Gå til innhold

Rævsleiking!

Anbefalte innlegg

Gjest slikkepotten
Skrevet

Hva syns du om å slikke kjæresten din i rumpa?

Typen min elsker det og det tenner meg veldig å gjøre det.

PS: Ja jeg vet at få menn vil innømme at de liker det.

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

8

• kvinnen20

8

• nypa

1

• Aryane

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest ellers takk
Skrevet

..... for din del da så håper jeg han har tørka seg skikkelig i ræva før du begynner !

Skrevet

Likte det helt til du brukte "det" ordet i overskriften...

Du fikk det til å høres helt usmakelig ut...blækh..

:o)

Skrevet

Likte det helt til du brukte "det" ordet i overskriften...

Du fikk det til å høres helt usmakelig ut...blækh..

:o)

Ville bare vekke litt engasjement ;o)

Skrevet

Jeg er åpen for det meste, men akkurat det syns jeg høres litt ekkelt ut, da må han i så fall vaske seg jæ.... godt først:o)

Skrevet

jeg forstår det på ett sett, siden det er massemasse nerveender der, et veldig følsomt sted. hadde plassen vært uten den funksjonen den har, hadde det nok blitt likestilt med vanlig oralsex.

(jeg hadde ikke gjort det med min kjære, og ikke latt han gjort det med meg heller siden det er rather uhygienisk)

Gjest Bertinemor
Skrevet

Håper typen din barberer seg der da.. høres jo ekstra ekkelt ut om man må slikke en rompe full av hår!

*grøss*

Men ellers er det jo mer vanlig at han gjør det på henne.. sånn i forhold til analsex..

Det er jo veldig ålreit av deg å gjøre det da, siden han liker det mener jeg!

Gjest Javelnei
Skrevet

jeg forstår det på ett sett, siden det er massemasse nerveender der, et veldig følsomt sted. hadde plassen vært uten den funksjonen den har, hadde det nok blitt likestilt med vanlig oralsex.

(jeg hadde ikke gjort det med min kjære, og ikke latt han gjort det med meg heller siden det er rather uhygienisk)

Jepps, det stemmer. Men spørsmålet blir da selvsagt hvor man ellers skulle legge den funksjonen ræ..rumpens indre gemakker tross alt har. Og ikke ikke minst hvor mye en slik omorganisering ville koste. Med dagens egenandeler på kirurgi ville det neppe bli billig. Bare et enkelt rønkgenbilde koster jo over 250 kroner, jo. Men nå er det i alle fall på tide å gå på jobb. Ha en fin dag.

Gjest anonym akkurat nå
Skrevet

Jeg planlegger å prøve på kjæresten min. Det har bare ikke blitt slik ennå, for jeg lurer på om jeg skal spørre han om han vil at jeg skal gjøre det, eller om jeg bare skal dukke i det.

Tips til de som synes det er uhygenisk og at hårene kommer i veien: Klipp opp en kondom (eventuelt bruk litt Gladpack (sp?)) :)

Gjest Bernt Are Tull
Skrevet

Jeg planlegger å prøve på kjæresten min. Det har bare ikke blitt slik ennå, for jeg lurer på om jeg skal spørre han om han vil at jeg skal gjøre det, eller om jeg bare skal dukke i det.

Tips til de som synes det er uhygenisk og at hårene kommer i veien: Klipp opp en kondom (eventuelt bruk litt Gladpack (sp?)) :)

I tillegg bør man bruke litt sprit (eventuelt CD-rens) og vaske forsiktig med en myk bomullsdott rundt anus. PS! Vær forsiktig med bruk av åpen ild i nærheten av vaskestedet!

Skrevet

Jepps, det stemmer. Men spørsmålet blir da selvsagt hvor man ellers skulle legge den funksjonen ræ..rumpens indre gemakker tross alt har. Og ikke ikke minst hvor mye en slik omorganisering ville koste. Med dagens egenandeler på kirurgi ville det neppe bli billig. Bare et enkelt rønkgenbilde koster jo over 250 kroner, jo. Men nå er det i alle fall på tide å gå på jobb. Ha en fin dag.

haha ;) lagt om rørkanalene for å få et ekstra nytelsespunkt på kroppen ;) kunne jo prøvd å gått til legen å sagt "jeg _MÅ_ ha stomi"

Skrevet

I tillegg bør man bruke litt sprit (eventuelt CD-rens) og vaske forsiktig med en myk bomullsdott rundt anus. PS! Vær forsiktig med bruk av åpen ild i nærheten av vaskestedet!

Hehe :D

Skrevet

ehh...du _må_ spørre ham!!! du snakker om uhygienisk om han ikke får gjort noe før du setter igang...

jaja, ikke han som sitter igjen med diarè og oppkast...

Ørkenvandreren
Skrevet

Jo vi gjør det etter hvert toalettbesøk. Har spart mye papir og penger på det.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

*LOL*

Gjest anonym akkurat nå
Skrevet

ehh...du _må_ spørre ham!!! du snakker om uhygienisk om han ikke får gjort noe før du setter igang...

jaja, ikke han som sitter igjen med diarè og oppkast...

Ikke med plast i mellom, da :)

Skrevet

En god ide for å få familieøkonomien til å strekke til i harde tider....

Dog finnes det kanskje andre alternativer som også er verdt å vurdere i så fall....:-)

Skrevet

Jeg tror aldri jeg har blitt slikket i ræva, men det å slikke litt ræv under oralsexen er ufattelig opphissende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...