Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ørkenvandreren

Poenget er vel at du reverserer sædutømmingen, ikke orgasmen.

Ved å mestre dette, vil utholdenheten øke ved at penis ikke blir slapp som ved orgasme+sædutømming, sier de som har trent seg opp.

Det handler bl.a mye om å trene opp PC-muskelen, og den ligger mellom anus og pungen (det er den muskelen man bruker når man avbryter urinstrålen, f.eks.).

Utolig hva jeg vet! Ihvertfall i teorien... *s*

Annonse

Har ikke prøvd dette, men har hørt at det skal klemmes ved roten av penis, på over siden og undersiden.

Synes ikke dette høres noe godt ut.

Jeg prøvde det faktisk i stad (skam skal jeg i hvert fall ikke ha på meg at jeg eier...), og det er jo ikke mer revolusjonerende enn at man klemmer inn den sædledersaken som går mellom pungen og stumpen. Klemmer man inn den blir det som å klemme sammen en hageslange mens man vanner plenen - det stopper altså opp.

Jeg traff på første forsøk, noe enhver idiot burde klare. Det er like enkelt som å klemme riktig på hageslangen.

Men etter de to første orgasmerykningene uten at noe kom fikk jeg litt panikk og løsnet opp, for det kan da faen meg ikke være sunt at sæden forblir der inne?

Sånn bortsett fra det merket jeg ingen forskjell fra vanlig, men jeg burde kanskje kjørt løpet fullt ut og sett om jeg var klar for en ny økt umiddelbart. Bør kanskje prøves under samleie engang. :)

Jeg prøvde det faktisk i stad (skam skal jeg i hvert fall ikke ha på meg at jeg eier...), og det er jo ikke mer revolusjonerende enn at man klemmer inn den sædledersaken som går mellom pungen og stumpen. Klemmer man inn den blir det som å klemme sammen en hageslange mens man vanner plenen - det stopper altså opp.

Jeg traff på første forsøk, noe enhver idiot burde klare. Det er like enkelt som å klemme riktig på hageslangen.

Men etter de to første orgasmerykningene uten at noe kom fikk jeg litt panikk og løsnet opp, for det kan da faen meg ikke være sunt at sæden forblir der inne?

Sånn bortsett fra det merket jeg ingen forskjell fra vanlig, men jeg burde kanskje kjørt løpet fullt ut og sett om jeg var klar for en ny økt umiddelbart. Bør kanskje prøves under samleie engang. :)

Du tisser ut sæden etterpå tror jeg.

Annonse

Hehe....men det blir det samme hvor du trykker mellom pungen og stumpen? Sidelengs da?

Lurer på hvordan dette arter seg etter orgasmen. Er man like kåt og har samme ereksjon eller er dette som en helt annnen orgasme bare at ikke sæden pumpes ut? Hvis det er det siste så skjønner jeg ikke helt hensikten.

Du får gi oss referat:-)

Du er bare fantastisk!! Jeg ruller meg i støvet og ler nesten hjertestans på meg. Hva de driver med der oppe i 0-dalen ;o) *rofl*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...