Gå til innhold

hjelp nå!! shit, vaginakuler

Anbefalte innlegg

Gjest aldrimervaginakuler

1. Prøvde vaginakuler for første gang for ca en time siden, og ikke snakk om at jeg får de ut igjen.. Hjelp! Hva gjør jeg nå? Kjipern å stikke til gynekologen kun for det..

Kan jeg ligge med de i natt dersom jeg ikke får de ut?

2.-men hva i all verden blir poenget med å ha vaginakuler når jeg ikke merker at de er der engang? Strammer jo ingen muskler, kjenner de ikke.

3.Betyr det bare at jeg er inmari slapp i skjeden siden jeg ikke klarer presse de ut?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/197314-hjelp-n%C3%A5-shit-vaginakuler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

er du sikker på at du ikke bare har glemt at du allerede har tatt de ut. det er vel ikke mulig at de forsvinner oppider?? hvor gjemmer dine seg hen?

Jeg kjenner at de er der når jeg stikker fingeren inn i skjeden, men klarer ikke lirke de ut.. Hopper opp og ned som en gal her, men funker ikke det heller.

Annonse

Minner meg om sommerland i Bø.

En fortvilet jente som hadde satt inn ob`n den gale veien...

Kan tro folk lurte på de lydene som vi laget fra den ene doen da jeg måtte hjelpe henne...

Stakkars, hun var det virkelig synd på..en ukjent til å hjelpe seg..

Hun kommer nok aldri til å sette ob gal vei igjen..

1. Lek med kli og sørg for å bli våt og hopp ...

2. Sett dusjen på hardeste stråle og sett deg på huk...

3. Legg deg ned og sprut inn babyolje, så på huk og press, eller hopp

Du bør få de ut...

Merkelig at det ikke er tråd på dem...

:o)

Minner meg om sommerland i Bø.

En fortvilet jente som hadde satt inn ob`n den gale veien...

Kan tro folk lurte på de lydene som vi laget fra den ene doen da jeg måtte hjelpe henne...

Stakkars, hun var det virkelig synd på..en ukjent til å hjelpe seg..

Hun kommer nok aldri til å sette ob gal vei igjen..

1. Lek med kli og sørg for å bli våt og hopp ...

2. Sett dusjen på hardeste stråle og sett deg på huk...

3. Legg deg ned og sprut inn babyolje, så på huk og press, eller hopp

Du bør få de ut...

Merkelig at det ikke er tråd på dem...

tuller du?? måtte du hjelpe en_ukjent_jente å få ut en tampong??

wow det var meget spesielt.

Jeg tror jeg heller hadde ventet til jeg kom til en lege enn å spørre en jeg ikke kjente om hjelp. Eller nei, jeg tror ikke, jeg vet :)

tuller du?? måtte du hjelpe en_ukjent_jente å få ut en tampong??

wow det var meget spesielt.

Jeg tror jeg heller hadde ventet til jeg kom til en lege enn å spørre en jeg ikke kjente om hjelp. Eller nei, jeg tror ikke, jeg vet :)

Hun var ung og meget fortvilet...

Jeg fortalte at jeg jobbet innen helse, at jeg var vant til det meste og sa selvfølgelig at jeg kunne hjelpe henne..

Jeg hadde pinset i sminkepungen,og det gikk så fint atte :o)

Jeg fortalte at jeg jobbet innen helse, at jeg var vant til det meste og sa selvfølgelig at jeg kunne hjelpe henne..

det er godt med oss som jobber innen helse! godt å ha en jobb der folk setter pris på det vi gjør. jeg ville aldri ha "rustet vekk" på et kontor! det passer ikke meg. godt vi er forskjellige ;)

det er godt med oss som jobber innen helse! godt å ha en jobb der folk setter pris på det vi gjør. jeg ville aldri ha "rustet vekk" på et kontor! det passer ikke meg. godt vi er forskjellige ;)

Ja godt vi er forskjellige :o)

Sånt gjør meg aldeles ingen ting, kunne like gjerne satt et plaster på et sår.

Men egentlig rart at jeg ikke tenkte på og foreslo legevakten, kom vel ikke på det da akkurat i den situasjonen med den fortvilet jenta...

Annonse

Hvordan kom du i kontakt med henne? Jeg mener... gikk hun bare bort til en tilfeldig forbipasserende og spurte om råd?

I så fall må hun virkelig ha vært fortvilet. :)

Nei, det er det jeg alltid har sagt! Det er ikke enkelt å være jente.

Gurimalla!

Er der ikke en tråd som henger ned?

Er vel ikke meningen at man skal dytte dem inn og presse dem ut igjen, og på den måten trene musklene. Er vel heller meningen at man trener musklene ved å knipe dem på plass. Umiddelbart vil jeg tro at de faktisk ikke har effekt for andre enn dem som har født, men det er ikke godt å si.

Har du fått den ut?

Vel, til min store glede i går klarte jeg til slutt å fingre kulen ut igjen etter timer med grøss..

De låg ikke langt inni, kanskje noen få cm, me da jeg skulle ta dem ut dyttet jeg de bare lenger opp.. Den ble ikke værene der oppe altså, den sklei ned igjen, men altså ikke helt ut.

Men altså, når jeg først fant teknikken for hvordan stikke fingern inn og lirke den bak kula, så gikk det hele altså meget greit..

Til Bertinemor: vaginakuler er to små kuler, med litt tyngde i, som man stikker opp i skjeden og som man skal gå med litt rundt, for poenget skal være at når de beveger seg og nesten ramler ut, så skal du knipe og på den måten stramme opp musklaturen i skjeden.

Men jeg for min del fikk jo ikke denne effekten.. Og ikke veit jeg hvorfor..

Velvel, det blei iallefall en god natts søvn i natt. Var ganske så sliten da jeg gikk til køys..

Hvordan kom du i kontakt med henne? Jeg mener... gikk hun bare bort til en tilfeldig forbipasserende og spurte om råd?

I så fall må hun virkelig ha vært fortvilet. :)

Nei, det er det jeg alltid har sagt! Det er ikke enkelt å være jente.

Jeg kom inn på et felles jente-toalettet i sommerland i Bø...

Hun stod og var meget fortvilet, og jeg spurte hva det var...

Så enkelt...ikke noe og lage et stort nummer ut av :o)

Ja vi jenter har litt å stri med, men det har nok dere gutter også ;o)

Vel, til min store glede i går klarte jeg til slutt å fingre kulen ut igjen etter timer med grøss..

De låg ikke langt inni, kanskje noen få cm, me da jeg skulle ta dem ut dyttet jeg de bare lenger opp.. Den ble ikke værene der oppe altså, den sklei ned igjen, men altså ikke helt ut.

Men altså, når jeg først fant teknikken for hvordan stikke fingern inn og lirke den bak kula, så gikk det hele altså meget greit..

Til Bertinemor: vaginakuler er to små kuler, med litt tyngde i, som man stikker opp i skjeden og som man skal gå med litt rundt, for poenget skal være at når de beveger seg og nesten ramler ut, så skal du knipe og på den måten stramme opp musklaturen i skjeden.

Men jeg for min del fikk jo ikke denne effekten.. Og ikke veit jeg hvorfor..

Velvel, det blei iallefall en god natts søvn i natt. Var ganske så sliten da jeg gikk til køys..

Godt å høre :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...