Gå til innhold

Storbritannias lekreste mødre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er helt utrolig at frøken Jordan med sine ekstreme fordeler klatrer opp til andre plass på en sånn lista.

Hva er det med disse britene?

Enkelte mødre her på dol ville elegant utkonkurrert de fleste på den lista der.

Jeg er en annen
Skrevet

Jeg fatter ikke hvem, uansett kjønn, som kan ha stemt på toeren. Jeg ser ikke forskjell på sånne damer og f.eks. biler.

Gjest Liza i London
Skrevet

Synes det er helt utrolig at frøken Jordan med sine ekstreme fordeler klatrer opp til andre plass på en sånn lista.

Mye rart kan sies om oss briter,ja.....

fatter ikke hvorfor jeg ikke var paa listen :)

Skrevet

Mye rart kan sies om oss briter,ja.....

fatter ikke hvorfor jeg ikke var paa listen :)

Det er sikkert fordi briter generelt har noe imot parkeringsterrorister. :)

Skrevet

Godt å høre at også menn er av den oppfatningen! :-)

Jeg synes hun er direkte grusom!!

Skrevet

Jeg fatter ikke hvem, uansett kjønn, som kan ha stemt på toeren. Jeg ser ikke forskjell på sånne damer og f.eks. biler.

Jeg er helt enig!

Skrevet

Godt å høre at også menn er av den oppfatningen! :-)

Jeg synes hun er direkte grusom!!

Puppene hennes er morbide, og dama utstråler noe jeg ikke kan fordra.

Men det gjelder ikke minst fru Becham også. Hun er faktisk verre - dog har hun normale bryster.

Skrevet

Puppene hennes er morbide, og dama utstråler noe jeg ikke kan fordra.

Men det gjelder ikke minst fru Becham også. Hun er faktisk verre - dog har hun normale bryster.

Enig med deg i den også jeg.

Men det er nesten ikke lov å si sånt når man er dame selv, for da kan man jo bli beskyldt for å være misunnelig!! *he he*

Skrevet

Herregud, hun Jordan-dama ser helt syk ut. Det samme gjelder fru Beckham.

Nr 1 på lista er litt søt.

Skrevet

Enig med deg i den også jeg.

Men det er nesten ikke lov å si sånt når man er dame selv, for da kan man jo bli beskyldt for å være misunnelig!! *he he*

Jeg vet. Den ville du garantert fått i retur. :)

Skrevet

Jeg pleier å ligge lavt når det gjelder å kommentere menneskers utseende, men denne frøken Jordan må da virke mer skremmende enn tiltalende på menn?

Jeg er åpen for at jeg tar feil.

Skrevet

Jeg pleier å ligge lavt når det gjelder å kommentere menneskers utseende, men denne frøken Jordan må da virke mer skremmende enn tiltalende på menn?

Jeg er åpen for at jeg tar feil.

*S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...