Gå til innhold

Kaste penger ut av vinduet

Anbefalte innlegg

Gjest papirtiger
Skrevet

Fyrrand er en mann, så man kan kanskje unnskylde hans noe uvitenhet om hudkremer. Ikke forskjell på billige og dyrere kremer? Come on..

Men når det gjelder antirynkekremer etc, så er jeg enig med han

Skrevet

Fyrrand er en mann, så man kan kanskje unnskylde hans noe uvitenhet om hudkremer. Ikke forskjell på billige og dyrere kremer? Come on..

Det er faktisk ikke bare tull. Det hender ofte at noen finner en rimeligere krem som virker bedre enn en dyrere en - høy pris er ikke alltid ensbetydende med høyere kvalitet, selv om det gjerne er en indikerende faktor.

"..........................................."

Gjest papirtiger
Skrevet

Det er faktisk ikke bare tull. Det hender ofte at noen finner en rimeligere krem som virker bedre enn en dyrere en - høy pris er ikke alltid ensbetydende med høyere kvalitet, selv om det gjerne er en indikerende faktor.

Eh ja..? Klart det går an, men som regel er dyrere bedre.

Skrevet

Jeg husker godt at Aftenposten for et par år siden offentliggjorde en vitenskapelig undersøkelse hvor man testet flere ulike typer kremer, og den ENESTE som kom ut fra testen med rynkereduserende effekt var faktisk Nivea Visage. Den danket ut alle de dyreste.

Skrevet

Jeg husker godt at Aftenposten for et par år siden offentliggjorde en vitenskapelig undersøkelse hvor man testet flere ulike typer kremer, og den ENESTE som kom ut fra testen med rynkereduserende effekt var faktisk Nivea Visage. Den danket ut alle de dyreste.

Sssshhh! Vet du ikke at de dyre kremene alltid er bedre enn de rimelige? La oss ikke krangle på det vi har blitt fortalt :-)

"......................................"

Skrevet

Sssshhh! Vet du ikke at de dyre kremene alltid er bedre enn de rimelige? La oss ikke krangle på det vi har blitt fortalt :-)

"......................................"

*hi hi*

Kanskje jeg skulle drite i kremene og heller begynne å bade i eselmelk? ;-)

Skrevet

Eh ja..? Klart det går an, men som regel er dyrere bedre.

Helt utrolig hvor hjernevasket dere kvinner er på dette området (også).

Gjest papirtiger
Skrevet

Helt utrolig hvor hjernevasket dere kvinner er på dette området (også).

Nah..har prøvd masse fuktighetskremer, og den jeg liker koster mer enn de på Rimi.

Samme med shampo. En shampo som koster 19 kroner for halvliteren gir nok like rent hår som en shampo til over hundre-lappen, men håret mitt blir flokete og fælt av billigvarianten.

Gjest kalendria
Skrevet

jeg blåsser i effekten, det er følelsen jeg er ute etter... :)

Skrevet

Å betale over kr 3000 for en krukke med krem er jo galskap. Gadd se forskjellen før og etter man begynte med kremen.Pluss på noen tusener så er det nok til plastisk operasjon :o)

Skrevet

Nah..har prøvd masse fuktighetskremer, og den jeg liker koster mer enn de på Rimi.

Samme med shampo. En shampo som koster 19 kroner for halvliteren gir nok like rent hår som en shampo til over hundre-lappen, men håret mitt blir flokete og fælt av billigvarianten.

En lignende undersøkelse ble gjort med shampoer. Det var svært liten forskjell på de billige og de dyre. Men skal man ha en spesial-shampo, så må man dessverre kjøpe hos frisøren.

Skrevet

Jeg "tåler" bare den der Nivean, jeg, den med Q10.

Den er som skapt for huden min :)

Alt annet gir meg flassetryne.

Skrevet

Jeg "tåler" bare den der Nivean, jeg, den med Q10.

Den er som skapt for huden min :)

Alt annet gir meg flassetryne.

*S*

Jeg tåler nok de dyre, men jeg synes Nivea Visage er veldig bra.

Det som er litt pussig er at når det snakkes om "dyrt er så bra og billig er så dårlig", så virker det som om man da enten snakker om dritdyre kremer/shampoer ellers så snakker man om Euroshopper og dess like til 19 kroner halvliteren! ;-)

Men det finnes jo faktisk mye som er midt i mellom da.

Nivea Visage koster mye mindre enn de dyreste, men å omtale det som et "billigmerke" er vel litt drøyt... ;-)

Skrevet

Jeg klør av de billige jeg. I grunnen klør jeg av noen av de dyre også. Men fordelen med å kjøpe de dyre er at man som oftest kan reklamere på dem og få nye.

Har gjort det samme med hudkremer. Jeg har en hud som er litt kresen, og en del kremer gir meg rett og slett kviser. Så da går jeg bare og klager. Og får prøve en ny. Veldig greit.

Beste hilsen fra

Skrevet

*S*

Jeg tåler nok de dyre, men jeg synes Nivea Visage er veldig bra.

Det som er litt pussig er at når det snakkes om "dyrt er så bra og billig er så dårlig", så virker det som om man da enten snakker om dritdyre kremer/shampoer ellers så snakker man om Euroshopper og dess like til 19 kroner halvliteren! ;-)

Men det finnes jo faktisk mye som er midt i mellom da.

Nivea Visage koster mye mindre enn de dyreste, men å omtale det som et "billigmerke" er vel litt drøyt... ;-)

Ja, den er dyr (les: fin) nok for meg i alle fall

:)

Kunne sikkert ha funnet en dugalig krem i topphylla, men det får jeg eventuelt overlate til samboer rundt juletider eller noe.

Skrevet

Ja, den er dyr (les: fin) nok for meg i alle fall

:)

Kunne sikkert ha funnet en dugalig krem i topphylla, men det får jeg eventuelt overlate til samboer rundt juletider eller noe.

*S*

Jeg kjenner en som er ekstremt opptatt av å presisere at alt hun kjøper er så dyrt (les fint), mens "billig" er det verste skjellsordet som finnes! :-)

Da vi fikk baby omtrent samtidig kjøpte hun årets modell til full pris mens jeg kjøpte fjorårets modell til halv pris. Da omtalte hun min vogn som "billigvogn"!

*ha ha*

Skrevet

*S*

Jeg kjenner en som er ekstremt opptatt av å presisere at alt hun kjøper er så dyrt (les fint), mens "billig" er det verste skjellsordet som finnes! :-)

Da vi fikk baby omtrent samtidig kjøpte hun årets modell til full pris mens jeg kjøpte fjorårets modell til halv pris. Da omtalte hun min vogn som "billigvogn"!

*ha ha*

Haha! En sånn en kjenner jeg og - kanskje det er samme dama?

Synes du gjorde smart i å kjøpe fjorårets, jeg. Like fin vogn, I`m sure, til halve kostnaden!

Skrevet

Haha! En sånn en kjenner jeg og - kanskje det er samme dama?

Synes du gjorde smart i å kjøpe fjorårets, jeg. Like fin vogn, I`m sure, til halve kostnaden!

Jeg var ihvertfall fornøyd, og det var babyen også, til tross for at stoffet på vogna var fjorårets! *giiid*

Skrevet

Jeg var ihvertfall fornøyd, og det var babyen også, til tross for at stoffet på vogna var fjorårets! *giiid*

Tenk å putte spedbarnet sitt oppi en sånn møllspist skraphaug?

Hvor er barnevernet?!

;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...