Gjest Hannesy Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Jeg kunne tenke meg til å jobbe som støttekontakt. Hva kreves egentlig? 0 Siter
Gjest GA Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Tror ikke det kreves noe spesiellt annet enn interesse? I vår kommune administreres det av Kulturkontoret. Ring kommunen? 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 interesse og at du har et rent rulleblad. 0 Siter
Gemini Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Interesse, personlig egnethet, og sannsynligvis det med rent rulleblad som Timari nevner, uten at jeg kan huske om det ble sjekket dengang jeg ble ansatt som støttekontakt for ca 14-15 år siden. Ulike kommuner organiserer støttekontaktordningen under forskjellige etater, enten sosialetaten, kulturetaten eller fritidsetaten. Ring kommunens sentralbord og spør, dersom du ikke har har noen kontaktperson. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.