Gå til innhold

Gardinkapper.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen dolere som kan hjelpe meg med å fortelle meg hvor i vestfold jeg kan kjøpe kapper i stoff?

De har det ikke på Kid eller Princess.Ikke har de slik som jeg skal ha på Spar kjøp og de var utsolgt på celbes.

Er det noen butikker i vestfold som selger slike kapper i stoff og ikke bare heklet type?

På forhånd takk for svar.

Skrevet

Kanskje du skulle tatt et hint og skjønt at kapper ikke er pent?

;)

Skrevet

;)

Jeg har endelig klart å få mora mi til å fjerne den grusomme kappa på vinduet i inngangspartiet deres. Hun var sterkt i tvil om hun skulle etterkomme ønsket mitt da vinduet var litt stygt under kappa. Hun gav seg når søsteren min kom med den syrlige kommentaren om at vinduet kunne neppe være styggere _under_ kappa enn det det var med kappe....

Skrevet

;)

Ja,men siden jeg bruker kirstang,så er det vel finest med kappe?

Skrevet

Nei, kappe er pyton uansett!!

_Må_ du bruke kirstang? Hmm, vet ikke helt om det blir stygt når kirstanga synes, men kappe er bare ..huff... ;-)

Skrevet

Nei, kappe er pyton uansett!!

_Må_ du bruke kirstang? Hmm, vet ikke helt om det blir stygt når kirstanga synes, men kappe er bare ..huff... ;-)

Kanskje jeg bytter til oldermorstang da?

;-)

Det finner jeg ihvertfall

Skrevet

Kapper er helt ut, og derfor vanskelig å oppdrive. Dersom du har passert 70 og må ha kapper, så få noen til å sy for deg....:-)

Skrevet

Kanskje jeg bytter til oldermorstang da?

;-)

Det finner jeg ihvertfall

Ja, gjør det!

Forresten er det visst moderne med panelgardiner nå. Hvis vinduet er pent og du slipper innsyn, kan du droppe gardinene og heller kjøpe en eller to store grønnplanter e.l. til vinduskarmen:-)

Skrevet

Jeg vet ikke hva kirstang er, men forløpig har jeg ikke sett en eneste pen kappe, selv om svigermor sier jeg får arve hennes når jeg overtar huset. ;)

Skrevet

Prøv Gardinspesialisten i Horten. Det ligger ikke i sentrum, men på Falkensten. De har iallefall stor ekspertise på gardiner, så det er verdt et forsøk. Lykke til!

Skrevet

Ja, gjør det!

Forresten er det visst moderne med panelgardiner nå. Hvis vinduet er pent og du slipper innsyn, kan du droppe gardinene og heller kjøpe en eller to store grønnplanter e.l. til vinduskarmen:-)

Er ikke egentlig store grønnplanter "ut" nå for tiden? ;-) Alle trendy bilder har jo kanskje bare 3 små, matchende potter med sukkulenter oppi! ;-)

Skrevet

Er ikke egentlig store grønnplanter "ut" nå for tiden? ;-) Alle trendy bilder har jo kanskje bare 3 små, matchende potter med sukkulenter oppi! ;-)

Filler'n! Jeg gidder altså ikke å kaste ut grønnplantene mine :-(

I stooore vinduer synes jeg det er tøft med en stor grønnplante, men så er ikke huset mitt kjempeminimalistisk heller da. Jeg er nok en slags halv-minimalist - noe annet nytter ikke når jeg ikke har råd til å kjøpe nye møbler ;-) "Ska det verra, så ska det verra"!

Skrevet

Filler'n! Jeg gidder altså ikke å kaste ut grønnplantene mine :-(

I stooore vinduer synes jeg det er tøft med en stor grønnplante, men så er ikke huset mitt kjempeminimalistisk heller da. Jeg er nok en slags halv-minimalist - noe annet nytter ikke når jeg ikke har råd til å kjøpe nye møbler ;-) "Ska det verra, så ska det verra"!

Jeg har heller ikke giddet å kaste mine store grønne planter! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...