Gå til innhold

Lottomillionær-reklamen...hvilken sang??

Anbefalte innlegg

Gjest trenger den sangen..
Skrevet

Dere har sett den reklamen om lotto.. de på et gamlehjem som har en sur pleier som de ikke liker. Så vinner gamla førstegevinsten i lotto, legger den i jakken til pleieren, sånn at hun vinner og får pengene, og dermed slutter..hehe..

sangen som synges er "what a wonderful world"..men d er akkurat denne versjonen jeg vil ha.

Noen som vet hvem som synger eller noe?

datteren min elsker den sangen..har tatt den opp på video, og hun sovner når jeg spiller den..men blir litt tungvindt å måtte spole tilbake hele tiden....

såh..hjelp??

Skrevet

Ååh, er det det som skjer i reklamen? Har bare sett den sånn halvveis tusen ganger, men aldri skjønt hva de driver med... Trodde gamla gikk rundt og sjekka tippelappene til alle de ansatte og stjal lappen med gevinst jeg. ;)

Skrevet

Ååh, er det det som skjer i reklamen? Har bare sett den sånn halvveis tusen ganger, men aldri skjønt hva de driver med... Trodde gamla gikk rundt og sjekka tippelappene til alle de ansatte og stjal lappen med gevinst jeg. ;)

Hun legger vinnerloddet i lomma til surpompen, sånn at surpompen slutter fordi hun jo er blitt så rik :)

Gjest jeg fant jeg fant jeg fant!!
Skrevet

louis armstrong synger en versjon ja..men denne jeg liker er en helt annen versjon!

Fant den nå!

Er den som er filmmusikken til "50 first dates" .

Artist: Istrael K-etellerannet..;)

Og gullet sovner hver gang til den sangen! juuhuuu!!

Skrevet

Hun legger vinnerloddet i lomma til surpompen, sånn at surpompen slutter fordi hun jo er blitt så rik :)

Ja, det er jo det hun skriver.

Skrevet

Ja, det er jo det hun skriver.

Å, herregud - snakk om å være treig, da. Du får ha meg tilgitt!

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...