Gå til innhold

Jeg har stemt Venstre i dag!

Anbefalte innlegg

Gjest betasuppe
Skrevet

Var det et godt valg tro? Vi får håpe det. Er ikke enig i hele programmet deres, men det var det nærmeste jeg kom.

Er det bare særinger som stemmer Venstre? Det var beskjeden jeg fikk fra ei tante i dag :)

Skrevet

Da blir vi fler og fler særinger kan du hilse tante å si! :) Gratulerer!

Skrevet

Tror faktisk det blir Venstre på meg også ;-) Det er i alle fall ingen av de andre jeg orker å støtte...

Skrevet

Tror faktisk det blir Venstre på meg også ;-) Det er i alle fall ingen av de andre jeg orker å støtte...

Venstre er blitt litt "kult" igjen. Særlig blant ungdom :)

http://web.uv.no/

Skrevet

Venstre er blitt litt "kult" igjen. Særlig blant ungdom :)

http://web.uv.no/

Er det bare meg som er så gammel her at jeg husker hva den politiske linja til Venstre pleide å bli kalt (var jo mange nynorskinger der):

VINGLELINA

Dessuten ser sjefen deres ut som om han er blitt trukket opp med sluk fra de store dyp.

Heh!

Skrevet

Jeg skal stemme Venstre. :)

Jeg vil heller si at en er litt individualist om en stemmer venstre, jeg. *s*

Ikke særing.

Skrevet

Hadde det enda vært han pene til Vendela, så.

Han er da en av toppene han! :-)

klokken 21.30 på NRK så får du se både "han fra havet" og sussebassen .) skal bli spennende å se....

Skrevet

Jeg skal stemme Venstre. :)

Jeg vil heller si at en er litt individualist om en stemmer venstre, jeg. *s*

Ikke særing.

Nettopp! :-)

Skrevet

Ser i hvert fall ut som om du har gjort jobben din bra her inne. :)

Skrevet

Valgkampanjen din har visst vært vellykka, flisa! :)

Gjest den rødkledte
Skrevet

Jeg har vært særing i alle år, jeg. Tror omtrent at jeg har grønt blod i årene, for 3-4 generasjoner før meg har også vært venstrefolk. Men nå svikter altså jeg. Og det tror jeg min oldefar hadde gjort med meg om han hadde sett valgkampåpninga til Sponheimen. Enn å forsøke å profilere seg som lærerpartiet, og så erklære at skolepolitikken deres følger Høyres(!) løp, og at de støtter Clemet som minister. Blir litt svett, og har sett meg nødt til å bytte side i år. Nei, Flisa, dette må du se å få gjort noe med. Forstår det slik at du har forbindelser?

Sorry at jeg skriver med dekk-nick i dag. Vi som er inne på adopsjonsforum er litt skyggeredde av og til. Vi vet aldri hva som kan bli brukt mot oss av trollet vårt ved ei seinere anledning. Tenk om jeg risikerer at mine smugsympatier med venstre og mitt sidebytte i år bidrar til å underkjenne mitt kandidatur som adoptivforelder. Hi, hi.

Skrevet

Er det bare meg som er så gammel her at jeg husker hva den politiske linja til Venstre pleide å bli kalt (var jo mange nynorskinger der):

VINGLELINA

Dessuten ser sjefen deres ut som om han er blitt trukket opp med sluk fra de store dyp.

Heh!

Ut fra innlegget ditt så kan man tolke at nynorskinger er vingler.

Det var jeg ikke klar over.

Skrevet

Jeg lander på Venstre jeg også.

I dag har Venstre 2 stortingsrepresentanter (de fikk vel 3,9% sist?).

Jeg ønsker ikke en rød regjering, og dersom Venstre kommer over sperregrensen på 4% får de fort 8-9 representanter. Det kan avgjøre valget.

Skrevet

Ser at venstre vil innføre borgerlønn !!!!

Det var jeg ikke klar over, trodde det bare var RV som tulla med slikt.

Får kanskje revurdere jeg da.

Borgerlønn here I come :)

Skrevet

Ser at venstre vil innføre borgerlønn !!!!

Det var jeg ikke klar over, trodde det bare var RV som tulla med slikt.

Får kanskje revurdere jeg da.

Borgerlønn here I come :)

Nynorskinger vingler: Nei og atter nei! At jeg trakk inn nynorsken, var bare for å forklare mer dimme personer at det sto "lina" ikke "linja".

Jeg som har holdt "Dag og tid" i ørten år og all ting.

Hmh!

Skrevet

Det er meget hyggelig at så mange ser ut til å velge Venstre. Det er en avgjørende forutsetning for å hindre et sosialistisk skrekkregime med høyere skatter og avgifter for folk flest, et snevrere samfunn og jevnt økt forjævlisering.

Selv stemmer jeg Høyre naturligvis, (noen stemmer må jo også de få) men Venstres økte oppslutning gleder meg meget.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...