Aryane Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Krølltang til øyevippene!!! De hadde fått det på parfymeriet i dag når jeg var innom for å kjøpe noe annet, og jeg syns det var så kult at jeg bare måtte ha en! Har aldri sett eller hørt om det før! 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Storesøstra mi hadde det på femtitallet. Hun sto ute i gangen foran speilet og gapte mens hun lirket den på og klemte til. Jeg har aldri prøvd det sjøl, men skrekken var vel at vippene skulle sitte igjen på tanga! 0 Siter
amber sun Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 En sånn kan være grei innimellom, ja. Har du ikke hørt om det før? hehe jeg husker at jeg hadde det for lenge siden, ihvertfall 10-15 år siden... Men - bedre sent enn aldri :-D 0 Siter
org Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Jeg har også hatt en sånn. En gang blunket jeg samtidig som jeg riktig k l e m t e til. Anbefales ikke. 0 Siter
Aryane Skrevet 6. september 2005 Forfatter Skrevet 6. september 2005 En sånn kan være grei innimellom, ja. Har du ikke hørt om det før? hehe jeg husker at jeg hadde det for lenge siden, ihvertfall 10-15 år siden... Men - bedre sent enn aldri :-D nei jeg forstod det sånn at det var noe helt nytt, det er ikke en sånn gammeldags vippetang altså, men en med varme som går på batteri 0 Siter
Aryane Skrevet 6. september 2005 Forfatter Skrevet 6. september 2005 Storesøstra mi hadde det på femtitallet. Hun sto ute i gangen foran speilet og gapte mens hun lirket den på og klemte til. Jeg har aldri prøvd det sjøl, men skrekken var vel at vippene skulle sitte igjen på tanga! en sånn med varme som går på batteri? 0 Siter
amber sun Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 nei jeg forstod det sånn at det var noe helt nytt, det er ikke en sånn gammeldags vippetang altså, men en med varme som går på batteri Å, da misforsto jeg deg. Beklager Det har jeg ikke prøvd nei. *s* 0 Siter
Aryane Skrevet 6. september 2005 Forfatter Skrevet 6. september 2005 Å, da misforsto jeg deg. Beklager Det har jeg ikke prøvd nei. *s* hehe..., nei jeg har aldri sett det, men det var jo litt kult da, man skulle først ha på maskara, og så bruke den til å "krølle" vippene. Det skulle ikke slite på vippene 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Gådd ass, disse damene vet ikke forskjell på vippetang og krøll-vippetang. *himler* Ble det pent da? 0 Siter
Aryane Skrevet 6. september 2005 Forfatter Skrevet 6. september 2005 Gådd ass, disse damene vet ikke forskjell på vippetang og krøll-vippetang. *himler* Ble det pent da? Ja det ble faktisk veldig bra! Så blir det vel litt lenger tid på badet om dagene... ) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Leste om det i et blad her om dagen så jeg visste det skulle komme til Norge, og det er kommet altså? Har du prøvd den da? Hvor mye kostet den? 0 Siter
Aryane Skrevet 6. september 2005 Forfatter Skrevet 6. september 2005 Leste om det i et blad her om dagen så jeg visste det skulle komme til Norge, og det er kommet altså? Har du prøvd den da? Hvor mye kostet den? Ja jeg prøvde den så vidt og det ble bra, den kostet 299,- 0 Siter
Gjest FrekkeFrida Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Så bra at teknikken går videre og finner på noe nyttig, mens flere milliarder mennesker drukner, sulter i hjel eller blir skutt i egne hjem. 0 Siter
amber sun Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Så bra at teknikken går videre og finner på noe nyttig, mens flere milliarder mennesker drukner, sulter i hjel eller blir skutt i egne hjem. Så du mener vi skal gi faen i alle andre ting enn folk som sulter og vonde ting som skjer? Heller sitte og akke og bære oss over fæle ting? *rister på hue* 0 Siter
sheba Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Så bra at teknikken går videre og finner på noe nyttig, mens flere milliarder mennesker drukner, sulter i hjel eller blir skutt i egne hjem. nei men jøssenamn da!! at det går ann å lage bråk ut av dette??!! skulle vi begynne på denne måten hver gang noen skrev et inlegg her på dol kunne vi stemme KRF hele bunten sånn at u-hjelpen fikk hele oljefondet!!! Hjelper det noen at vi frivillig sultet eller sluttet og kjøpe litt sminke etc?? *riste på hodet* Råd: svar på tråden! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Så bra at teknikken går videre og finner på noe nyttig, mens flere milliarder mennesker drukner, sulter i hjel eller blir skutt i egne hjem. oh my god! *rister oppgitt på hodet* 0 Siter
Aryane Skrevet 6. september 2005 Forfatter Skrevet 6. september 2005 Så bra at teknikken går videre og finner på noe nyttig, mens flere milliarder mennesker drukner, sulter i hjel eller blir skutt i egne hjem. Du lever opp til navnet ditt ser jeg, syns du alltid kommer med spydige kommentarer. Jada det er mye fælt som skjer i verden, og vi er sikkert veldig egoistiske som prater om utseende vårt og andre uviktige ting her på dol, men det spiller jo ingen rolle fra eller til, vi kan ikke stoppe å leve fordi om det er flom i New Orleans eller om de sulter i Etiopia. For alt du vet kan jeg være veldig egasjert i ting utenfor dol også! Men hvis du vil sitte der og være selvgod så gjerne for meg! Ha en fin kveld ) 0 Siter
sheba Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Du lever opp til navnet ditt ser jeg, syns du alltid kommer med spydige kommentarer. Jada det er mye fælt som skjer i verden, og vi er sikkert veldig egoistiske som prater om utseende vårt og andre uviktige ting her på dol, men det spiller jo ingen rolle fra eller til, vi kan ikke stoppe å leve fordi om det er flom i New Orleans eller om de sulter i Etiopia. For alt du vet kan jeg være veldig egasjert i ting utenfor dol også! Men hvis du vil sitte der og være selvgod så gjerne for meg! Ha en fin kveld ) *trampeklapp* :-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Så bra at teknikken går videre og finner på noe nyttig, mens flere milliarder mennesker drukner, sulter i hjel eller blir skutt i egne hjem. Jeg støtter sånt, spiste ris til middag idag. Det veier vel opp mot Aryane sitt kjøp.. Ja, dette innlegget var vel like dumt som FrekkeFrida sitt 0 Siter
Aryane Skrevet 6. september 2005 Forfatter Skrevet 6. september 2005 *trampeklapp* :-) *glis* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.