Gå til innhold

Vriene turgåere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje de bare vil at han skal bruke hundepose??

Det har han sikkert med seg. Fornuftige onanister har ofte det.

Sannsynligvis er det bare Espen Ecbo som er ute og lager en ny sketsj. :)

Skrevet

Det har han sikkert med seg. Fornuftige onanister har ofte det.

Sannsynligvis er det bare Espen Ecbo som er ute og lager en ny sketsj. :)

He he,

men dessverre tror jeg nok ikke turgåerne er så heldige, for det har vel til alle tider vært en del uønskede elementer der oppe, dessverre! :-(

Skrevet

Selv ville jeg nok synes at karen var mer stusselig enn truende, men dersom guttungen min og hans små venner hadde påtruffet denne karen, ville jeg IKKE ha likt det.

Skrevet

He he,

men dessverre tror jeg nok ikke turgåerne er så heldige, for det har vel til alle tider vært en del uønskede elementer der oppe, dessverre! :-(

Hehe, jeg finner det i hvert fall litt spesielt hvis det løper nakne menn rundt i skogen der og onanerer.

Det må da være fryktelig upraktisk å løpe rundt naken i skogen?

Skrevet

Hehe, jeg finner det i hvert fall litt spesielt hvis det løper nakne menn rundt i skogen der og onanerer.

Det må da være fryktelig upraktisk å løpe rundt naken i skogen?

Folk er rare. I min tid på studentbyen på Kringsjå var det en blotter der oppe som sto og onanerte utenfor de gardinløse kjøkkenvinduene om kvelden og tittet inn på fullt påkledte damer som spiste eller vasket opp eller laget mat. Oi oi, så spennende da gitt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...