Gå til innhold

So you think you can dance?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som ser på eller?

Får oss en god latter her i stua ja. ;)

Skrevet

ser på det jeg også. lurer på hva neste underholdningskosept blir? nå har det vært popstjerne,jakten på en filmstjerne kommer snart, nå er det dans. hva mer kan man drite seg ut i?

Skrevet

kanskje neste konsept blir "jakten på en mesterkokk"? Så kan man ha kjendiskokker som Jamie Oliver og ungdommer som skal lage gourmetmiddag på 10 minutter.

Skrevet

Hehe sitter å ser på det jeg også.

Måtte le av hun damen som danset locking, litt av noen grimaser hun klarte å fram. Også så selvsikker da - men hun gikk ikke videre!! hahaha

Skrevet

"Åå så fint at faren din er med" - eh.. det er forloveden min..

Heheh herrlig ;D

Skrevet

kanskje neste konsept blir "jakten på en mesterkokk"? Så kan man ha kjendiskokker som Jamie Oliver og ungdommer som skal lage gourmetmiddag på 10 minutter.

har de ikke allerede hatt det da? Mener jeg så det engang, ikke at de skulle lage mat på 10 min. da, men at Jamie var dommer. Kanksje jeg tar feil men syns så tydelig jeg så noe sånt...

Skrevet

Heheh herrlig ;D

Jaaah!, måtte le av den kommentaren der.

hehe

c",)

Skrevet

Hehe sitter å ser på det jeg også.

Måtte le av hun damen som danset locking, litt av noen grimaser hun klarte å fram. Også så selvsikker da - men hun gikk ikke videre!! hahaha

Hun minnet meg om hawaiidanserne.

Jeg vet hva ballett, jazzballett, hip hop og breakdance er, locking og popping og andre slike skjønte jeg ikke bæret av.

Skrevet

Heheh herrlig ;D

*Fnis* Jeg så akkurat det!

Ei som jobbet i samme bygget som meg en gang sa til en unge:"Er du med bestefar på jobben du da?" Det var pappan... Jeg trodde jeg skulle forgå av latter!

Skrevet

Ei som jobbet i samme bygget som meg en gang sa til en unge:"Er du med bestefar på jobben du da?" Det var pappan... Jeg trodde jeg skulle forgå av latter!

Det var nok ikke så morsomt for barnet... Han syntest nok det var ganske så pinlig at de rundt ham tror at faren er bestefar...

Skrevet

Men må få si at jeg ble mektig inponert over han mørke noe overvektige gutten . Heelt utrolig .

Skrevet

Hehe det kommer inn en del (MANGE) unger på jobb i løpet av dagen, og jeg har flere ganger lurt på om den som er med er mormor/morfar eller foreldrene. Evt mor eller søster, hehe, men jeg hadde ALDRI turt å påpeke det på no vis, herre. Ei jeg jobber med insinuerte at en kunde var gravid engang. Det hadde falt seg naturlig i samtalen de hadde altså, hadde bare dama VÆRT gravid.. piinlig ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...