Gjest studinefuture Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Trenger mal til en universitetsoppgave som skal være på 2000 ord. Hvordan kan jeg finne eksempler på oppgaver? Finner ikke på universitetes websider. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Hva slags oppgave, hva slags fag? Dette varierer veldig.. 0 Siter
Gjest studinefuture Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Hva slags oppgave, hva slags fag? Dette varierer veldig.. Religion. Bare en liten vanlig innlevering på 2000 ord. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Religion. Bare en liten vanlig innlevering på 2000 ord. Essay? Det finnes hundrevis av vanlig innleveringer.. Spør foreleseren? 0 Siter
dolianer Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Den enkleste og greieste malen er denne: 1) Først beskriver du hva du skal gjøre. 2) Deretter gjør du det. 3) Til slutt beskriver du hva du har gjort. I den første delen (i eller etter innledningen) er det også lurt å definere de viktigste begrepene i oppgaven, feks slik: "Jeg velger i denne oppgaven å definere XXX som..." eller: "Ifølge Gyldendals ordbok betyr XXX følgende.... Ifølge Aschehougs ordbok betyr ordet..... Jeg velger i min oppgave å bruke sistnevnte definisjon". En så enkel og grei mal har alltid fungert for meg på universitetsbesvarelser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.