Gå til innhold

810-nummer

Anbefalte innlegg

Gjest ringeringe
Skrevet

Er de gratis å ringe til? Hva om man er i Sverige og vil ringe et 810-nummer i norge gratis da også?

Skrevet

Stort sett virker vel ikke 810/815/820-nr fra utlandet. De er nok ikke gratis om du i det hele tatt får ringt dem.

Skrevet

Stort sett virker vel ikke 810/815/820-nr fra utlandet. De er nok ikke gratis om du i det hele tatt får ringt dem.

De virker i utlandet jo, jeg ringte stadig kontofonen (815-)

da jeg var i Asia. Men gratis er det vel ikke?

Skrevet

Jeg ringte stadig min kontofon (810) fra Spania også. Vet ikke hva det kostet, men det er to kroner pr oppringning hjemmefra.

Skrevet

De virker i utlandet jo, jeg ringte stadig kontofonen (815-)

da jeg var i Asia. Men gratis er det vel ikke?

ja, jeg har merket at kontofonen har virket de to-tre siste årene. Men hvordan er det med andre sånne nr tro? Før var det sånn at det virket ikke..:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...