anneem Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Trenger ideer til kjælenavn på ektemann. Noen som har et koselig tilnavn på sin utkårede? 0 Siter
carma Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Et kjælenavn/kallenavn får man jo gjerne ut ifra enten forkortelse eller variant av døpenavn eller noe som gjenspeiler personligheten. Men det er kanskje mange her som kjenner din ektemann så godt...? 0 Siter
amber sun Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Da er ihvertfall ikke jeg den rette til å svare. Syns det er utrolig fjollete med sånne kjælenavn. Å bli kalt ting a la kosenosesnose-vennen, er vel mildt sagt turn-off. Syns ihvertfall jeg. Men kanskje du får svar fra noen som liker kosenavn.? 0 Siter
Gjest mannegutten Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Slik er rett og slett bare tøys. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Kjæresten min er engelsk, så jeg referer til han som "sweetie" (som jo er mer amerikansk) når jeg ikke bruker navnet hans. Det bare falt seg slik og han synes det er koselig. Han har mange kjælenavn på meg, blant annet Pickles og Poppet. Jeg tror det beste er om du kommer opp med noe selv, helst spontant, siden et kjælenavn er ganske personlig. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Jeg kaller mannen min av og til for Gulleklompeduppeduppedittedutten, så det er jammen godt han er døv! 0 Siter
Gjest itt'no dill Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 hva heter mannen din ??? jeg vile aklt han ved navn og ikke noe dill. det er skikkelig ekket og dillete og turn off de lux, trur gubben hadde lagt meg inn hvis jeg hadde hatt kallenavn på ham, heter mannen din truls så kall han det. 0 Siter
Gjest nepa Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Jeg kaller mannen min av og til for Gulleklompeduppeduppedittedutten, så det er jammen godt han er døv! Ler... den var bra. ) 0 Siter
Gjest nepa Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Kjærsten kaller jeg for "kjærsten" eller "fukosen" ) Navnet hans bruker jeg når jeg skal være tydelig og er bestemt på noe. ) 0 Siter
Klara Q Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Jeg sier gjerne både "pus", "kjære" og "gutten min" - men bare når jeg har lyst til å være litt ekstra spydig. Sånn for moro skyld. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.