Gå til innhold

Har jeg dårlig tv-smak?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De sender "hos Martin", Holms, "de syv søstre" i reprise for ente gang....

Ser noen av dere på dette.? Er det bare jeg som synes dette er elendige programmer? Eller har jeg en helt annerledes humor enn andre?

orker ikke mere Tore Ryen!!.

bare undrer meg...

Skrevet

Syv søstre syns jeg var ok første gang det gikk, fordi jeg hadde mange kjente som jobbet i Rubicon som stod for produksjonen av serien, og fordi jeg kjente til flere av skuespillerne, men når de sender det gang etter gang blir man jo lei. Holms har jeg ikke sansen for, men hos Martin kan være OK hvis jeg tilfeldigvis har det på og ikke har annet å ta meg til,passe dum humor,men det er ikke noe jeg må se hver uke.

Men jeg vil heller se Frustrerte fruer og LOST

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

TV2 er allmennkringkaster, og er vel pålagt å sende programmer for "alle" målgrupper, og da kan man vel egentlig ikke vente å like alt som sendes.

At noen faktisk liker disse seriene er for meg også uforståelig, men det fins heldigvis andre kanaler å se på :)

Skrevet

Nei, jeg syns heller ikke det er morsomt.

Men noe må de jo sende, og repriser er kanskje billige i forhold til nye serier. Dette er vel også sånn mellom gode sendetider.?

Venter heller på Judging Amy, jeg.

Ellers liker jeg Lost, Akutten, Fruene (såklart *S*) og Friends.

Skrevet

Innrømmer at jeg fulgte med på "Syv søstre" første gangen det gikk, men har ikke sett det siden nei.

"Holms" og "Hos Martin" har jeg sett noen episoder av, grei nok tidtrøyte, men ikke stor underholdning akkurat.

Skrevet

"Holms" har jeg vel sett en (og kanskje en halv til) av de første episodene av og det var direkte dårlig. Jeg kunne aldri tenke meg å se en episode til av det.

"Hos Martin" har jeg bare sett forhåndsreklame for, og innbiller meg at det er akkurat samme kvaliteten. Så det har jeg aldri sett, og kommer aldri til å bruke tid på det heller.

"Syv søstre" fulgte jeg med på på lørdagskveldene første gangen det gikk, men det er helt greit at det tok slutt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...