morsan Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Britene har nå kåret ovennevnte, og når man sammenligner førsteplassen med andreplassen, så fristes man til å tro at damene har stemt fram eneren og mennene toeren??? http://www.dagbladet.no/kultur/2005/09/06/442528.html?i=1 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Hehe, mye kan tyde på det, ja. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Synes det er helt utrolig at frøken Jordan med sine ekstreme fordeler klatrer opp til andre plass på en sånn lista. Hva er det med disse britene? Enkelte mødre her på dol ville elegant utkonkurrert de fleste på den lista der. 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Jeg fatter ikke hvem, uansett kjønn, som kan ha stemt på toeren. Jeg ser ikke forskjell på sånne damer og f.eks. biler. 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Synes det er helt utrolig at frøken Jordan med sine ekstreme fordeler klatrer opp til andre plass på en sånn lista. Hva er det med disse britene? Enkelte mødre her på dol ville elegant utkonkurrert de fleste på den lista der. Mye rart kan sies om oss briter,ja..... fatter ikke hvorfor jeg ikke var paa listen 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Mye rart kan sies om oss briter,ja..... fatter ikke hvorfor jeg ikke var paa listen Det er sikkert fordi briter generelt har noe imot parkeringsterrorister. 0 Siter
morsan Skrevet 7. september 2005 Forfatter Skrevet 7. september 2005 Synes det er helt utrolig at frøken Jordan med sine ekstreme fordeler klatrer opp til andre plass på en sånn lista. Hva er det med disse britene? Enkelte mødre her på dol ville elegant utkonkurrert de fleste på den lista der. Godt å høre at også menn er av den oppfatningen! :-) Jeg synes hun er direkte grusom!! 0 Siter
morsan Skrevet 7. september 2005 Forfatter Skrevet 7. september 2005 Jeg fatter ikke hvem, uansett kjønn, som kan ha stemt på toeren. Jeg ser ikke forskjell på sånne damer og f.eks. biler. Jeg er helt enig! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Godt å høre at også menn er av den oppfatningen! :-) Jeg synes hun er direkte grusom!! Puppene hennes er morbide, og dama utstråler noe jeg ikke kan fordra. Men det gjelder ikke minst fru Becham også. Hun er faktisk verre - dog har hun normale bryster. 0 Siter
morsan Skrevet 7. september 2005 Forfatter Skrevet 7. september 2005 Puppene hennes er morbide, og dama utstråler noe jeg ikke kan fordra. Men det gjelder ikke minst fru Becham også. Hun er faktisk verre - dog har hun normale bryster. Enig med deg i den også jeg. Men det er nesten ikke lov å si sånt når man er dame selv, for da kan man jo bli beskyldt for å være misunnelig!! *he he* 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Herregud, hun Jordan-dama ser helt syk ut. Det samme gjelder fru Beckham. Nr 1 på lista er litt søt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Enig med deg i den også jeg. Men det er nesten ikke lov å si sånt når man er dame selv, for da kan man jo bli beskyldt for å være misunnelig!! *he he* Jeg vet. Den ville du garantert fått i retur. 0 Siter
favn Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Jeg pleier å ligge lavt når det gjelder å kommentere menneskers utseende, men denne frøken Jordan må da virke mer skremmende enn tiltalende på menn? Jeg er åpen for at jeg tar feil. 0 Siter
morsan Skrevet 7. september 2005 Forfatter Skrevet 7. september 2005 Jeg pleier å ligge lavt når det gjelder å kommentere menneskers utseende, men denne frøken Jordan må da virke mer skremmende enn tiltalende på menn? Jeg er åpen for at jeg tar feil. *S* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.