Gjest koma Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Noen som vet hvor mye kalorier de inneholder? Hvilken er best valg? 0 Siter
isadorah Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Cappucino inneholder mer kaffe enn Latte og er derfor magrere. Velg lettmelk hvis mulig, og be om dobbel espresso. Hvis du slanker deg, er det kanskje likegodt å bare drikke vanlig kaffe.......? 0 Siter
damedame Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Kaffe inneholder jo minimalt med kalorier, vil jeg tro, mens melk inneholder + - 35 kcal pr 100 ml. Som isadorah skriver er det mer melk i latte. Kaffe setter litt fart på forbrenningen. 0 Siter
Moraki Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Cappucino inneholder mer kaffe enn Latte og er derfor magrere. Velg lettmelk hvis mulig, og be om dobbel espresso. Hvis du slanker deg, er det kanskje likegodt å bare drikke vanlig kaffe.......? "Cappucino inneholder mer kaffe enn Latte og er derfor magrere." ? Det er vel Latte som blir magrere da, hvis det er den som inneholder minst melk? Ikkesant? 0 Siter
illuminatum Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 "Cappucino inneholder mer kaffe enn Latte og er derfor magrere." ? Det er vel Latte som blir magrere da, hvis det er den som inneholder minst melk? Ikkesant? Dersom Cappucino inneholder mer kaffe, så inneholder den vel minst melk, og ikke motsatt :-) 0 Siter
Moraki Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Dersom Cappucino inneholder mer kaffe, så inneholder den vel minst melk, og ikke motsatt :-) Ja herregud nå blingsa jeg helt her. Jeg trodde det sto "melk" isteden for kaffe. Er litt i tåka :-) 0 Siter
illuminatum Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Ja herregud nå blingsa jeg helt her. Jeg trodde det sto "melk" isteden for kaffe. Er litt i tåka :-) Godt at det er lov å blinge litt. Gjør mange slike små blundere selv:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.