Gå til innhold

har det vært reklamer som dere har brukt lang tid på å skjønne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er ikke før i den seneste tid jeg har forstått denne "joghurtreklamen". Trodde at de sang "love hurts" lenge før jeg innså at de sang "joghurt". Reklamen for de som vil ha det inn med teskje ja...Brukte lang tid på den ja:)

Skrevet

Ja det er ofte reklamer jeg bruker lang tid på å skjønne pointet, ikke fordi jeg er så treg, men fordi reklamene ofte bare surrer i bakgrunnen mens jeg går og gjør noe annet i mellomtiden, sjelden jeg sitter og ser hele reklamen, men hvis jeg gjør det får jeg jo gjerne med meg gjerne en aha opplevelse!

Skrevet

Så en reklame på kino en gang om sauer og div.

Alle i salen lo lenge og vel, bare ikke jeg...

Midt ute i filmen skjønte jeg endelig poenget i reklamen.

Begynte å le av den og lo enda mer når jeg skjønte hvor lang tid jeg hadde brukt på å forstå den.

Tårene sprutet ut mens jeg satt der og gapskrattet.....

Fikk ikke se ferdig den filmen jeg. Vi ble nødt til å gå...

:o)

Gjest M.Angelica
Skrevet

He he..det har jeg ikke fått med meg.. Godt du skrev det her =D

Skrevet

Å...det hadde ikke jeg heller skjønt.

Så nettopp den reklamen, trodde de sang "Love hurts", jeg...

Skrevet

Å...det hadde ikke jeg heller skjønt.

Så nettopp den reklamen, trodde de sang "Love hurts", jeg...

Godt det er flere enn meg som ikke skjønte den med en gang:)

Skrevet

Så en reklame på kino en gang om sauer og div.

Alle i salen lo lenge og vel, bare ikke jeg...

Midt ute i filmen skjønte jeg endelig poenget i reklamen.

Begynte å le av den og lo enda mer når jeg skjønte hvor lang tid jeg hadde brukt på å forstå den.

Tårene sprutet ut mens jeg satt der og gapskrattet.....

Fikk ikke se ferdig den filmen jeg. Vi ble nødt til å gå...

*Ler så jeg griner* Jeg fikk latterkrampe av et poeng i en film da jeg hadde gått halve veien hjem etter filmen en gang... *Hehe*

Skrevet

*Ler så jeg griner* Jeg fikk latterkrampe av et poeng i en film da jeg hadde gått halve veien hjem etter filmen en gang... *Hehe*

Alzheimer light kalles dette

:-) har det jeg også!! hehehe

Skrevet

Ler...det skjer meg stadig *rødme*

Skrevet

Alzheimer light kalles dette

:-) har det jeg også!! hehehe

Neida, dette er ikke Alzheimer light, det er et rent tilfelle av "treg i oppfattelsen".

"Alzheimer light" = en smule glemsk / teflonhjerne

Når det er sagt så lider jeg vel tidvis av begge deler... hihi

Skrevet

Akkurat den skjønte jeg med en gang, men den med lotto-reklamen skjønte jeg ikke før jeg leste innlegg her i går som beskrev den. Sitter jo alltid med pcen når tv står på, så jeg får bare med meg litt og litt. Den for gule sider (?) hvor han mannen bestiller tur for damene sine brukte jeg lang tid på, men nå husker jeg ikke hva det var jeg ikke skjønte.

Skrevet

Akkurat den skjønte jeg med en gang, men den med lotto-reklamen skjønte jeg ikke før jeg leste innlegg her i går som beskrev den. Sitter jo alltid med pcen når tv står på, så jeg får bare med meg litt og litt. Den for gule sider (?) hvor han mannen bestiller tur for damene sine brukte jeg lang tid på, men nå husker jeg ikke hva det var jeg ikke skjønte.

hva var poenget med den gule sider reklamen?

er det noe jeg ikke har skjønt her?

Skrevet

Ler...det skjer meg stadig *rødme*

He he...

Minner meg om den vitsen om hvorfor svensker ler tre ganger av den samma vitsen:

Først når de hørere den, så når de får den forklart, og dernest når de har skjønt den.

*h ehe*

Skrevet

He he...

Minner meg om den vitsen om hvorfor svensker ler tre ganger av den samma vitsen:

Først når de hørere den, så når de får den forklart, og dernest når de har skjønt den.

*h ehe*

he-he :)

Svenskejente jeg da mener du...Trøndere er jo kjent for å ligne på svensker...

Jeg er født i Trondhjem, får skylde på det ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...