Gå til innhold

Irriterende...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men av og til når jeg skriver et innlegg og skal rette på noe underveis, la oss si jeg går tilbake og forandrer et ord, da kommer det ordet over det jeg har skrevet, det skyver liksom ikke bokstavene foran seg. Noen som skjønner hva jeg mener? Da må jeg skrive alt på nytt og det er irriterende, sikkert bare en bagatell, men hva gjør jeg?

Gjest insert off
Skrevet

Du trykker en gang til på "insert"-knappen som du tydeligvis har aktivert.

Skrevet

TAKK, der løste det seg ja, skjønte det måtte være noe jeg hadde kommet borti...

Skrevet

Da trykker du på INSERT-knappen til høyren en plass over piltastene dine - så retter det seg igjen :-)

Skrevet

ja gitt :-)

Skrevet

Vet du, dette har jeg grublet på mangen ganger også!

Men nå har jeg fått svar. Så bra at du spurte, jeg har tenkt og spørre her på Dol mangen ganger, men liksom ikke somlet meg til det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...