Gå til innhold

I morgen på denne tiden er jeg i..

Anbefalte innlegg

Skrevet

LONDON!

(såfremst ikke flyet styrer...har et snev av flyskrekk ja...)

Wish me luck..

Skrevet

Åhhhh, du er heldig! :)

Kos deg masse, og god tur! :)

Skrevet

God tur!

Og shop til you drop...

;-P

will do...men må spare til en pint eller 2...

Skrevet

Flyturen går nok helt fint!

Jeg elsker London, pleide å bo der før, og savner hele byen!

Kos deg masse!!!

Skrevet

God tur!! du kommer nok både til London og hjem igjen, kos deg heller:-)

Skrevet

Flyturen går nok helt fint!

Jeg elsker London, pleide å bo der før, og savner hele byen!

Kos deg masse!!!

Har drømt om london siden jeg var femten år (dvs halve livet mitt) så jeg skal ikke la flyskrekken ødelegge dette. Mitt livs drøm går i oppfyllelse om noen få timer!

Er overbevist om at jeg en gang skal bo der når barna blir store.

Skrevet

Har drømt om london siden jeg var femten år (dvs halve livet mitt) så jeg skal ikke la flyskrekken ødelegge dette. Mitt livs drøm går i oppfyllelse om noen få timer!

Er overbevist om at jeg en gang skal bo der når barna blir store.

Ja du får vente til de blir store, jeg ville ikke bodd der med barn. Får heller overvinne flyskrekken og ta deg en kosetur en gang i blant, det er en fantastisk by. Den blir mer fantastisk jo lenger man er der og oppdager nye steder utenom de typiske turistplassene.

Ta deg et glass vin på flyplassen, så roer nervene seg kanskje litt?

Du får gi oss rapport når du kommer tilbake :o)

Skrevet

Ønsker deg en flott tur :o)

Har lenge drømt om å leie et rom på et slott i london, med heste-turer og spekemat i de flotte landlige omgivelsene.

Og jente-handel i storbyen må jo være en drøm :)

:o)

Skrevet

Ja du får vente til de blir store, jeg ville ikke bodd der med barn. Får heller overvinne flyskrekken og ta deg en kosetur en gang i blant, det er en fantastisk by. Den blir mer fantastisk jo lenger man er der og oppdager nye steder utenom de typiske turistplassene.

Ta deg et glass vin på flyplassen, så roer nervene seg kanskje litt?

Du får gi oss rapport når du kommer tilbake :o)

Rapport skal du få! Flyet mitt går kl 06:00 fra hjembyen så jeg tror det er dårlig med alkoholservering... hehe

Skrevet

Rapport skal du få! Flyet mitt går kl 06:00 fra hjembyen så jeg tror det er dårlig med alkoholservering... hehe

Jaja det går nok bra uansett!

Kos deg masse!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...