Gå til innhold

Lavt stoffskifte + mer. Studiepause?

Anbefalte innlegg

Gjest gyldenhaar
Skrevet

Jeg sliter med lavt stoffskifte,lett depresjon, mageproblemer, hudproblemer og i tillegg sliter jeg sosialt. Jeg går til lege, men det alt dette kræsjer med skolen, jeg må forflytte legetimene pga obligatorisk undervisning, og jeg føler dette tar mer tid enn jeg har tid til. Burde jeg ta ett års pause i utdanningen for å få orden på livet mitt først? Jeg føler ikke at det her går noe særlig bra...

Gjest I samme båt
Skrevet

Huff, er i samme situasjon som deg. Ikke enkelt det der. For å si det slik, tror jeg ikke at løsningen er å ta permisjon fra studiene. Godt å ha noe å tenke på i hodet, enn å ta fri. Tror iallefall at en kan komme seg ovenpå i perioder, men er man en slik type som lett kan falle i deprisjonen, vil det også komme tilbake i perioder. Slik har mitt liv utartet seg, men tungt er det.

Gjest papirtiger
Skrevet

Huff, er i samme situasjon som deg. Ikke enkelt det der. For å si det slik, tror jeg ikke at løsningen er å ta permisjon fra studiene. Godt å ha noe å tenke på i hodet, enn å ta fri. Tror iallefall at en kan komme seg ovenpå i perioder, men er man en slik type som lett kan falle i deprisjonen, vil det også komme tilbake i perioder. Slik har mitt liv utartet seg, men tungt er det.

Helt enig. Det er en utbredt misforståelse at man blir friskere av å ha fri. Ofte er det motsatt..

Det som derimot kan være hensiktsmessig er å redusere studiepoeng dette semesteret.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...