste 'undersøker' noe så tøvete?

Skrevet

En undersøkelse? Hvem i heiteste 'undersøker' noe så tøvete?

Sikkert Spray.no. Journalistene der inne får journalistene i Se og Hør til å framstå som seriøse.

Gjest Jeg er dame
Skrevet

Ville aldri ha valgt bort samleiet, helt klart. For å si det slik er jeg ikke særlig glad i å få oralsex, da jeg synes det blir så vått og kaldt. Orgasme får jeg også sjelden ved oralsex. Men å gi oralsex til kjæresten min, det er helt greit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...