Gjest Timari Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 De sender "hos Martin", Holms, "de syv søstre" i reprise for ente gang.... Ser noen av dere på dette.? Er det bare jeg som synes dette er elendige programmer? Eller har jeg en helt annerledes humor enn andre? orker ikke mere Tore Ryen!!. bare undrer meg... 0 Siter
Aryane Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Syv søstre syns jeg var ok første gang det gikk, fordi jeg hadde mange kjente som jobbet i Rubicon som stod for produksjonen av serien, og fordi jeg kjente til flere av skuespillerne, men når de sender det gang etter gang blir man jo lei. Holms har jeg ikke sansen for, men hos Martin kan være OK hvis jeg tilfeldigvis har det på og ikke har annet å ta meg til,passe dum humor,men det er ikke noe jeg må se hver uke. Men jeg vil heller se Frustrerte fruer og LOST 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 TV2 er allmennkringkaster, og er vel pålagt å sende programmer for "alle" målgrupper, og da kan man vel egentlig ikke vente å like alt som sendes. At noen faktisk liker disse seriene er for meg også uforståelig, men det fins heldigvis andre kanaler å se på 0 Siter
amber sun Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Nei, jeg syns heller ikke det er morsomt. Men noe må de jo sende, og repriser er kanskje billige i forhold til nye serier. Dette er vel også sånn mellom gode sendetider.? Venter heller på Judging Amy, jeg. Ellers liker jeg Lost, Akutten, Fruene (såklart *S*) og Friends. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Innrømmer at jeg fulgte med på "Syv søstre" første gangen det gikk, men har ikke sett det siden nei. "Holms" og "Hos Martin" har jeg sett noen episoder av, grei nok tidtrøyte, men ikke stor underholdning akkurat. 0 Siter
Gyda Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 "Holms" har jeg vel sett en (og kanskje en halv til) av de første episodene av og det var direkte dårlig. Jeg kunne aldri tenke meg å se en episode til av det. "Hos Martin" har jeg bare sett forhåndsreklame for, og innbiller meg at det er akkurat samme kvaliteten. Så det har jeg aldri sett, og kommer aldri til å bruke tid på det heller. "Syv søstre" fulgte jeg med på på lørdagskveldene første gangen det gikk, men det er helt greit at det tok slutt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.