Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger ideer til kjælenavn på ektemann. Noen som har et koselig tilnavn på sin utkårede?

Skrevet

Et kjælenavn/kallenavn får man jo gjerne ut ifra enten forkortelse eller variant av døpenavn eller noe som gjenspeiler personligheten.

Men det er kanskje mange her som kjenner din ektemann så godt...?

Skrevet

Da er ihvertfall ikke jeg den rette til å svare. Syns det er utrolig fjollete med sånne kjælenavn.

Å bli kalt ting a la kosenosesnose-vennen, er vel mildt sagt turn-off. Syns ihvertfall jeg.

Men kanskje du får svar fra noen som liker kosenavn.?

Skrevet

Kjæresten min er engelsk, så jeg referer til han som "sweetie" (som jo er mer amerikansk) når jeg ikke bruker navnet hans. Det bare falt seg slik og han synes det er koselig. Han har mange kjælenavn på meg, blant annet Pickles og Poppet.

Jeg tror det beste er om du kommer opp med noe selv, helst spontant, siden et kjælenavn er ganske personlig.

Skrevet

Jeg kaller mannen min av og til for Gulleklompeduppeduppedittedutten, så det er jammen godt han er døv!

Gjest itt'no dill
Skrevet

hva heter mannen din ???

jeg vile aklt han ved navn og ikke noe dill. det er skikkelig ekket og dillete og turn off de lux,

trur gubben hadde lagt meg inn hvis jeg hadde hatt kallenavn på ham,

heter mannen din truls så kall han det.

Skrevet

Jeg kaller mannen min av og til for Gulleklompeduppeduppedittedutten, så det er jammen godt han er døv!

Ler... den var bra.

:o)

Skrevet

Kjærsten kaller jeg for "kjærsten" eller "fukosen" :o)

Navnet hans bruker jeg når jeg skal være tydelig og er bestemt på noe.

:o)

Skrevet

Jeg sier gjerne både "pus", "kjære" og "gutten min" - men bare når jeg har lyst til å være litt ekstra spydig. Sånn for moro skyld.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...