Gjest sesongturist Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 skal jeg bruke for å få ørrett når jeg skal på vidda neste år? I år brukte jeg sølvkroken spesial og fikk ingenting. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Nå husker jeg ikke helt hva de ulike slukene jeg brukte da jeg fisket het, men jeg dro mye ørret med en blank sak med røde prikker, samt noen små spinnere. Tror jeg ville gått for små spinnere med ulike farger. 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Nå husker jeg ikke helt hva de ulike slukene jeg brukte da jeg fisket het, men jeg dro mye ørret med en blank sak med røde prikker, samt noen små spinnere. Tror jeg ville gått for små spinnere med ulike farger. Minstemann leder fremdeles ørretkonkurransen i glomma da ;o) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Minstemann leder fremdeles ørretkonkurransen i glomma da ;o) Har du fått bilde, eller? 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 I elva på fjellet der vi er, fisker vi ørret med bambusstang og vanlig, liten krok med maiskorn. Putter en sånn liten boks som det har vært film i full av mais, og så i lomma. Veldig praktisk. 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Har du fått bilde, eller? Ja, glemte jeg å vise deg det? Søren også ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Minstemann leder fremdeles ørretkonkurransen i glomma da ;o) Kult. Hvor svær var fisken? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Ja, glemte jeg å vise deg det? Søren også ) Du får vise meg det neste gang. 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Kult. Hvor svær var fisken? Ørreten var 3.4 kg og gjedda var over 5 kg. Hihi, trodde aldri at jeg skulle få en fiskegal unge ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Du får vise meg det neste gang. Jepp, det skal jeg gjøre ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Ørreten var 3.4 kg og gjedda var over 5 kg. Hihi, trodde aldri at jeg skulle få en fiskegal unge ) 3,4 kilos ørret er jo råbra! 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 3,4 kilos ørret er jo råbra! Jeg hørte at det ikke var fisket så stor ørret fra land i Glomma på flere år. Nå er han bare spent på premien ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.