Gjest Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Venstre, tror jeg. Flisa har vært en god pådriver 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Ikke helt bestemt meg men vipper mot Høyre. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 AP eller SV. Har ikke helt bestemt meg enda. 0 Siter
flisa Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Ikke helt bestemt meg men vipper mot Høyre. Stemmer du Venstre er du sikret BÅDE Venste og Høyre i regjering -og en varmere og mer libral blå-regjering:-) Hadde dessuten vært kjekt om Krf ble mindre..... 0 Siter
amber sun Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Stemmer du Venstre er du sikret BÅDE Venste og Høyre i regjering -og en varmere og mer libral blå-regjering:-) Hadde dessuten vært kjekt om Krf ble mindre..... "Hadde dessuten vært kjekt om Krf ble mindre..... " HELT enig!! 0 Siter
sheba Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Høyre tror jeg:-) men vipper litt mot venstre også.. Alltid vanskelig dette her.. 0 Siter
flisa Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 "Hadde dessuten vært kjekt om Krf ble mindre..... " HELT enig!! Og det kan bare skje om noen andre blir større sant? 0 Siter
amber sun Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Og det kan bare skje om noen andre blir større sant? Nettopp. :-D 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Stemmer du Venstre er du sikret BÅDE Venste og Høyre i regjering -og en varmere og mer libral blå-regjering:-) Hadde dessuten vært kjekt om Krf ble mindre..... Du har rett i det, og jeg vet at til og med høyre folk anbefaler å stemme venstre for å øke sjansen for borgerlig regjering. MEN jeg synes det er vanskelig å stemme på et parti der jeg er bare delvis enig. Venstre er litt for liberale for meg. Men jeg har ikke bestemt meg helt enda.. 0 Siter
amber sun Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Du har rett i det, og jeg vet at til og med høyre folk anbefaler å stemme venstre for å øke sjansen for borgerlig regjering. MEN jeg synes det er vanskelig å stemme på et parti der jeg er bare delvis enig. Venstre er litt for liberale for meg. Men jeg har ikke bestemt meg helt enda.. Psst...jeg har vært Høyre-stemmer før, men iår stemmer jeg også Venstre. :-D 0 Siter
amber sun Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Du har rett i det, og jeg vet at til og med høyre folk anbefaler å stemme venstre for å øke sjansen for borgerlig regjering. MEN jeg synes det er vanskelig å stemme på et parti der jeg er bare delvis enig. Venstre er litt for liberale for meg. Men jeg har ikke bestemt meg helt enda.. Liberalt er vel bra, forresten? "libera'l a1 (fra lat., av liber 'fri') 1 frisinnet, fordomsfri; overbærende, tolerant " :-D 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Liberalt er vel bra, forresten? "libera'l a1 (fra lat., av liber 'fri') 1 frisinnet, fordomsfri; overbærende, tolerant " :-D hehe joda men det er likevel opptil flere punkter der jeg er for og de imot eller omvendt. Stemmer jeg Venstre blir det mest fordi det er lurest taktisk sett. 0 Siter
amber sun Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 hehe joda men det er likevel opptil flere punkter der jeg er for og de imot eller omvendt. Stemmer jeg Venstre blir det mest fordi det er lurest taktisk sett. Lykke til med grublingen, da. ;-D 0 Siter
Osiris Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 hehe joda men det er likevel opptil flere punkter der jeg er for og de imot eller omvendt. Stemmer jeg Venstre blir det mest fordi det er lurest taktisk sett. Stemmer du Venstre sier du ja til Kjell Magne som statsminister også 0 Siter
Osiris Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 "Hadde dessuten vært kjekt om Krf ble mindre..... " HELT enig!! Så lenge dere stemmer Venstre sier dere jo ja til Krf statsminister jo 0 Siter
Osiris Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Jeg har allerede forhåndsstemt på SV. Jeg skal gjøre det i morra. Et sterkt SV trengs nå 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.